KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اهدای هدیه های به دوستانی که در ختم قرآن شرکت کردند.

سلام علیکم


عید سعید فطرمبارک، انشاءالله توی این ماه بزرگ و قشنگ، کلید باغ های بهشت تون رو گرفته باشید، چه بهشت های زمینی، چه آسمانی.


به منظور تشکر و قدردانی از دوستانی که مستمر و پیگیر در ختم گروهی قرآن در ماه مبارک رمضان شرکت کردند، و در سطح بعدی به قید قرعه، به ۵ نفر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

( در ادامه مطلب در مورد هدیه توضیح اضافه شد)

البته طبق منطق، دوستانی که اسم کامل (شناخته شده)   بهمراه ایمیل را ذکر کرده بودند در طرح عیدی، مد نظر قرار گرفتند.


 

نام دوستان و همکلاسی های بزرگوار:


خانم ها :


س.یوسفی

.

ف.نوبخت    

 .

که به صورت مستمر و پیگیر در این طرح شرکت کردند.

 ...........

م.جوراب دوزان

 .   

ح.احمدی    

.

آقای حسن رنجبر

ایشون هدیه را به دوستان دیگر تقدیم کردند.

خانم، م علیمحمدی

 . 


این دوستان برای دریافت هدیه خود به روابط عمومی دانشگاه، واقع در دانشکده ی مرکزی، جنب آموزش الکترونیک، اقای افشار، مراجعه نمایند. 

.

هدیه: یک جلد قرآن می باشد که شامل، آیات قرآن به خط عثمان طه، معنی آیات، معنی لغاتی که در آیات آن صفحه آمده است،شآن نزول آیات آن صفحه ، قسمت جدیدی به نام گونه شناسی و نمایه ی فارسی-قرآنی، می باشد.

با تشکر از مدیریت محترم  روابط عمومی دانشگاه جناب آقای فتوت.


نظرات 5 + ارسال نظر
یه فوضول دوشنبه 30 شهریور 1388 ساعت 13:42

میشه بگید جوایز نفیستون چیه بی زحمت؟

دوست عزیز اخیتار دارید
این چه اسمیه گذاشتید
اسم خودتون رو بنویسید با کمال احترام می گم
الان به پست اضافه می کنم

من دوشنبه 30 شهریور 1388 ساعت 14:27

برادر اخر نگفتی جوایز نفیس چیه ها

یکم صبر داشته باشید
خوب مزش کم میشه همین اول کاری بگم که :دی

حسین رنجبر دوشنبه 30 شهریور 1388 ساعت 23:24

!

به خدا من قبلش که روی ادامه مطلب کیلیک کنم فهمیدم ٬ یه حسی بهم گفت میخوای برندم کنی.
اومدم رو ادامه مطلب کیلیک کردم از خنده روده بر شدم و همون طوری که می خندیدم و قه قه می زدم شیرجه زدم رو تخت خوابمو ۲۰ ثانیه خندیدم.بعدش اومدم توو نظرات.

۲۰دیقه پیش کانکت شدم ٬ بعدشم من تهران نیستم .به همین علت می خواستم اگر بشه جایزم رو تقدیم کنم به یکی دیگر از بچه ها که به قید قرعه خودتون انتخاب می فرمایید.
دیگه این که امروزم پلیس منو ۴ تومن جریمه کرد٬برای بار دوم جریمه شدم تو زندگیم.اولش فکر می کردم گواهینامم همراهم نیست ٬ بعدش دیدم نه اگه خودش نیست. کپیش همرامه !
لابد اون بالا یکی فکر مام بوده !
گفت می دونی خلافت چیه ؟
گفتم خلاف کردم ؟ گفت : آره
خلاف اومدم خیابون رو ٬حالم گرفته بود.دست شما درد نکنه که خوشحالم کردی برادر.
حالا چرا فقط یه دونه آقا برنده شده ؟
ثانیا چرا نوشتی آقای حسین ... ؟
ــسوماً خب می نوشتی حسین مثه بقیه دیگه!
رابعاً موفق باشی ــ عیدت هم مبارک.

سلام علیک
ببخشید از بس اسمم رو نوشتم اشتباه شد :">
چشم
هرجور شما بخوابید
پس خودتون یک عدد از 1 تا 24 انتخاب کنید.
بغیر از 5 و 18 و 7

حسین رنجبر سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 01:33

سلام علیک ((: چَشمَت بی بلا.
<۱۴>[ به نیت ۱۴ معصوم]

چقدر قشنگ
ممنون

مسعود افشار چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 02:19

حسین این که نشد جایزه دادن تو همش طرف خانومارو میگیری ممنون بابت پیگیری هایی که انجام دادی و تبریک و قبول باشه خدمت این برگزیدگان

تقصیر من چیه خوب؟ :دی
خوب خانوما بیشتر شرکت کردندُ شانس برنده شدنشون بیشتر بود.
۸->
دست شما هم درد نکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد