KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دیداری تلخ ولی ...

امروز بعداز مدتی طولانی خدمت یکی از جانباز های شیمیایی رسیدم  که  دکترها جوابش کردند و ریه هاش به طور کامل از کار افتاده.... اول  خیلی نگاهش کردم خیلی ... دوست داشتم فقط نگاهش بکنم و تماشاش بکنم ... هدفون تو گوشش بود و داشت همینطوری اشک های چشمشو روونه می کرد

خیلی کنجکاو شدم که ببینم چی گوش میده که اینطوری با دلش بازی میکنه


دلمو زدم به دریا و رفتم جلو .... رفتمو سرمو گذاشتم روی دستاشو دستشو بوسیدم ... دستشو کشید کنارو دستشو گذاشت رو سرم ...منتظر بودم حرفی بزنه چیزی بگه ولی بعد فهمیدم دیگه حتی حرف هم نمی تونه بزنه ... بعد کلی حرف زدن من باهاش و سر تکون دادنو و دست نوشته های اون  ، ازش خواستم که بهم بگه چی گوش میداد که اینطوری با دلش بازی می کرد

اون هم اینو بهم داد

از اینجا گوش کنید و براش دعا کنید

نظرات 5 + ارسال نظر
ارش جمعه 3 مهر 1388 ساعت 11:25

واقعا برای حکومت متاسفم که حرمت کسایی که برای بقای کشور جنگیدند را هم حفظ نمی کنه!

گور بابای حکومت بابا


خود ما آدمیتمون رو فراموشس کردیم؟؟؟
خودمون پس چی؟؟؟

امیر رباط جمعه 3 مهر 1388 ساعت 17:06

لینک چرا خرابه؟

سیدحسین هاشمی شنبه 4 مهر 1388 ساعت 13:12

خدا به همه ی جانبازان میهن سلامتی بده

ممنون - زیبا بود

ارش شنبه 4 مهر 1388 ساعت 14:33

راست میگی حق با توست ما هم خیلی زود همه چیز رو فراموش کردیم!
ولی مقصر اول حکومته !!

احمدIT دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 00:31

چه کردی با دلم ؟سید!
گذشت عمر و عجب پر زند به دور سرم
بریم و نروم کربلا ، خدا نکند

------------------------------
یا بن الحسن (عج)
برسوندش به قافله ی رفقای پر کشیده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد