KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دوراهی زندگی

انسان دویار در طول عمر خود بر سر دوراهی میرسد. یکی در حدود بیست سالگی و دیگری حدود چهل سالگی. در سر این دوراهی یکی را انتخاب میکند و به همان راه می افتد. دیگر مشکل است راه خود را عوض کند.

دوراهی اول شهوترانی و عفاف است ؛ دوراهی دوم تزلزل و ایمان.

تزلزل را با شهوت و و عفاف را با ایمان یکی سازید ، دو شاهراه در مقابل یشریت میابید با رنگ های گوناگون آن که در هر یک از آن گروهی روانند....

هرکس راهی را انتخاب کرد ، در مدت عمر خود آثار آن را میابد و ثمره های همان را میچیند. زیرا خدا برای هر راهی مناظر و آثاری گذاشه است..

*پیامبر-زین العابدین رهنما-انتشارات زوار

نظرات 6 + ارسال نظر
حسین محمدی نصرآبادی سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 01:44 http://www.kntoosi.com/?POSTID=6969

احسنت
ساعت رو یه نگاه بکنید
من هم فردا پست رو میخونم
اینم برای خودم :

حالا چرا میزنید!؟؟!!
دیشب بعد از منتشر کردن متن رفتم خوابیدم.
تازه ساعتش خیلیم دیر نیستا!! "-:
ای بابا چرا حالا خودزنی میکنید؟!!

سپیده شیخ الاسلامی سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 10:26 http://www.mynotebook.blogsky.com/

وقتی ازوقت خوابت که ساعت ۹گذشته متن میذاری توقع نداشته باش ازاین کله ها
استفاده نشه!

وقت خواب من ساعت 2 ِ! :دی
همه که مثل تو پاستوریزه نیستن که.
سپیده دیدی دعوام کردن!؟ :((((( :دی
من اگر رفتم معتاد شدم بعدشم از همکلاسی انصراف دادم بعدشم خودکشی کردم تو شاهد باش که تقصیر آقای نصرآبادیه!! :(((

حمیده احمدی سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 17:03

الهی حوریه جونم خودم آقای نصرآبادی را دعواش میکم ببین:
آقای نصرآبادی

اصلا تو هم از این به بعد فقط ساعت ۲ به بعد پست بذار تا من ببینم کی می خواد بیاد دعوات کنه که من خودم دعواش کنم

پستت خیلی قشنگ بود

مرسی از حمایتت حمیده جونم!
باشه اگر بیدار بودم سعی میکنم. :دی
قربونت عزیزم. (از همین قلبا)
ممنون از نظرت!

سپیده شیخ الاسلامی سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 23:37

کی گفته من پاستوریزه ام!؟
من استرلیزه ام!
من ۴می خوابم درحال مطالعه
!!

یه مدت هم شایعه شده بود هموژنیزه ای!
اوه آره یادم نبود خر میزنی و اینا....
:دی!

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 01:49

به جای اینکه متن را بخوانید و بهره ببرید به حاشیه میروید؟

آخه گاهی حاشیه ها هم جالبن! خودتون هم به حاشیه توجه کردین دیگه!!
حالا شما خودتون متن رو خوندین؟ :دی

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 23:49

هر متنی حاشیه ای داره،درسته؟
همانگونه که هر انسانی نیز حاشیه ای دارد...و لوازم شناخت انسان شناخت حاشیه های اوست در کنار شناخت اصل وجود او.
متن شما نیز حاشیه هایی دارد که از عوامل شناخت متن شماست...مانند کلمه "گداشته" که "گداشه"نوشته شده ! یا زمان چاپ پست!

به هر حال می توان به حاشیه های جالب و آمورنده متن شما اشاره کرد...
از یک دو راهی...راهی که برگشت ندارد...
از عفاف و ایمان گفتین و از شهوترانی و تزلزل نیز هم!

بازهم تاکید می کنم از برای آموزنده بودن متن زیبایتان و از این بابت متشکرم!

( در ضمن همان بار اول خواندم چون پست شما ارتباط فیزیکی با پست من دارد!! )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد