KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

سوالاتی از حامیان دولت| انتشار مجدد با رعایت طول معیار

به نام خدا 

 دوستان! در حال حاضر به زعم حامیان دولت حدود چهارده میلیون نفر مخالف برای این دولت وجود دارد که خواهان شمارش کل صندوق های رای بودند نه ۱۰ درصد آنها.. با توجه به اینکه ۱۴ میلیون نفر ( که البته به نظر من درصد بالایی از این افراد نخبه محسوب می شوند ولی با توجه به اینکه این نظر مغایر با دموکراسیست وارد آن نمی شوم) تعداد کمی نیست و اتفاقاتی که بعد از انتخابات افتاد و کشتار مردم در ماه گذشته و دستگیری غیر قانونی آنها، آیا واقعا تصمیماتی که مقام رهبری و دولت در این مدت اخذ کردند منطقی است؟  آیا این خس و خاشاک را، این جوجه ها را که طی دو ماه به کف خیابان ریخته شده اند می شود در ۲۴ ساعت جمع کرد؟ آیا نمی شد صندوقهای رای را در جایی بزرگ مثل ورزشگاه آزادی جمع آوری کرد و شمارش را انجام داد و به صورت زنده از تلویزیون پخش کرد؟ و نهایتا آیا غیر منطقی است که ما حل شدن مشکلات خود را بر حل شدن مسائل کهنه فلسطین ارجح بدانیم؟ 

 با آرزوی دریافت پاسخ های منطقی و توفیق روزافزون برای ملت ایران

نظرات 14 + ارسال نظر
فاطیما شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 13:05

آقای عباسی،خودتونو خسته نکنید. اینا جز با منطق باتوم و اسلحه و چاقو با کسی حرفی ندارن

س.ت کام شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 13:10

حسرت بخوریم

علیرضا قهرمانی شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 13:18

دوست عزیزم منطق اینا باتوم و اسلحه اس ! حرف زدن فایده نداره

afshin شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 13:39

man faghat az shoma ye khahesh daram azadie post gozoshtane aghaye mamad hasane bagheri gerfte beshe vaghean dorost nist fek konam 60% bacheha ba in mozo0 movafegh bashan migin na! ray begirin!bezo0r rais jomho0r entekhab shod hichi nagoftin vali inja ke mito0nim jolo0ye in ...ro gereft.ba tashkor

مهدی خ شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 13:58 http://mahdi-kh.persianblog.ir

سلام.
چه ضمانتی وجود داره که بعد از اینکار ، و معلوم شدن دروغ "تقلب" و آشکار شدن توهم "خود اکثریت بین"ی ، موسوی قبول کنه و باز هم زیرش نزنه؟

سید مرتضی قاسم پور شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 20:17 http://www.kntoosi.com

طول معیار!

صادق عباسی سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 10:20

آقای مهدی خ

بحث من موسوی و کروبی و اینا نیست! من مردم مد نظرم هستند که حقشون نبود اینطوری باهاشون برخورد بشه!

در ضمن حتما اینطوری مردم قانع میشدند! موسوی قانع نشد برای کسی اهمیت ندارد و ما اونوقت باور می کردیم این وصله هایی که به موسوی میچسبونند رو! چون با چشم خودمون چیزی رو دیده بودیم پس باور می کردیم!!

حیدری سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 10:34

این اتفاق باید می افتاد ولی در صورتی که آقای موسوی توی اون یک هفته فرصت اضافی به شورای نگهبان مراجعه میکرد. خیلی دوست دارم بدونم دلیل این حرکت آقای موسوی چی بود؟؟؟؟
من شنیده بودم که گفتن تعرفه ها رو کلا عوض کردن که واقعا حرف بچه گانه ایه
دوست عزیز هر کاری یه راه و روشی داره. اعتراض به نتیجه ی انتخابات هم راه و روش مخصوص خودش رو داره با ریختن تو خیابونا نتیجه ای نخواهیم گرفت به جز دو دستگیه و اختلاف بیشتر بین مردم خودمون.
در آخر هم من چند تا سوال دارم. امیدوارم جوابش هم منطقی باشه:
چرا به جای اعتراض توی مقامات مربوط این کارها رو کردن؟
چرا الان تو ایران دو دستگی شده؟ چرا الان تو همین همکلاسی خیلی ها با خیلی های دیگه دشمن شدن؟
موفق باشید. به امید اتحاد بیشتر ایرانیا

صادق عباسی سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 11:01

سلام آقای حیدری!

به نظر من تصمیم میر حسین در مورد اینکه نباید به شورای نگهبان می رفت درست بود چون تو ایران این جلسات با یه روبوسی و آشتی کنون و این چیزا تموم میشه همونطوری که مثلا تو فوتبال بارها این اتفاق افتاد..
و نظرم اینه که به نتیجه نمی رسید میرحسین با رفتن به اون جلسه!
همکلاسی آینه جامعه هستش و دلیل دودستگی اینجا به خاطر دودسته گیی هستش که تو جامعه شاهدش هستیم!

وقتی یه حکومتی یا یه دولتی حداقل ۱۴ میلیون مخالف داره و باهاشون اینطوری برخورد میشه نباید توقعی غیر از این داشته باشیم! این سوال دومت دقیقا حرف منه! من جوابش رو تو پست داده بودم و الانم تکرار کردم!

حیدری سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 11:24

شرمنده سلام یادم رفت :دی
آقای عباسی هر کشوری یه مرجع قانونی داره. در مورد انتخابات مرجع قانونی برا بررسی تخلفات شورای نگهبانه
برای حل شدن این موضوع ایشون باید به شورای نگهبان میرفتن. یا ایشون شورای نگهبانی ها رو قانع می کردن و انتخابات یا باطل میشد یا تجدید و یا بر عکس. این حرف شما درست نیست که با یه روبوسی جلسه تموم میشد چون موضوع کم اهمیتی نبود.
نتیجه ی نرفتن به شورای نگهبان رو هم که شاهد هستیم فکر نمی کنم نتیجه ای که الان گرفتن بهتر باشه.
به نظر من اگر حرف ایشون منطقی باشه رفتنشون به شورای نگهبان نتیجه میداد.

صادق عباسی سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 11:43

آقای حیدری!

من در این مورد با شما هم عقیده نیستم چون چیزی از اون جلسه بیرون نمی اومد و همه چی مثل یه پرونده قتل عمد که بسته میشه بدون اینکه قاتل اعدام شده تموم می شد..

به علاوه اگه آقای موسوی به اون جلسه می رفت یعنی خیلی چیزهایی رو که قبول نداشت قبول کرده بود و حضورش به معنی این بود که شکست تو انتخابات رو باور کرده بود

با آرزوی توفیق روزافزون

a. sanaye سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 15:54

marg bar dictatorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

سبز سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 21:44

شما جوجه دانشجوها اینجور چیزا رو نمی فهمید

بهت زده چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 06:56

کشور ما که قانون نداره.

سژاهی تو دهن رزمنده سابق میزنه!

تو زندان به ژسر و دختر تجاوز میشه

رییس مجلس قبل از اتمام رای گیری به موسوی تبریک میگه

موسوی بیانیه میده من ژیروز شدم.

رهبر قبل از شنیدن نظر شورای نگهبان صحت انتخاباتو تایید میکنه!!! (انگار ک خودش سر همه صندوقا بوده)

....

بعد هم که میبینید از شاکی به جای متهم بازجویی میکنن (در مورد تجاوز)

چه انتظاراتی دارید اینجا جنگله نه مملکت درست که دنبال راه های منطقی میرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد