KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

مرد و زن!

مردی می‌خواست زنش را طلاق دهد. دوستش علت را جویا شد و او گفت: این زن از روز اول همیشه می خواست من را عوض کند. مرا وادار کرد سیگار و مشروب را ترک کنم. لباس بهتر بپوشم، قماربازی نکنم، در سهام سرمایه‌گذاری کنم و حتی مرا عادت داده که به موسیقی کلاسیک گوش کنم و لذت ببرم! دوستش گفت: اینها که می‌گویی که چیز بدی نیست! مرد گفت: ولی حالا حس می‌کنم که دیگر این زن در شان من نیست!!!!!!!

نظرات 13 + ارسال نظر
کیارش مظفری شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 22:12 http://کیا فیلم دات کام

ارزش گذاری ارزش ها به سبک شخصی ..

وینک کیارش

حامد هوافضا شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 22:17 http://hamedneveshte.blogspot.com



یه نفر تا زمانی که زن نداره فقط رن نداره و زمانی که زن داره فقط زن داره !!!

زمانی که زن داره فقط زن داره !!!
؟؟؟؟
چی شد الان؟؟؟
متوجه نشدم

زهرا.م شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 22:22

موصوع عجیبی نیست.همیشه همین جورین!
اگه حواست همیشه بهشون باشه آخرشم میگن بد بودی.
به یه حیوان برسی بهتره ...

اوه ! یه کم آروم تر.
من عذر میخوام ازت از طرف اون ها !
خوبه؟

(( غلط دیکته هم داری))

D: شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 22:22

همشون همینن !! لیاقت ندارن دیگه !! باید بزاریم همون جور بدبخت بیچاره یمونن..!!

با اسم لطفا!
شمام سخت نگیر...

امیر رباط شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 22:26

به به

یکی هم بیاد مارو آدم کنه

بگم بیاد ؟؟
نه نمیگم که یه خورده حرص بخوری قدرشو بدونی :))
وینک !

محمد IT شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 22:27

کلا زن جماعت یعنی دردسر!!!
البته همشون نهاااااااااا!

همسر یا دردسر هرشب ساعت ۱۰ از فارسی۱ .

حامد هوافضا شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 22:38 http://hamedneveshte.blogspot.com

وقتی زن داره هیچ چیز دیگری نداره و وقتی زن نداره همه چیز جز زن داره

آهان !
ممنون از توضیح.
جالب بود :D

سیدحسین هاشمی شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 22:41

بده مگه!

این داشتان رو بچه بودم تو کتاب دختر سر راهی (چند داستان کوتاه) خونده بودم
البته برعکس بود یکمی هم داستان متفاوت بود

حرکت منطقی ای بود

گذشته می تونه به حال ربط داشته باشه
ولی همه چیز نیست

میزان حرکت به پیش(با توجه به عینک افراد) باید در حد توقع باشه


ولی به قول معروف
زن مث هوا می مونه
اگه نباشه مرد کبود می شه

موضوع بندی رو تحریم کردی؟ :D

من واقعا نمیدونم خدا تو وجود خانم ها چی گذاشته انقدر خوبن :D

موضوع بندی تحریمه به شدت!
گاهی نظرات هم تحریمه!
ای بابا تحریمات اثر میزاره دیگه :D

حسین رنجبر شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 22:56

فارسی ۱ !
یاده فیلم سوپراستار انداختینم خان کرمی ! اونجایی که شهاب حسینی به فرشته ها میگه تو یه الف بچه اومدی منو عوض کنی.جالبه توی فیلم فرشته هه به شهاب حسینی میگه شراب و اینام نخور ! دقیقا من رو یاده اون فیلم انداختید.
عیدتون هم مبارک ٬ موفق باشید.

رها آخر فیلم رفت که بفهمونه هرکسی لایق عوض شدن نیس!
اما خوشبختانه کوروش زود فهمید و زحمت های رها رو هدر نداد.
همینش خیلی با ارزش بود.

عید شمام مبارک و موفق باشید

حوریه جعفری - کامپوتر یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 00:05

چه قدر نشناس!!

ای بابا!
شما به بزرگیتون ببخشیدشون!

هادی بدری‌زاده یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 00:10

دو نفر اگه "هم .. سر" ، نباشن اینطوری می‌شه احتمالاً..

هرچقدر هم "هم .. سر" نباشند بی چشم و رویی میشه به نظر من!

محمد رضا کمالی فرد یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 03:26 http://1sasan.com

کلا از دست زن

فاطیما یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 12:40

چه پررررررررررررررو!
شیطونه میگه ۴تا درشت بارش کنااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد