KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

مصاحبه با شقایق جابر انصاری

با سلام خدمت دوستان گرامی بعد دو هفته غیبت با یک مصاحبه دیگر در خدمتتون  

 

هستیم. برای این هفته به سراغ خانم شقایق جابر انصاری رفتیم.در این  

 

مصاحبه خانم جابر انصاری (Sh A ) و منم طبق معمول با رنگ آبی صحبت  

 

می کنیم.امیدوارم این  مصاحبه مورد توجه تون قرار بگیره. 

 

ادامه مطلب...

نظرات 24 + ارسال نظر
شبنم دمیرچی کامپیوتر جمعه 3 مهر 1388 ساعت 12:52

ممنون از جفتتون! مرسی شقایق جونم خیلی خوب بود شرمنده کردی

خواهش می کنم

. جمعه 3 مهر 1388 ساعت 13:27

من جمعه 3 مهر 1388 ساعت 14:06

یکی یکی آدم های مسخره یونی رو داریم می شناسیم .
واقعا که مسخره اید

برحسب قوانین می تونم نظرتونو پاک کنم...ولی این کار رو نمی کنم...هر کسی با حرف زدنش ادب و فرهنگشو می رسونه

پولیا جمعه 3 مهر 1388 ساعت 14:19

خیلی اعتماد به نفس داری جویا همه دارن میگن مسخرست تمومش کن کسی لذت نمی بره

خب من کسی رو مجبور به خواندش نمی کنم...هر کسی دوست داره می تونه بخونه...هر کسی هم دوست نداره می تونه نخونه..ربطی هم به اعتماد به نفس و این حرفها نداره...تقاضای دوستان هست که این مصاحبه ها انجام میشه

فاطمه جمعه 3 مهر 1388 ساعت 14:38

ولی به نظر من خیلی هم خوبه این طوری ما که دوستامون رو رو در رو نمیبینیم مجازی میشناسیمشون

محمدـصنایع ۸۷ جمعه 3 مهر 1388 ساعت 14:39

ممنون.

خواهش می کنم محمد جان

سحر-کامپیوتر جمعه 3 مهر 1388 ساعت 14:43

خیلی ممنون. منم با فاطمه جون موافقم.ما اینطوری بهتر همدگر را می شناسیم.

خواهش می کنم همکلاسی

سابین جمعه 3 مهر 1388 ساعت 14:53

حسین رنجبر جمعه 3 مهر 1388 ساعت 15:09

Sh A: استاد فرمودند دخترم چرا وایسادی بشین و ایشون هم گفتند آقا ما نشستیم

Sh A: اما خوب توضیح ندادند بر روی صندلی نشستند که یکی از دوستان عزیز از جلو گفتند آقا عجب
این جاشو درست متوجه نشدم.
لطفا اگر یمشه واضح تر . منظور از ایشون کی بوده؟ همین.
و دیگه اینکه مصاحبه خوبی بود.

...... جمعه 3 مهر 1388 ساعت 16:13

چه مسخره بیکاریااااااااا

با فرهنگ جمعه 3 مهر 1388 ساعت 16:33

آقای محترم<<من>> و <<....>> شما اگر مشکلی با این پست دارید می تونید مطالعه نکنید.قرار نیست که همه چی باب میل شما باشد!!
واقعا متا سفم برای بعضی از دوستان که فکر می کنند بزرگ شدند!! بزرگ بودن به بزرگ رفتار نمودنه!! اگر از نظر شما این پستی بی محتواست و از روی بیکاری گذاشته شده کار شما به نظرم جز خارتر کردن {کوچکتر نمودن}خودتان مقصود دیگری را نمی رساند.

سارا it 87 جمعه 3 مهر 1388 ساعت 17:45

آخیییییییییییییییی!! قربونت بشم عزیزم..مرسی

niloofar جمعه 3 مهر 1388 ساعت 17:57

از همه جالب تر اون برنج محسن بود ممنون

:دی

حمید جمعه 3 مهر 1388 ساعت 18:36

لوده

فاطمه رنگرز جدی جمعه 3 مهر 1388 ساعت 19:00

عالی بود.

ک جمعه 3 مهر 1388 ساعت 20:00

مزخرف

سحر کام جمعه 3 مهر 1388 ساعت 21:21

جالب بود شقایق جون

فائزه نعیم جمعه 3 مهر 1388 ساعت 22:52

مرسی

!

شقایق-جابرانصاری شنبه 4 مهر 1388 ساعت 13:21

از تمام دوستان عزیزی که منت گذاشتند و خواندند و نظر دادند سپاسگذارم.

آقای رنجبر فکر کنم قسمتی از متن {یعنی در همین قسمت خاطره ای از یونی گذاشته نشده..}

!!

حمیده احمدی شنبه 4 مهر 1388 ساعت 17:56

جالب بود

حسین رنجبر شنبه 4 مهر 1388 ساعت 18:16 http://toooska.blogfa.com

مرسی از پاسخ شما ٫ دست جویا هم درد نکند.
ادم واقعا خندش می گیره.

ارش یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 10:35

کارت عالیه.....
حتما ادامه بده

roya یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 20:53

khub mano kardid asbabe khandatun khob az tahe kelas hichi nemididam
jaleb bud merci

هدف از قسمت خاطره در مصاحبه فقط به وجود آوردن و دوری از خشکی برای خواننده است...قصد هیچ گونه بی احترامی به کسی نیست...بعدم اسمی از کسی برده نشد....موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد