KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

شروع تمرینات والیبال دختران

سلام به دختران والیبال دوست گرامی!

تمرینات تیم والیبال از ۲شنبه همین هفته ساعت ۱۱:۳۰در دانشکده علوم شروع میشه از همه دوستان علاقه مند دعوت میشه که حتما شرکت کنند.

پ.ن:لطفا اسم و آی دی خودتون را در نظرات اعلام کنید.


باتشکر


نظرات 7 + ارسال نظر
نگین تقی زاده مقدم شنبه 11 مهر 1388 ساعت 16:57

negin_tm

مرسی:)

حسن نوروزی شنبه 11 مهر 1388 ساعت 17:01

خیلی ممنون بابت زحمتهایی که متحمل میشوید

ای بابا چه زحمتی آخه!

شقایق-جابرانصاری شنبه 11 مهر 1388 ساعت 17:35

...

وای مرســــــــــــــــــــــــــــــــــی عزیــــــــــــزم!!

فقط یک سئوال...تنها یکروز در هفته است؟!چند ساعت؟!(اگر فرصت کنم من هم میام!)

ممنون بابت زحماتت گلم.

با تشکر!

خواهش میکنم شقایق جان!
ترم پیش که دو روز در هفته بود دو ساعته هم بود این ترم هم همون جوری باید باشه فکر میکنم !۵شنبه ها هم هست احتمالا
میبینمت پس :)

نیلوفر کبیری نرم افزار شنبه 11 مهر 1388 ساعت 18:53

ممنون ایشالا مثل ترم پیش میام ممنون ازتون

من شنبه 11 مهر 1388 ساعت 18:54

مربیش همونه اخه عالی بود

ستاره- کام دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 15:47

سلام
نرگس جان بسکت ندارید؟ من بسکتبال رو بیشتر دوست دارم ولی کلاْ این برنامه ای که دارید ماله بچه های حرفه ایه یا غیر حرفه ای ها هم شرکت می کنن؟
بابت اطلاع رسانیتون ممنون

بسکتبال رو نمیدونم!این برنامه که از پایه کار میشه و مربی هم خیلی خوبه
خواهش میکنم ستاره جان :)

ستاره- کام سه‌شنبه 14 مهر 1388 ساعت 15:34

منم والیبال میام راستی روزهاش چطوره؟
درواقع بستگی به روزهاش داره
۴شنبه و شنبه عالیه بقیه روزها بعداز ظهر خوبه
نمی دونم شایدم بتونم بیام ولی روزهاش رو اعلام کنید لطفاْ!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد