KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

بدمینتون (دختران)

سلام 

امیدوارم که ترم جدید رو با خوشی شروع کرده باشید 

با شروع ترم کار انجمن ورزشی و تمرینات تیم ها هم شروع شده.

تیم بدمینتون دختران ترم پیش با سرپرستی خانم فقیر تونست تا آخرین روز سر تمرینات حاضر بشه و پیشرفت خوبی هم داشته باشه. این ترم هم انشالله از هفته آینده شروع به کار میکنه. 

افرادی که مایل به شرکت در تمرینات در ترم جدید هستند لطفا اسم رشته و آی دی شون رو در قسمت نظرات قرار بدن. 

 روز و ساعت تمرینات: شنبه ها ۱۶:۳۰-۱۸ و چهارشنبه ها ۱۵-۱۶:۳۰ 

 مکان :سالن ورزشی دانشکده علوم

همچنین طبق اطلاعیه ای که تربیت بدنی دانشگاه منتشر کرده روز چهارشنبه ۱۵/۷/۱۳۸۸ ساعت ۱۶ تربیت بدنی دانشگاه با اعضای تیم بدمینتون و افرادی که علاقه مند به شرکت در تمرینات بدمینتون هستن جهت هماهنگی تو سالن ورزشی دانشکده  علوم جلسه دارن. از تمام اعضای قدیمی و افرادی که مایل به شرکت در تمرینات هستن دعوت میکنم تا تو این جلسه شرکت کنن. 

با تشکر روابط عمومی بدمینتون دختران

نظرات 11 + ارسال نظر
بهاره جمعه 10 مهر 1388 ساعت 13:01

لطفا راجع به شنا هم سرژرستش به همین خوبی بیاد و شرح بده
ما همیشه سر شنای خانوما مشکل داریم
اصلا برگزار میشه؟مربیش کیه؟شروعش از کی هست؟ساعاتش؟و اگه ممکنه ایدی مسئول شنا
مرسییی

مسئول شنای دختران خانوم الهه ترابی هستن از ایشون سوال کنید :)

شقایق-جابرانصاری جمعه 10 مهر 1388 ساعت 13:08

ممنون از اطلاع رسانی عزیزم.

خواهش میکنم :) عضو نمیشید؟ :دی

یاسمن حمیدی جمعه 10 مهر 1388 ساعت 13:25

ممنون مهسا جان

خواهش میکنم عزیزم :)

حسن نوروزی جمعه 10 مهر 1388 ساعت 13:48

ممنون از اطلاع رسانی کاملتون
و ممنون بابت وقتی که میزارین

خواهش میکنم :) منم ممنونم بابت کمک هاتون.

شقایق-جابرانصاری جمعه 10 مهر 1388 ساعت 15:25

عزیزم شما نمی دونی چه کسی مسئول والیبال است؟والیبال را بیشتر دوست می دارم
اما ممنون برای زحماتت گلم.

نرگس توکلی پستش رو زد :دی

بهاره جمعه 10 مهر 1388 ساعت 15:51

ممنون عزیزم بابت پاسخگوییت
فقط اگه شما به خانوم ترابی دسترسی دارین بگین بیان و پست بذارن و بچه هارو مطلع کنن اگه شمارشونم میدادن خیلی خوب میشد چون من خیلی سوال داشتم....چطوری باید ازشون پرسید؟راه ارتباطیشونو بهشون بگین اطلاع بدن
بازم ممنون

آی دیشون رو پیدا میکنم بهتون میگم :)

ف.ق/سخت افزار شنبه 11 مهر 1388 ساعت 09:21

سلام، راستش من خیلی دوست دارم در تمرینات شرکت کنم

سلام ما هم خوشحال میشیم از ورود یه عضو جدید فقط اسمتون رو هم کامل بگید لطفا :)

سمیرا مدن دوست شنبه 11 مهر 1388 ساعت 10:29

ممنون از اطلاع رسانیتون

خواهش میکنم اسمتون رو نوشتم خوش اومدین :)

سحر ب شنبه 11 مهر 1388 ساعت 20:20

مهسا جان می دونم که می دونی هستم.

بله عزیزم ۱۰۰ در ۱۰۰ شما حق آب و گل دارین :دی

لیلاIT یکشنبه 12 مهر 1388 ساعت 22:46

می شه فقط شنبه ها اومدمن ۴شنبه رو نمی تونم وممنون از اطلع رسانیتون

sjd7020 چهارشنبه 29 مهر 1388 ساعت 19:58

سلام وخسته نباشید
این تمرینات تیم بسکتبال پسران کی شروع میشه
به من گفتن بهت زنگ میزنیم و نزدن
میخواستم ببینم آیا تمامی دوستان الکترونیکی رو بیخیال میشن یا منو بیخیال شدن یا اینکه کلا هنوز شروع نشده؟؟ مسئول این تیم بسکتبال پسران رو هم اگر معرفی بکنید چقدر خوب میشه!
ممنونم
و در ضمن دست همه ی دوستان درد نکنه و من سپاسگذار همتون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد