KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دیکشنری و مترجم برای مرورگر فایرفاکس-Firefox Dictionary

   خدمتی دیگر از مرورگر فایرفاکس:


              دیکشنری و مترجم آنلاین


برای نصــب و آموزش اســـتفاده از دیکشنری اینـــجا

و برای نصب و آموزش دیکشنری و مترجم اینجا کلیک بفرمایید.

نظرات 13 + ارسال نظر
رویا IT دوشنبه 30 شهریور 1388 ساعت 20:42

ایول!! مرسی حوریه جونم چه توپه! !!

قربونت!
بلاخره موفق شدم پاسخ بدم!! هورااااااااا...

حوریه جعفری - کامپوتر دوشنبه 30 شهریور 1388 ساعت 21:03

حدود یک ساعت و نیم بجای مرورگر نوشته بودم مرور!!!

حسین محمدی نصرآبادی دوشنبه 30 شهریور 1388 ساعت 21:18 http://www.kntoosi.com/?POSTID=6969

فایرفاکس داره مرورگری رو به آخر می رسونه
نمیدونید چقدر افزونه ی مفید داره
منم نمیدونم

بله دیگه داره اندش میشه! :دی
پس اون وقت کی میدونه!؟! :-؟

فاطمه رنگرز جدی دوشنبه 30 شهریور 1388 ساعت 23:43

مرسی! عااااالیه پسر!

قربونت آقا فاطمه! :))

به خانم بچه ها سلام برسون! :دی

حوریه جعفری - کامپوتر دوشنبه 30 شهریور 1388 ساعت 23:53

رویا نمیدونم چرا پاسخ به نظر تو ثبت نمیشه!!!!

فاطمه رنگرز جدی دوشنبه 30 شهریور 1388 ساعت 23:55

OW NOOO!!!
=))

whyyyy!!??? :دی

علیرضا قهرمانی سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 00:01

FF از IE لااقل 40-50 سال جلوتره.واقعا بی نظیره.الانم که نسخه فارسیشو گذاشتن برای دانلود وافعا عالیه

ممنون از متنی که نوشتید.موفق باشید

بله خیلی مرورگر به روز و جالبیه!
خواهش میکنم. ممنون از نظرتون! :)

1111111111111 سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 06:41

chera vase man error mide?

نمیدونم :-؟
واسه خودم و بقیه که مشکلی نداشته.

رویا IT سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 10:39

بلاگ اسکای با من همیشه لج بوده!!

تازه کجاشو دیدی؟ این کدِ زیر بخش نظرات، واسه من از همه تون خط خطی تره!

واجب شد یه برنامه ی ترور بریزیم واسش. :دی
مگه کد بقیه رو هم دیدی؟؟!! نه بابا واسه منم خط خطیه کلی! :|
*******
فکر کنم امروز کار خوب کردی بلاگ اسکای باهات خوب شده! هر دوتا نظرت رو جواب دادم بدون مشکل! :دی

مهدیه سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 11:23

برای منم دانلود نمیشه

ای بابا! :-؟
نمیدونم مشکل از کجاست. :-؟؟

صابره.دال سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 14:17

دانلود کردیدم خیلی جالبه مرســــــــی

قربونت خانم "دال"!! :دی

ارش چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 15:17

جدا فایرفاکس بی رقیبه!!!

واقعا! من که خیلی دوسش دارم. :دی

امیر A² چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 23:55

فایرفاکس تکه
یکه
توپه
فقط اگه پلاگینهای فلش بهتری براش نوشته میشد میشد سَرور مطلق
البته ناگفته نماند که واقعا سَروره

از بین مرورگرهایی که باهاشون تا حالا کار کردم ( اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، اوپرا، اپل سفری، گوگل کروم، آوانت بروزر و ... ) به یقین میگم که فایرفاکس آخر از آخره! (همون نامبر وان خودمون)
از زمان کلنگ زدن! پروژه ی فایرفاکس2 تا الان، مرورگر پیشفرضم رو فایرفاکس انتخاب کردم
Only FireFox

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد