KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

پاییز است که در روز های دنیا راه می رود ..

روز را هم دیگر به پرتو خورشید اعتنایی نیست
مسافران رفته اند و عابران پاییز ایستاده بر درگاه
و من با من اینجا کنار هم نشسته ایم ..
کمی او می گوید و بیشتر من از خودم با او..
می بینی ؟! شادی حتی تا چای عصرانه هم کنار من نمی ماند !!
خوب یاد دارم ، خوب یاد دارم که شیرینی را با طبع حافظ برایم تفسیر کردند ..
... و حال روزگاری شده که اگر  حافظ را هم در آن بگذاریم تلخ می شود ..
چه دگرگونی غمناکی .. و چه سرنوشت طاقت انگیزی ./
نظرات 12 + ارسال نظر
هانیه کرمی یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 00:51 http://arnavaz.net

اینجا ایستگاه پائیز است اگر هوایت بارانی نیست نایست!اشتباه آمدی

خوب می دانـ ـم که لازم نیست نام رودی را بدانم تا گریه کنم ..

کیارش مظفری یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 01:09 http://کیا فیلم دات کام

وقتی زمستان زود تر می آید و ما پایان جهان را نیمدانیم ..

اینم یه جورشه دیگه ..

امید فرقدان یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 01:12

باز پاییزٌ گذر عمر بی حاصل من

ره گذر عمر ..

هادی بدری‌زاده.. یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 01:21

پاییز است که در روز های دنیا راه می رود ..

اگه گفتی تیتر از کیه ؟؟!!

حـسیــن رنـجبـر یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 01:22

بدم می آید ازین لحظه های درد انگیز
چرا نمی رسد اینجا به انتها پاییز ؟

« صدا صداست که می ماند » و هزار افسوس
دگر نمی رسد از یک نفر صدایی نیز !


چه بی ستاره ام ای کاش زود برگردید ! ... ]
« ستاره های مقوایی همیشه عزیز ! »


سوال مردم این شهر روز و شب این است
چرا نمی رسد اینجا به انتها پاییز ؟

شیطونو لعنت کن و بــگی بشـ ـینــ۱
بگو خیلی مونده خسته شــــــــمـ۲
بگو فکر می کنی از تو شکست خوردم۳
تو فکــ بکنی از تو یه دس بردم /۴
هه هه هه ya ya

به تو چه :دال ..
:))

هانی یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 01:34

بوس

بوس مجانی ؟! :دال
خسته نشدی جناب ؟
دیگه IP ایتم عوض نمیکنی هی .. :دال ..

هانیه کرمی یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 01:41 http://arnavaz.net

غلط دیکته......؟ ( تند تایپ نکنید خوب بابا)
ها ها ها پچهههههههههههه!
( آلرژی به غلط )

هیچ کس رو ندیدم در تمام مدت زندگیم که بیشتر از من پائیز رو دوس داشته باشه.
واقعا داستانی است....!


داشتان ! .. :دال !

حـسیــن رنـجبـر یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 02:42

من : دهکده ها نبض حقایق هستند
او :مردم ده با تو موافق هستند
ناگاه صدای خیس رعدی پیچید:
باران که بیاید همه عاشق هستند.

هیچ کس با او موافق نیستــ ..

حامد هوافضا یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 12:10

پاییز که میشه یادم میاد چقدر از چتر بدم میاد.

احمقانه ترین اختراع بشر یت بعد از *** ُ چتر بوده ..

فاطیما یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 13:14

زرد است که لبــریز حــقایق شده است
تلخ اســت که با درد مـوافــق شــده است
شاعــر نشــدی وگــر نه میفــهمیـــدی
پاییز،بهاری است که عاشق شده است

دیووووووووووووووووونه پاییزم


مر۳۰

هادی بدری‌زاده.. یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 13:37

سلام کیارش..
نمی‌دونم راستش.. الان یه سرچ زدم تو گوگل.. رسیدم به این صفحه:
http://www.semital.com/song/22927.htm
خودت بگو..


درضمن فک نکنم عمراً اندازه من پائیز رو دوس داشته باشی..

هادی بدری‌زاده.. یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 13:42

ببخشید اشتباه شد.. یه لحظه فک کردم جمله زیر رو شما نوشتی.. اونوقت جواب بالایی رو دادم..
"هیچ کس رو ندیدم در تمام مدت زندگیم که بیشتر از من پائیز رو دوس داشته باشه"..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد