KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

موش تو سوراخ نمی رفت جارو به دنبش می بست

  

  ورودی های ۸۸ مجازی دانشگاه خواجه نصیر حدوداً 500 نفر تخمین زده می شوند  

(خوش اومدن)

 

موش تو سوراخ نمی رفت جارو به دنبش می بست  

 

(البته ورودی های 88 نترسین ، از ارسال المثل بالا منظوری ندارم ، سختی های اولیه رو ورودی های 86 تحمل کردن ، ولی خب، هر کاری اولش سختی خاص خودش رو داره ، فقط باید همت کنید و یه "یا علی" بگید )  

یا علی!

نظرات 16 + ارسال نظر
نوید حسنی چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 00:19

احمد جان من ورودی 88 نیستم ولی اینو یاد گرفتم تو تک تک لظه های زندگیم اگه نگم یا علی از جام بلند نمیشم.

یا علی

کارت درسته نوید جان

بعد بسم الله بگو یا علی

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 01:15

من به عنوان فردی که با این سیستم درس خواندم و با مشکلاتش دست و پنجه نرم کرده ام می گویم:

1- اگر دانشگاه آزاد قبول شده اید سریعا تا دیر نشده است جهت ثبت نام اقدام نمایید

2- به دوستان عزیز تسلیت عرض می کنم

3- اگر دوست دارید بمانید عرض کنم
هیچ درسی به درستی به شما آموزش داده نمی شود
امتحانات بسیار بالا تر از حد تصورتان سخت است
و نمره دادن اساتید محترم هم از دو مورد بالا بسیار ، بسیار ، بسیار و باز بسیار بد تر

این که گفتم خلاصه مختصر و مفید از وضعیت کنونی ما است

از وارد شدن تا گرفتن مدرک 7 خان رستم که چه عرض کنم
700 تا خان باید رد کنید

و...

اینقدر ها هم سخت نیست ها
فرقش با روزانه اینه که اونا زور بالا سرشونه.
ما خودمون باید بخونیم.
اینا همش بهونست

محمدـصنایع ۸۷ چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 03:21

اصلا هم اینجوری نیست.من اینجا را به روزانه دولتی هم ترجیح می دم چون می تونم کار هم بکنم.این نظر بالایی هم احتمالا مال یکی از اخراجی هاست که به خاطر درس نخوندن خودش اخراج شده.
اگر از ۸۸ ای ها کسی سوالی داشت در خدمتم.
only majaziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

حسین رنـجـبــر چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 08:25

خوش اومدن !
یا علی !
این جا زیر پامون به جا گیلیم قرمز گیلیم کهنه پهنه !

به عنوان یک ورودی ۸۶ که معلوم نیست خروجیش کی باشه ؟! یا همین امسال٬ یا سال آینده یا چند سال آینده به ائشون تبریک عرض می کنم.

و ازشون می خوام که +++++ مثبت نگاه کنند.

اگه تهرانی باشن که خوش به حالشون.

فقط تنها توصیه ای که بهشون دارم اینه که :
۱ـبا دوچرخه به دانشگاه نرن ٬ اگه با موتور میان که هیچ و گرنه اگر با تاکسی یا اتوبوس و هر نوع وسیله نقلیه ی دیگه ای میان ٬ اگر سرشون رو از پنجره ماشین بیارن بیرون خیلی بهشون حال میده.

من همه جورشو تجربه کردم ٬ خواستید تجربیاتم رو هم در اختیارتون می زارم.

۲ـ من به عنوان یه دانشجوی شهرستانی که از اهواز می آمدم ٬ یک بار امتحان کردم.
همین دو ماه پیش که رسیدم تهران ٬ یک راست از راه آهن تهران یه دربستی گرفتم به سمت میدون ونک اما متاسفانه دیر رسیدم.

۳ـ زیادم در قید دوست و همکلاسی و این چیزا نباشن ٬ دوست دست خودش نیست ٬ می تونه بی معرفت باشه ٬ می تونه با معرفت باشه ...
و بدونن همون طور که همه می دونن بهترین دوست خداست ٬ سوسول بازی رو بزارن کنار که مثلا بگن من تنهایی نمی تونم و اینا ...


۱۰ـ در درجه بعدی هم می دونین که دیگه بهرتین دوست ٬کتاب و مطالعه و فیلم های آموزشی و متن های آموزشی و هر نوع دیگه ی اون ... و بهترینش آرشیو همین بلاگ خودمون !

«‌ هــــــمـــــــــکــــلــــــــاســــــــــی »

و پست های آقای نصرآبادی !
با آقای نصرآبادی در ارتباط باشین ٬ اون خوب می تونه کمکتون کنه ...

سوسول بازی رو بزارن کنار که مثلا بگن من تنهایی نمی تونم و اینا ...

۴ ـ من خودم دو سال تنهایی رو در تهران تحمل کردم ٬ با هیشکی رابطه نداشتم.هر جا می خواستم خودم می رفتم ٬ خودمم میومدم‌٬تا این که کم کم روو پای خودم وایسادم.

۵ ـ سوسول بازی رو بزارین کنار این جا شرایطش با اردوهای مدرسه فرق می کنه...


۶ ـ اولش تعدادی از دوستان راهو بهتون نشون میدن دیگه بقیشو خودتون می بایست برید.

۷ ـ تیتیش مامانی نباشین. این حرفرم بزایرن کنار که مثلا بگین من شخصیتم درون گراست با جماعت آبم توی یه جوی نمی ره ! باد اجتماعی تر شن و مهارتهای برقرای ارتباط با دیگرونو کسب کنن.

استادیار و استاد و دانشیار و دانشکده و دانتشگاه و مملکت و خاورمیانه هم بعد مدتی عادی میشه و ممکنه یه مکتب فلسفی جدیدم بزنید.

۸ ـ دنبال یه کار نیمه وقت دانشجویی هم همون طور که دوستان گفتن باشن بد نیست.مسئولیت پذیرشون می کنه.

۹ ـ افسردگی هم بعد مدتی براتون عادی میشه و از موارد نادر.

۱۰- جدول حل کردن رو هم فراموش نکنید ٬ جدیداً کشف شده خیلی مفیده ...

خود من همین ترم پیش قطار دیر رسید ٬ چون سر راه اراک یه قطار دیگه از ریل خارج شده بود ٬به دوتا از امتحانات نرسیدم٬بلیط هواپیمام گیر نمیومد.
خودم چون سرعتم بیشتر بود ٬یک بار خواستم با ماشین مامانم بیام تهران ٬ اما یه بار که
بدون اجازه ماشین مامانمو برداشته بودم که بیام تهران ٬ وسط راه پلیس راه گرفت منو !!!
آخه مامانم زنگ زده بود ٬ به پلیس راه گفته بود ٬ یه همچین ماشینی با یه همچین مشخصاتی رو دیدین بگیرینش ٬ نزارین بره ٬ که آره منو گرفتن و رفتم توی پاسگاه و کلی با بر و بچ اونجا حال کردم ٬ قراره سربازیم رو همون جا اگر رفتم مسئول کامپیوترشون بشم.٬واسه همین اون یکی دیگه امتحانم رو هم نرفتم سر جلسه چون فایده نداشت نرفتم.
و سه تا صفر تو کارنامم ثبت شد.و مشروط
این ترم هم به دلایلی نتونستم انتخاب واحد کنم.
هر چی ام پیگیری می کنم فایده ای نداره.

ولی هنوز خنده رو لبامه و شاد شادم شکر خدا ...

حالا برای من هم دعا کنید ٬ بلکم فرجی بشه ٬ ان شا ءالله بهم اجازه بدن این ترم رو هم بخونم.

پس بدونن که فقط درس خوندن و نخوندن نیست که به موفقیت شون کمک می کنه ٬ قطعاً‌ عوامل دیگه ای هم وجود داره ...

عذر میخوام که زیاد صحبت کردم و باعث راه افتادن کلی حرف و حدیث پشت سر خودم شدم.

توکلتون به خدا باشه و بعد

یا علــــــــــــــــــــــــــــــــــی

برای همتون موفیقت ٬ سلامتی و نشاط دارم.

ورزش روزانه رو هم حتماً
توی تایم روزانه تون داشته باشید.

با یک روانشناس هم دوست شید خوبه.

...ONLY MAJAZIIII

خوشبختی دیگرا خوشبختی ماست.

ممنون از نظر قشنگت

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 08:35

۵۰۰ نفر
عجب !!!!!

حسین رنـجـبــر چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 08:44

ضمن این که من هم سال 86 مثل بقیه دوستان ، مهندسی مکانیک در طراحی جامدات شهر خودمون اهواز قبول شدم اما به این جا اومدم و حالا هم شادکامم بین این همکلاسیهای توپم.
به هر حال انتخاب با شماست.

با آرزوی بهترین ها تا درودی دگر بار ...

شقایق-جابرانصاری چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 11:42

۵۰۰نفر؟؟؟؟!!!

بله..خوش آمدن!!

ممنون از اطلاع رسانی.

ارسلان چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 14:48

امسال هر رشته ۶۰ نفر گرفته !‌من دفترچه کنکورو دیدم ! من نمیدونم شما این ۵۰۰ نفرو از کجا اوردی !!!!

به آمار دفترچه توجه نکنید
زمان خود ما هم ظرفیت هر رشته ۱۰۰ نفر بود ، ولی طبق آمار خودمون 600 نفر ثبت نام شدند یعنی 300 نفر علاوه بر ظرفیت.
(این آمار رو از روی آمار درس زبان عمومی میگم.
520 نفر این ترم زبان عمومی می خونند

S.N-com چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 18:41

سلام دوستان
توروخدا ما رو نترسونید.
هرکاری سختیه خودش رو داره و حالا مجازی درس خوندنم سختیش اینه که زور بالاسرمون نیست و .... .
نمی دونم چرا همه فکر می کنن مرغ همسایه غازه!! میری پیش بچه های آزاد میگنه هرجا بری بهتر از اینجاست میری پیش بچه های مجازی اون ها هم همین رو می گن بالاخره هرکی خودش تصمیم میگیره چی بشه دیگه
ولی از خوشامدگویی نیمه یختون متشکرم!!!

دوس عزیز.
از هر بچه ی مجازی بپرسی اینو بهت میگه:
بهترین شیوه درس خوندن در دانشگاه شیوه الکترونیک است.
خودت هم بشین دو دوتا چهار تا بکن ببین با اومدن به این سیستم چه چیزهایی رو از دست میدی و چه چیزهایی رو به دست میاری.
این رو هم توجه کن که ما تو ایران داریم زندگی میکنیم.
من حاظر نیستم برای رفتن به دانشگاه ۱ دقیقه از وقتم رو هم تو ترافیک تلف کنم.
چه برسه هر روز هر روز برم دانشگاه که بشینم سر کلاس همون استادی که داره به مجازی ها هم درس میده.
خدایا شکرت.

حوریه جعفری-کامیوتر چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 20:17

خوش آمدید بچه ها!!!

نگران نباشید اینجا همه به هم کمک میکنند!

ولی زیادنا!!

آقای انصاری بخاطر خوشامد گوییتون ممنون!

احسنت
این نکته رو یادم رفت تشاره کنم.
اینجا تنها نیستید.
هیچکی تنهایی درس نمیخونه.
اگه کسی جزوه ای داره در اختیار بقیه قرار میده.
اگر مطلبی رو میدونه حتماً اطلاع رسانی میکنه.
نگران نباشید.
از شما هم ممنون.

یه دختر صنایع۸۶ چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 22:28

من با دوسته بینام موافقم اصلا اینجا نمونید افسردگی میگیرید اخرشم میرید ازاد از الان یاعلی بگید برید ازاد

ممنون از دلداریتون.
اینجا کسانی افسردگی میگیرن که هدفشون از دانشگاه رفتن چیزی جز برقراری روابط دوستانه با جنس مخلف نیست.
یکم عمیق تر فکر کنید.

مهدی-صنایع چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 23:11

منم با این دوستمون بنام ارسلان موافقم
البته با یه کم تغییر!!!
تو دفترچه امسال نوشته بود هر رشته ۸۰ نفر
یعنی مجموع ۲۴۰ نفر نه ۵۰۰ نفر!!!
دیگه گناه بچه هایی که قبول شدن چیه؟!!
اگر اشتباهی شده تقصیر سازمان سنجشه!
در ضمن اینو هم بگم که من رتبه ام اینقدی خوب بود که مطمئن باشم جز ۸۰ نفرم

ف ذوالقدر-ورودی ۸۸ چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 23:18

اول مرسی برای حسن توجه و خوش امد گوییتون.
راستش منم از حرفایی که می شنوم که نمونش هم دیدید خیلی می ترسم.اما با توکل به خدا انتخاب کردم.ممنون که با پستهاتون به ما دلگرمی میدید.

به به
خوش اومدین.
تو نظر خانم جعفری نکاتی رو گفتم قابل توجه شما
اصلاً نگران نباشید.
از همکلاسی مرتب بازدید کنید و همینطور از سایت دانشگاه.
از اخبار بی خبر نمی مونید
یه نکته ی مهم.
درس بخونید (همین)
ماشالا منابع درسی ما خیلی بیشتر از روزانه هاست ولی همتمون کمتره

نادر -کام چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 23:30

فقط توکل به خدا و یا علی

مسعود افشار پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 10:08

تعداد ورودی های جدید در سال ۸۸ ۳۵۷ نفر هستش

میشه همون که من گفتم دیگه:
حدود ۵۰۰ نفر.
ممنون

مسعود افشار پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 10:09

البته ۳۵۷۸۸ اشتباهه :دی
۳۵۷ نفر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد