KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تو با منی اما دلت جای دیگه

  

دلواپس و بی تابم
باز امشبم بی خوابم
ازت خبر ندارمو
تا خود صبح بیدارم
حس خوبی ندارم
چشام همش به ساعته
می پرسم این چه حسیه
یکی میگه خیانته
گوشی رو بردار تا صدات
یه ذره آرومم کنه
این نفسای آخره
دلم داره جون می کنه
همش دارم فکر می کنم
دست یکی تو دستته
دارم می میرم ای خدا
فکر می کنم حقیقته 

 

 

  

 

 

 

نظرات 14 + ارسال نظر
سید عباس ال طعمه شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 22:06

حال من دست خودم نیست دیگه اروم نمیگیرم
دلم از کسی ژرفته که میخوام براش بمیرم

اینهمه ظلم سهم من بود وقتی عاشق تو بودم

۲ب شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 22:15

.

اینا که بیشتر گریه داشت تا خنده ! ):

حامد هوافضا شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 22:26 http://hamedneveshte.blogspot.com

میدونی علیرضا جان ! این حس بدترین حسیه که توی دنیا میشه تجربش کرد . جدی میگم ! وقتی میبینیش که دست یکی دیگه رو گرفته و با هم میخندند تقریبا هیچی جز بیدار شدن از خواب نداری ! خیلی حس بدیه ! مخصوصا اگه آدم سوم هم آشنا باشه . تازه بعد از همه ماجراها تو مقصر بشی چون نخواستی این رسوایی رو داد بزنی !!!

حالمو گرفتی دوباره با این عکس !!

آره میدونم منظورت چیه ! بعضی وقتا هست که اگه دوستش داری با اینکه خیلی دلت ازش پره مجبوری برای راحتی اونم که شده واسه همیشه تنهاش بذاری.

چون وقتی که دیگه مال تو نیست لبخند برای همیشه از لبات میره.اما چون هنوزم دوستش داری حیفت میاد که شادیه اونو بهم بزنی.برای همینم با همه خیانتش اونو با عشق جدیدش تنها میذاری !

بابت عکسها هم معذرت.برای خودمم یه جورایی یادآور روزایی بود که فکر میکردم خیلی قشنگه اما الان که فکرشو میکنم سیاه ترین روزای زندگیم بوده !

مرسی حامد جان x:

کیارش مظفری شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 22:55

عکس های یه جورین ؛ خوشم نمی آد!!
این طور نیست بنظرت ؟

آره راست میگی.چون بوی خیانت میده !

حسین رنجبر شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 23:12

من از تو دل نمی برم
اگرچه از تو دلخورم !



اگر چه گفتی تو را به خاطرات بسپرم !

هنوز هم خیال کن کنار تو نشسته ام !

منی که در جوانیم به خاطرت شکسته ام !

تو در سراب آینه شبانه خنده می کنی
من شکست داده را خودت برنده می کنی !

نیامدی و سالهاست ازت به جاده دوختم !
بیا ببین که بی تو من چه عاشقانه سوختم !



رفیق روزهای خوب رفیق خوب روزها

همیشه ماندگار من همیشه
همیشه در هنوزها ...
.
.
.

هی نشین غصه نخور رفته که رفته
اگه دوستت داشت نمیرفت اونی که رفته

هی نشین چشم به راه رفته که رفته
اگه عاشق بود نمیرفت اون که رفته

بی خیالش مگهچند سال تو جوونی
بی خیالش مگه چند سال تو می مونی

بی خیالش اینا رسم روزگاره
همشون کاره خداست حکمتی داره

یاده حرفای قشنگش میدونم مثله یه داغه
اون دلت خیلی گرفته شده قلبت پاره پاره

اون که رفته دیگه رفته دیگه اون دوستت نداره
دیگه دست بردار عزیزم برو سوی عشق تازه

هیچ کسی نمیدونه توی دلت چی میگذره !
حرفات اندازه کوهه پر غروری خیلی ساده

اون که رفته دیگه رفته دیگه برگشتن نداره
اگه دوست داشت نمی رفت حتی واسه یه لحظه

قلب زخمی یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 00:02

اوه چه خبره مگه پسری هم وجود داره که عاشق بشه؟؟کسی که تا آخر به پای اون بمونه دوستش داشته باشه تا ابد یاد و خاطرش از ذهنش نره بیرون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چقدر بدبین !!!
اولا اینکه وفاداری باید دو طرفه باشه.هرکدوم از 2 طرف که خیانت کرد اون یکی مگه دیوانست عمرشو جوونیشو به پای یه خیانتکار تباه کنه ؟
دوم اینکه هر اتفاقی که توی زندگی آدما رخ میده جدای از تلخیها و شیربنیها حتما" یه حکمتی داره . شاید یه تجربه باشه برای رسیدن به عشق پایدار از هر دو طرف یا شایدم برای یه عشق واقعی جدید

سعید اسماعیلی فرد یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 00:39

این عکس یه حس نوستالژیک بهم میده

دقیقا منظورتو میفهمم سعید جان.می فهمم چون تقریبا همه با دیدن این صحنه ها چنین حسی بهمون دست میده !

2f یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 09:41

برای این خندیدم که زن نعمت خداست ولی اگر کسی از راه درستش وارد نشه باعث عذاب میشه

یه جورایی هم با این حرفتون موافقم هم مخالف

آقایون از نظر تنوع رفتاری چند حالت بیشتر ندارن.بنابراین اگه خانمها طرز رفتار دست با این چند نوع از آقایون رو بدونن رابطه عاشقانه موفقی خواهند داشت

اما مشکل اینجاست که طبیعت خانمها تنوع بسیار بیشتری نسبت به آقایون داره و واقعا شناخت و پی بردن به خصوصیات یک خانم به خاطز همین تنوع رفتاری کار سختیه

در کل یکی از مسائلی که باعث میشه روابطی به قول شما به عذاب کشیده بشن نداشتن شناخت درستی از رفتار همدیگس که در عواقبش هم چنین اتفاقاتی می افته

م-ف یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 13:05

مطمئنین جای عکسها عوض نشده؟؟؟؟؟ والا الان بیشتر پسرا اینجورین

این موارد برای هر دو طرف اتفاق می افته ولی متاسفانه عکسی که من گذاشتم در حال حاضر داره بیشتر از طرف مقابل اتفاق می افته ! ):

فاطیما یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 13:20

اینجور صحنه ها باعث تاسفه. واقعا آدمو ناراحت میکنه ):

امیررضا یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 22:07

کلا من با این چیزا مخالفم. بهتر ادم طرفش رو بشناسه چه طرف پسر باشه چه دختر ... اگه یه کاری کرد و تو حالت گرفته شد و تریپ رو به هم زدی خریت خودت بوده بهتره ازش درس بگیری
منظورم شما نیسیا آقا علیرضا منظورم کسایین که یا بد بین میشن به دنیا یا فرو میرن تو فساد تا یادشون بره یا به قول خودشون حال طرف رو بگیرن...
آره دیگه بچگیه و هزار جور خریت
راستی این کارا کارای بچه مچه هاس
خیلی می خوامت علی آقا

باهات موافقم امیررضا جان

اگه شناخت کافی نباشه چنین اتفاقی می افته و خود فرد بیشتر مقصره تا اون کسی که خیانت کرده

و مشکل دیگه هم اینکه خیلی وقتا دو طرف به زبان میگن همدیگه رو باور دارن اما در ظاهر اینطوره و اگه دو طرف همدیگه رو باور داشته باشن چنین اتفاقی هرگز نمی افته

خیلی چاکریم داداشی X:

Sobhan چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 12:54

:-<
چی بگم وقتی هرعکس گویاتر از صد حرفه!

معما هوافضا چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 16:53

چرا شماپسرا فکر می کنین ایندخترا هستن که خیانت میکنن

صنایع جمعه 3 مهر 1388 ساعت 16:04

حقشه تادیگه هرکی از راه رسید عاشقش نشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد