KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اخرین خبر از روش تولید1

 سلام 

دوستان صنایعی بخونن

امروز طبق صحبت هایی که با دکتر عقیق داشتیم قرار شد موضوع حذف هم نیازی روش تولید و کارگاه ماشین افزار1 به طور جدی در شورای روز 4شنبه بررسی بشه

پس فعلا تا 4شنبه منتظر بمونیم ، انشاالله که بتونیم این درس را برداریم.


تشکر می کنم از دوستانی که امروز اومدن ، اسم اونایی که نتونستن بیان هم در نامه ذکرشد.

بچه ها روش تولید بدون کارگاه ماشین افزار ۱ ارائه شد.

نظرات 5 + ارسال نظر
رسول سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 00:39 http://raspaint.blogsky.com

سلام دوستان
کارهام رو ببینید اما با عینکی رنگی
ممنون

رضا- صنایع سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 12:42

سلام من تونستم بردارم فکر کنم همنیازیشونو حذف کردن
سریع برید بردارید تا تموم نشده :دی

دانشجو سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 16:42

برای حذف و اضافه باید به کدوم قسمت بریم؟
من بلد نیستم.
تو رو خدا یکی به من بگه

سمانه یوسفی سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 23:42

تو گلستان عملیات ترمیم بعد هم انتخاب درس رو بزن و کد درس را وارد کن

مهسا شبانکاره چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 19:11

دست کسانی که زحمت کشیدن درد نکنه البته خودمم جزوشم ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد