KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

توجه! توجه!!!!

 مهم مهم مهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم!!!! 
 دوستانی که مایل به اخذ درس مدیریت و کنترل پروژه هستند مطالعه کنند:  
دو ایمیل دریافتی از آقای دکتر تاجفر (پس از درخواست اینجانب از ایشان برای ارائه این درس): 
 «با سلام
1- من قبلا اعلام آمادگی کردم که درس کنترل پروژه را ارائه دهم در صورت به حد نصاب رسیدن تعداد این درس را ارائه خواهم داد.
 2- پس از صحبت با آقای زمانی ایشان گفتند که در روز حذف اضافی ،چهارشنبه اگر تمامی دانشجویانی که متمایل به برداشتن این واحد هستند بیایند و اگر تعداد به حد نصاب رسید به دانشجویان درس ارائه خواهد شد.»  
تاج فر 
آقای زمانیان گفتند این درس فردا ارائه خواهد شد! اگر نشد من فردا مجددا پیگیری میکنم.
نظرات 14 + ارسال نظر
z.m یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 19:17

خیلی ممنون بابت زحماتتون
یعنی این ترم این درس با اقای دکتر تاجفر ارائه خواهد شد؟
پس اقای سبزه پرور چی؟
بعد ببخشین این سوالو اینجا مطرح میکنم این کلاسای انلاین کی قراره شروع بشه؟شما اطلاع دارین؟اینا که میگفتن از 30 شهریور کلاسا شروع میشه که

IT یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 19:38

پس درس مدیریت ایتی چی میشه ؟؟!!!! یعنی این ترم ارائه نمیشه بعد 20 نفری که این ترم مبانی ایتی رو گذروندند بشینند تا ترم بعد که بلکه اقایون دلشون بخواد ارائه بدن
اصلا این ترم کی می خواد شروع شه

حمیده احمدی یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 19:47

ممنون
ببخشید این که گفتی:
<روز حذف اضافی ،چهارشنبه اگر تمامی دانشجویانی که متمایل به برداشتن این واحد هستند بیایند > یعنی چهارشنبه حظوری بیایم مرکزی یا از گلستان برداریم؟

حمیده احمدی یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 21:11

ببخشید نطر قبلی اشتباه تایپی داشت
منظور حضور بور

سمانه یوسفی یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 23:09

سلام
این کنترل پروژه مربوط به بچه های صنایع میشه؟؟؟
اخه من برداشتمش

[ بدون نام ] یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 23:57

فقط همین یک درس!!
پس درس های دیگر همچون اصول و مبانی مدیریت، زبان تخصصی it ، ریاضیات گسسته و ... چی؟؟

احمدIT دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 00:18

ممنون

ای تی دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 10:36

مرسی به خاطر پیگیری هایی که انجام می دید.
اما ما بچه های شهرستانی چی که نمی تونیم چهارشنبه حضوری بیایم

یه همکلاسی دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 11:39

خواهر شما که ژست میذاری یه لطفی کن یه وقتم واسه ژاسخ گوییش بذار دیگه
اینجوری بدتر ادمو گنگ تر از قبل میکنی

سلیمه یساری دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 11:41

من دارم سعی میکنم با آقای زمانیان هماهنگ کنم. فعلا دست نگه دارید تا ببینیم به چه نتیجه ای میگیرم
بهتون اطلاع میدم

فائزه نعیم دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 15:41

مرسی

حمیده احمدی دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 20:25

ممنون

حوریه جعفری - کامپوتر دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 22:22

ممنون از زحمتتات سلیمه جون!

ای تی سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 13:44

کنترل پروژه هست ولی نمی شه برش داشت.
من که نتونستم .
همش خطا می ده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد