KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

پیگیری همچنان ادامه دارد...

با توجه به این پست که در تاریخ 21 شهریور منتشر کردم و بیش از 3 بار آن را برای کسب نظرات بیشتر در همکلاسی بالا آوردم، امروز به اتفاق دوستان با وقت قبلی به دیدار آقای زمانیان نایل شدیم!!!   

ایشان فرمودند (البته منطقی هم هست!): «با اینکه این نظرات را قبول دارم، اما این وبلاگ را نمی توان به رسمیت شناخت و پستها و نظرات آن فاقد اعتبارند! چون میشود مثلاً یک نفر به اسم همه بچه ها اسم نوشته باشد!!» 

با این وجود پس از پافشاری ما و استدلالهای محکممان برای ارائه این دروس، ایشان قبول کردند که تا زمان حذف و اضافه هر اقدامی که از دستشان برمی آید برای ارائه این دروس انجام دهند.  

همچنین قرار شد با آقایان دکتر تاجفر و دکتر سبزه پرور هم صحبتی پیرامون این موضوع داشته باشیم. 

باز هم از دوستانی که نظر دادند تشکر میکنم. امیدوارم تلاشهایمان موثر واقع شده و این دروس از اول ترم ارائه شوند.

نظرات 4 + ارسال نظر
قناد چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 18:46

با سلام
لطفا اگر راهی مطمئن برای ملاقات با ایشون میشناسید به بنده هم اطلاع بدید ممنون میشم.
با تشکر،
قناد.

سلیمه یساری چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 19:40

اتفاقا من به آقای زمانیان گفتم که شما هم پست مشابهی برای ارائه یک سری از دروس زده اید. اما راستش پست رو پیدا نکردم و حتی اگر هم پیدا میکردم تا خودتون رو نمیدیدن نتیجه ای نداشت.
یعنی گفتن ایشونم باید حضوری تشریف بیارن و درخواستشونو بگن.
من دنبال ایمیلی از شما بودم که این موضوع رو به اطلاعتون برسونم.
برای گرفتن شماره ایشون بهم یه ایمیل بزنید تا براتون بفرستم. راستی قبلشم بهتره ازشون وقت بگیرین با ایمیل

حمیده احمدی چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 20:39

ممنون خیلی زحمت کشیدی

سید زهرا میرباقری-IT جمعه 3 مهر 1388 ساعت 14:17

ممنون که این قدر وقت گذاشتید
می شه تمام بچه هایی که اینجا نظردادن و درخواست دادن درخواستشونو توی سایت محتوا و درنامه به مدیر گروه ها هم اعلام کنن .
اون جادیگه معتبره و کسی نمی تونه به اسم شخص دیگه ای نظر بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد