KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

به پایان آمد این دفتر٬ حکایت همچنان باقیست!!

به نام خداوند بخشنده مهربان  

دوستان عزیز سلام! با توجه به بخش نظرات پست قبلی مربوط به نمایشگاه رسانه های دیجیتال نظرات به این صورته که حدودا ۱۲ مخالف و ۹ موافق در مورد اون پیشنهاد وجود داره و که این اختلاف ۳ نفری خود جای بحث بسیار زیادی داره.  

من بارها تکرار کردم و باز هم میگم که من ریز این پیشنهاد که در همکلاسی به طور کلی مطرح شد رو دو شب پیش با آقای قاسم پور هماهنگ کردم و نظر ایشون رو خواسته بودم که ایشون هم با این پیشنهاد موافقت کردند و خیلی هم استقبال کردند و قرار بر این شد که همان شب خود ایشون اون پست رو در همکلاسی منتشر کنند ولی متاسفانه این اتفاق بنا به دلایلی رخ نداد که البته از تغییر نظر آقای قاسم پور میشه به خیلی نتیجه ها رسید که با توجه به شرایط الان به مصلحت همکلاسی نیست که به دنبال این ماجراها باشیم.. 

بعد از تلاشهای بسیار زیادی که انجام شد و زحماتی که آقای کندری کشید موفق به گرفتن غرفه شدیم و حتی قرار شد در صورت موافقت اجماع همکلاسی هزینه اجاره ی این غرفه پرداخت بشه و بعدا از درآمد غرفه برداشت بشه اما با توجه به تهمت های ناروایی که تو این یکی دو روز مستقیم و غیر مستقیم به ما زده شد و با توجه تلف شدن وقت گرانبهامون برای بحث بی فایده با بعضی از دوستان برای اثبات حسن نیت خودمون نسبت به همکلاسی و علاقه ای که بهش داریم از آقای کندری خواهش کردیم که گرفتن غرفه را لغو کنند.. اما موضع ما همچنان نسبت به مشکلات موجود در همکلاسی و مسائلی که جلوی پیشرفت این وبلاگ رو گرفته ثابت باقی میمونه و تا این مشکلات حل نشه ساکت نمی نشینیم..   

در روزهای آینده هم این مسائل و مشکلات رو به صورت واضح تر مطرح می‌کنیم.. 

  

                                به پایان آمد این دفتر  

                                             حکایت همچنان باقیست

                                                                         با آرزوی توفیق روزافزون

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
سابین سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 13:21

ممون از زحمتاتون...موفق باشید

امین عموزاده سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 14:17

sadegh jan bejaye in hame enreji o vaght ke baraye hamkelasi mizari baraye ma bezar azizam.javab midehaa
ishala hamishe moafagh bashi.

سید مرتضی قاسم پور سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 18:21 http://www.kntoosi.com

از نشانه های اعجاز قرآن اینه که کلامش هیچ وقت تغییر نکرده.
من که خدا نیستم که بر همه چیز آگاه باشم
انسان یک روز یک نظری داره و روز دیگه شاید با یه اتفاق هرچند ساده نظرش تغییر کنه

البته خودم مدتها روی جوانب این قضیه بعد از حرف های شما فکر و بررسی کردم و در آخر به این نتیجه رسیدم.

نتایج نظر سنجی شما هم کاملا واضحه و نظرات منطقی و اکثریت کاملا مشخصه و نیاز به توضیح نیست.

شما نیز از کشیدن این بحث به حاشیه سودی نخواهید برد.

با تشکر و آرزوی توفیق روز افزون

حسین رنجبر سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 19:02

شاید درست متوجه نشده باشی ولی من در کل به عنوان یک دوستدار و دنبال کننده همکلاسی موافق این قضیه بودم و حاضر بودم هر کمک و هر کاری از دستم بربیاد انجام بدم.
راستی تولدتم مبارک همین روزاست دیگه.آرزوی موفقیت و شادکامی دارم برات صادق جان؛

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد