KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

مردم . موسوی . خاتمی . کروبی و بطری های آب را از صف اخراج کردند.

* میرحسین موسوی یکی از کاندیداهای ناکام دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی که قصد حرکت در خیابان انقلاب به سمت چهارراه ولیعصر را داشت؛ با ممانت مردم و جمع کثیری از راهپیمایان روز قدس در تهران روبرو شد.
راهپیمایان هنگام دیدن خودروی حامل موسوی با سر دادن «شعارهای مرگ بر منافق» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» و شعار مرگ بر ... اعتراض خود را نسبت به عملکرد وی در حوادث اخیر پس از انتخابات نشان داده و مانع از حضور وی در صفوف بهم فشرده خود شدند.

* محمد خاتمی نیز که قصد داشت در حوالی دانشگاه تهران با پائین‌آمدن از خودروی خود به جمع راهپیمایان بپیوندند، پس از پایین آمدن از خودرو با خشم مردم شرکت‌کننده در این راهپیمایی روبه شد که شعارهای "مرگ بر ضد ولایت فقیه "، "مرگ بر منافق "، "منافق برو بیرون " و مرگ بر ... را روانه وی می‌کردند.

* حامیان سید محمد خاتمی، موسوی و کروبی با صدور بیانیه‌ها و سخنرانی و همچنین رسانه‌های غربی از طریق حجم وسیع تبلیغاتی در چند روز اخیر قصد داشتند فلسفه وجودی روز قدس که مبارزه با استکبار جهانی و آمریکا و اسرائیل و انگلیس است را تغییر داده و از این یوم‌الله در جهت ادامه اغتشاشات پس از انتخابات بهره‌گیری کنند که این اقدام آنها با پاسخ صریح و سریع مردم مواجه شد. این بار نیز مردم چنان گذشته استکبار جهانی و اذناب آنها را بیش از پیش ناامید کردند. سرمایه گذاری دشمن بار دیگر ناکامی خود را به نمایش گذاشت و مردم حماسه ای دیگر در دفاع از نظام و انقلاب خلق کردند.

* کروبی نیز که سعی داشت از حوالی ساختمان متعلق به روزنامه اعتماد ملی واقع در خیابان کریم‌خان زند به راهپیمایان بپیوندد با شعارهایی از جنس همان شعارهای مردم در واکنش به خاتمی و موسوی (مرگ بر منافق و مرگ بر ضدولایت فقیه و مرگ بر ...) مواجه و در اثر اعتراض مردم مجبور به ترک صحنه شد.

* اعتراض‌های صریح و سریع مردم به خاتمی، کروبی و موسوی که در پاسخ به اظهارات اخیر این افراد مبنی بر استفاده ابزاری از روز قدس به منظور پیگیری مطالبات سیاسی جریان متبوعشان صورت می‌گرفت، موجب شد که جملگی صحنه را ترک کرده و عطای حضور را به لقای حفظ تتمه آبرو ببخشند. 





* جمعی از طرفداران موسوی صورت خود را با پارچه‌های سبز پوشانده و با کف و سوت و هو کردن در حال پیمودن مسیر خیابان انقلاب و در پاره‌ای از اوقات درگیری با راهپیمایان و نیروی انتظامی بودند که سرانجام سیل خروشان شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با حلقه زدن دور این افراد و سر دادن شعارهای "مرگ بر منافق "، "مرگ بر جیره‌خوار " و ... آنها را مشایعت کرده و در نهایت در چهارراه کالج، خیابان قدس، خیابان فلسطین و سایر خیابان‌های منتهی به خیابان انقلاب و خیابان آزادی آنان را به بیرون از مسیرهای راهپیمایی هدایت کردند.
این افراد که در طول این مسیر با شعارهای تحریک‌آمیز و با استفاده از چوب پرچم قصد درگیری با مردم و اخلال در روند راهپیمایی داشتند، با تیزبینی مردم و بدون درگیری به بیرون از مسیر راهپیمایی هدایت و در نهایت متفرق شدند.

* تعدادی از آقایان سبزپوش طرفدار موسوی که با کف و سوت قصد اخلال در راهپیمایی عظیم مردم را داشتند، در دست‌های خود بطری‌های آ‌ب آشامیدنی نیز حمل و در مواردی آشکار روزه خواری می کردند. احیاناً اینان فراموش کرده‌ بودند که حداقل برای ظاهرسازی، روزه خواری خود را پنهان کنند.



منبع



همچنین به گزارش تابناک


همچنین خبر می رسد  که حمله برخی عناصر تندرو به سیدمحمدخاتمی نیز با مداخله ماموران انتظامی و حفاظت از خاتمی مواجه شد و تنها عمامه خاتمی از سر وی بر زمین افتاد.



به گزارش آینده


مقارن ساعت 13 امروز (جمعه) حدود 500 نفر از تفرقه‌افکنان که قصد ایجاد اخلال در صفوف به‌هم فشرده ملت را در بلوار کشاورز تهران داشتند، با مواجهه با جمعیت گسترده و با نشاط مردم روزه‌دار تهران مجبور به تغییر مسیر شدند و از با حرکت به سمت میدان فاطمی، طول خیابان ولی عصر(عج) را به سمت بالا به حرکت افتادند.
گزارش خبرنگار ما حاکی است تعدادی از این افراد که اغلب با لباس و نمادهای سبز حاضر شده اند، به روزه خواری و استعمال دخانیات در ملأ عام پرداختند.
همچنین عده ای از افراد که صورت های خود را با پارچه های سبز رنگ پوشانده اند،‌ با کف زدن شعارهایی مانند "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران" سرمی دهند. 
سید محمد خاتمی" که حدود ساعت یازده و نیم در تقاطع خیابان فلسطین و بلوار کشاورز قصد داشت به جمعیت راهپیمایان روز قدس بپیوندد با خشم مردم مواجه شد. راهپیمایان به محض دیدن خاتمی، شروع به سردادن شعار "مرگ بر منافق" کردند. خاتمی با مشاهده چنین صحنه ای مجددا سوار بر خودرو شد تا از محل دور شود. در همین حال حضور مهدی کروبی در راهپیمایی نیز خشم مردم را برانگیخت. 
راهپیمایان با مشاهده مهدی کروبی، شروع به سردادن شعارهای "مرگ بر منافق" ، "کروبی دروغگو – جزایری یادت نره" ، "کروبی بازداشت باید گردد" کردند. از اعتراض گسترده مردم علیه کروبی ، یکی از محافظان دبیرکل حزب اعتماد ملی با پرتاب گاز اشک آور به میان مردم سعی کرد فضای موجود بر راهپیمایی را مغشوش نشان داده و درگیری ایجاد کند.  میر حسین موسوی نیز که به همراه چندین محافظ خود حدود ساعت دوازده در چهارراه ولی عصر(عج) حضور یافته بود پس از مشاهده اعتراض گسترده مردم و شعارهای "مرگ بر موسوی منافق" و "موسوی ، موسوی ننگ به نیرنگ تو – خون جوانان ما می چکد از چنگ تو" ، مجبور شد سوار خودرو شخصی خود شود.





به گزارش خبرنگاران ایرنا، موسوی پس از سوارشدن بر خودروی پاترول ، با پرتاب اشیائی از سوی مردم و کوبیدن مشتهای معترضان به شیشه خودرو یش روبرو شد و مجبور شد به سرعت محل راهپیمایی روز قدس را ترک کند.

« میر حسین موسوی نیز که به همراه چندین محافظ خود حدود ساعت دوازده در چهارراه ولی عصر(عج) حضور یافته بود پس از مشاهده اعتراض گسترده مردم و شعارهای "مرگ بر موسوی منافق" و "موسوی ، موسوی ننگ به نیرنگ تو – خون جوانان ما می چکد از چنگ تو" ، مجبور شد سوار خودرو شخصی خود شود.

نظرات 44 + ارسال نظر
........ جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 16:36

میشه لطف کنید عکس هارو هم بذارید؟

نون جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 16:51

برای ادعاهات سندی مدرکی فیلمی داری ؟؟!!
یا فقط حرفه ...



ما که فیلمش رو دیدیم همچین چیزایی که شما می‌گید و ندیدیم ...

عکس خاتمی رو که میبینید سایت خبرآنلاین که کاملا مخالف دولت هست گذاشته

منبع ها هم کاملا مشخص اند و 2 تا شون هم که کلا مخالف دولت هستند

فاطیما جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 16:54

خوبه خودمونم بودیم!!!!!!!!
احتمالا اینا نوشته های کیهان نیس که میخواسته فردا چاپ کنه؟؟؟؟؟؟
«تعدادی از آقایان سبزپوش در دست‌های خود بطری‌های آ‌ب آشامیدنی نیز حمل و در مواردی آشکار روزه خواری می کردند.»
از اونجایی که «لا اکراه فی الدین»پس هر کس دوست داشته باشه روزه میگیره. مطمئن باش شما و اونا رو تو یه قبر نمی ذارن!

قانون میدونید چیه ؟

منبع ها کاملا مشخص اند و 2 تا شون هم که کلا مخالف دولت هستند

امیر رباط جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 16:57

والا تا اونجا که ما میدونیمو دیدیم

آقایان کروبی در 7تیر تجمع کردند

آقای میرحسین هم کشاورز بوده

خیلی هم پرشکوه بود

والا این فارس که کنتور نداره

همینطور میبنده

امیدوارم روزه تون رو باطل نکرده باشید

آقا امیر مطمئنی که فقط فارس این خبر رو گذاشته ؟

علیرضا قهرمانی جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 17:03

توی بلندگوها می گفتن بگو مرگ بر اسرائیل
همه می گفتن مرگ بر روسیه !
احمدی نژاد وقتی صحبت می کرد همه طرفداراش بودن ولی نمیدونم چرا این صدای این شعار گوش آدما رو کر میکرد ! : دروغگو دروغگو 62 درصدت کو !
یا توی بلوار کشاورز همه می گفتن اونی که میگه عادله دروغ میگه قاتله !
تلویزیون هم که قربونش برم همش صحنه های پارسال رو قاطی با امسال نشون میداد فکر می کرد مردم ... !
اگه هم از امسال چیزایی رو پخش کرد همش از دسته های اندک همفکران خودشون بود
صبح هم دایی بنده آقای کروبی رو میدون 7تیر دیدن که خیلی هم مورد استقبال قرار گرفته.البته میدونم که شما احتمالا" یه کروبی دیگه رو میگی !!!

آره درسته من اون کروبی رو میگم که توی انتخابات شرکت کرد

اما شما اونی رو میگی که توی خواب دیدی

فعلا که تمامی خبرگزاری ها از جمله خبرگزاری های مخالف دولت حرفهای شما رو دروغ قلمداد کردند.

s.t جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 17:04

من ایرانیم یک ایرانی مسلمان من دینم را دوست دارم ولی دوست ندارم هموطنان ایرانی دیگرم هم دین مرا به زور قبول کنند.من ایرانیم به مقدساتم پای بندم ولی انتظار ندارم هموطنانمم به اینها پای بند باشن.من می دانم که دینم می گوید امر به معروف تا جایی مجاز است پس اگر بیشتر باشد غیر مجاز است.من می دانم در دینم گفته شده ظلم و زور مجاز نیست پس شما به کدامین دین هستید؟اسلام ناب محمدی یا اسلام کذایی خودتان؟

حالتون خوبه ؟

هم کلاسی جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 17:07

ما که دیدیم چطورین سبزها کم آوردن و خود من دیدم که ماشین کروبی رو شیشه هاشو خورد کردن و مردم فحش رکیک میدادن بهشو ایشون هم سریع در رفت...

علیرضا قهرمانی جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 17:09

دوست عزیز این شما و همفکران شما هستن که خواب نما شدن و از ارتفاع کم با هلی کوپتر فیلمبرداری می کردن تا چهره مردم رو شناسایی کنن و دستگیرشون کنن.فکر می کنن که دیگه با این کاراشون همه می ترسن و اعتراضی نمی کنن.ولی دیگه کسی از این کاراشون نمیترسه.این کارا دیگه قدیمی شده !

امیر رباط جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 17:17

آقای باقری نظر من چه ربطی به باطل کردن روزم داشت؟

اگه اینطوره که آقایان سیاست مدار که اصلا وضوشونم باطله چه برسه به نماز روزشون

زینب جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 17:29 http://zeynab73.blogsky.com

من نمیدونم موسوی اینا رو بی غیرت کرده یا خودشون از اول بی غیرت بودن!!!؟
میگن ایرانیا غیرت دارن
میگن حرمت حالیشونه
میگن اگه دین ندارن آزاده ان
میگن ناموس سرشون میشه
فقط میگن
میگن چون همه ی کسانی که امروز منو میون صدتا مرد سبزی خیاری له کردن همه شون ایرانی بودن
همه شون داد میزدن جانم فدای ایران!
همه شون دروغگو بودن
عین موسوی
عین خاتمی
همه شون شرم و حیا رو قورت داده بودن نمیفهمیدن اگه بر فرض محال این دولت کودتاس یا رییس جکهورش دیکتاتوره ربطی به این دختر۱۵ ساله نداره که اونجا داشت فقط به برادرا و خواهرای فلسطینیش ثابت میکرد که اسلام حد مرز جغرافیایی نمیشناسه!!
که یک مسلمون واقعی پا نمیشه بگه درمورد شماها بگه:
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
پا نمیشه بگه خودمون شدیم عین شماها بد بخت که چشاشو کوری گرفته................

زینب جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 17:31

خدایا میدونی من ازشون گذشتم...
ولی از تو میخوام هدایتشون

بیتا جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 18:13 http://www.sagiiran.blogsky.com

فلسطسن ما ایران ماست و بیت المقدس ما جوانان ما
روز قدس مختص به فلسطین نیست روز فریاد همه ی مستضعفین بر علیه ظالمان است

سلیمه یساری جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 18:18

نمی دونم چرا بعضی از دوستانی که از صبح تا ظهر آنلان بودن اومدنو از زبون خودشون در مورد راهپیمایی امروز نظر دادن؟؟!!!
بازم خوبه به این بهانه یه عده مجبور شدن برای اولین بار تو زندگیشون طعم راهپیمایی رو هم بچشن!
ولی این راهپیمایی بچه گانه اینها کجا؟ و راهپیمایی یک دختر 9 ساله با زبان روزه در اوج گرمای ظهر امروز کجا؟؟؟

در ضمن برای اطلاع میگم که من توی خونه بودم و دقیقا صحنه ای که ماشین سیاه میرحسین رد شد و مردم دنبالش میدویدن و مرگ بر منافق میگفتن و سنگ پرت می کردن، رو دیدم! البته ظاهرا این صحنه کاملا اتفاقی روبری دوربین زدنه قرار گرفته بود چون خیلی زود قطعش کردن و صحبت استاد مطهری رو پخش کردن!

سلیمه یساری جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 18:18

دوربین زنده!

یه دوست جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 19:08

یکی‌ از دوستام هم مثل این باقری بود هر چی‌ بهش میگفتیم قبول نمیکرد
خلاصه این رفت سربازی نیرو انتظامی‌ هم رفت
تازه فهمید مملکتو کیا دارن میچرخونن چه کارایی که نمی‌کنن
حالا این باقری هم درست بشو نیست مگر اینکه سربازی بره ببینه چی‌ میگذره

نون جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 19:12


ببین آقاهه .. من این عکس رو از ۲ ماهه پیش داشتم ... الکی خودتو مضحکه خاص و عام نکن.

این عکس خاتمی مال امروز نیست ...

خسته نمی‌شید بس‌که دروغ می‌بافید ... بهتره بری فیلم‌هایی که مردم با موبایل‌هاشون گرفتن رو یکبار چک کنی تا اینجوری عذاب نکشی ...

اگه احمدی‌نژاد راست می‌گه شجاعه میومد بین مردم تا ببینه چند تیکه می‌شد ...

خدائیش یه جوری باید این جمعیت سبز پوش و این موج مردمی رو به گند بکشید دیگه تا آروم بشید ...

راستی این رو هم بدون ...تظاهرات مردم فلسطین برای دموکراسی در ایران ...

سحر صالح زن ۵۰ ساله فلسطینی ...می‌گوید: «اگر مردم فلسطین زمین ندارند، مردم ایران آزادی ندارند. شاید باید مردم فلسطین برای آزادی مردم ایران تظاهرات کنند.»

ریم دختر ۱۷ ساله فلسطینی ساکن اردن ..متعجب است که مردمی در سرزمین خود و به دست رهبران خود کشته شده‌اند: «ما در فلسطین توسط اسراییلی‌ها کشته می‌شویم؛ اما نمی‌دانم چرا دولتی که رییس‌جمهورش می‌خواهد اسراییل را از روی زمین بردارد، مردم خود را می‌کشد؟»
او اضافه کرده است :«نمی‌توانم بفهمم کسی به خاطر این‌که بخشی از مردمش او را قبول ندارند، آدم بکشد و در همان حال از فلسطین و حقوق ما دفاع کند.»

اینم واکنش مردم فلسطین ..

به خدا دیگه مسخره‌شو درآوردید ... از این به بعد با فیلم مستند حرف بزنید ... وگرنه حرف مفت باد هواست ...

حتماْ فیلم فرار احمدی‌نژاد از دانشگاه شریف که یادتون نرفته ...

نون جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 19:23

عکس‌ها رو خودتون می‌تونید مقایسه کنید و ببینیند کی تو این عکس‌ها از همه نگران‌تر و ناراحت‌تر است ... فکر کنم شعارهای مردم بدجور روش تاثیر گذاشته که اون لبخند زیبا رو روی لبان احمدی‌نژاد دیگه نمی‌بینیم برعکس روی لبان مخالفانش به وضوح می‌بینیم ...




http://khabaronline.ir/news-17507.aspx

آرین عمران جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 21:19

هه هه کلی خندیدیم!حالا این شر و ورا از کجات دروردی؟؟؟؟!!!! احتمالا وقتی ما تو خیابونا بودیم شما اینا رو تو خواب دیدی؟؟!!!!! هاها

فاطیما جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 21:23

دمت گرم «نون»
خیلی باحالی

سبز جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 21:40

به قول مولام حسین(ع) اینکه سخن حق در شما اثر نمیکند به خاطر لقمه حرامیست که خورده اید

سبز جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 21:58

ناخداگاه یاد تاریخ بیهقی و روایت حسنک وزیر افتادم.
مشتی رند را سیم دادند که سنگ زنند حسنک را...

سبز جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 21:59

نا خود آگاه

گلی جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 22:07

پست کرکر خنده به این میگن! دستت درد کنه بعد دو ماه یه لبخند رو لب ماها آوردی! بازم از این کارا بکنین...شما...فارس نیوز و هزار تا دروغگوی دیگه...شاید واسه یه لحظه خنده بیاد رو لب مردم و یادشون بره جاهلهایی مثل شما و امثالهم خون جووناشونو ریختیو بعدم منکر شدن...به کارتون ادامه بدین شاید به خاطر زهر خندی که رو لب مردم آوردین خدا بهتون رحمی بکنه....هر چند شک دارم خدایی باشه که از اون بالا نظاره گر بنده هاش باشه...خدایی باشه که شمارو که خودتو جاش قرار می دی و در مورد روزه و روزه خواری اظهار نظر می کنی رو ببینه و هیییییییچ حرکتی نکنه...

می ناب جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 22:22

آقای باقری شما از ابتدای اعتراضات و اجتماعات تهران مشغول پخش اخبار فارس و رجا هستید و هیچگاه ندیدم که چیزی از مشاهدات خودتون بگید.فکر کردم امروز که تجمع در حمایت از فلسطین عزیز تر از وطنتان بود حتما شرکت کردید و شرایط و خواست مردم را از نزدیک دیده اید.اگر این اختلال اینترنتی که دولت از صبح ایجاد کرده رفع شود که حداقل ایمیلی بتوانیم بفرستیم بسیاری از عکسها و فیلمهای امروز که مطابق میلتان نیست را خواهید دید و مردم واقعی را خواهید شناخت(نه آنان که فارس مردم مینامد).

در عین هر حال به شما پیشنهاد میکنم که این روزهای ایران را از دست ندهید و به میان مردم بروید.با آنکه مخالفید این لحظه های ناب برایتان جالب خواهد بود.دیدن مردم.مردم تشنه آزادی..

حامد شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 00:45

توی bbc و voa که من دیدم چند تا صحنه که مدام تکرار هم میشد پخش میکردند و سعی داشتند القا کنند که توی همه کشور همه همینا رو میگن شرط میبندم اینایی که اینجا سخنرانی میکنند هم نشتند همونا رو دیدن

:)) شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 01:09

ممنون

من نمیدونم اگه ههه کسایی که از فلست شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 02:29

من نمیدونم اگه ههه کسایی که از فلستین حمایت می کنن مثلا میان خیابون خودشونو پاره میکنن داد میزنن چرت و پرت میگن چی به فلستینیا میرسه من یه پیشنهاد خوب دارم رییس جمهور بیستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتو چچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچند کیلیونی که دم از تابودی اسراعیل می زنه خودش برداره با همه طرفداراش یه گروه نظامی تشکیل بده بره فلستین از نزدیک مبارزه کنن خوب به درک ما بجای اونا مییاییم خیابون شعار مرگ بر اسراعیلم میدیم خوب پیشنهاد خوبیه نه

مهرداد شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 02:29

نظر می نا ب + این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست عزیز!

من نمیدونم اگه ههه کسایی که از فلست شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 02:29

من نمیدونم اگه ههه کسایی که از فلستین حمایت می کنن مثلا میان خیابون خودشونو پاره میکنن داد میزنن چرت و پرت میگن چی به فلستینیا میرسه من یه پیشنهاد خوب دارم رییس جمهور بیستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتو چچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچند میلیونی که دم از تابودی اسراعیل می زنه خودش برداره با همه طرفداراش یه گروه نظامی تشکیل بده بره فلستین از نزدیک مبارزه کنن خوب به درک ما بجای اونا مییاییم خیابون شعار مرگ بر اسراعیلم میدیم خوب پیشنهاد خوبیه نه

مهدی/مکانیک شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 02:45

جونت در بیاد هی کامنتا رو پاک کن
جرات داری تظاهرات بعدی بیا تا بگیم مردم کیا هستند

فرشید شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 10:16

"""" جونت در بیاد هی کامنتا رو پاک کن
جرات داری تظاهرات بعدی بیا تا بگیم مردم کیا هستند """""

این همینجوریش داره خودزنی می کنه ، احتیاجی نیست ماها کمکش کنیم!

صادق عباسی شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 11:08

مرگ بر دروغگو..

همتون هم مثل همید.. کمترین اطلاعات رو دارید و حرف های گنده تر از دهنتون می زنید.. اسم خودتون رو هم گذاشتید دانشجو..

ما که کنار این آقایون راه می رفتیم و همچین چیزی ندیدیم.. کلی هم عکسو فیلم دیدیم که اصلا ربطی به این حرف ها نداشت..

از مدیران همکلاسی می خوام که فکری به حال نشر اکاذیب بکنند.. رسانه دانشجویی نباید دروغ بگوید..

منبع پارلمان نیوز شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 12:00

گروهک فشار در برنامه‌ای از قبل تعیین شده به سوی سیدمحمد خاتمی حمله ور شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، از ساعتی پیش رئیس جمهور سابق و همیشه محبوب کشورمان، سید محمد خاتمی در میان هزاران نفر از مردم حامی جنبش سبز در مسیر خیابان حجاب به سمت میدان فلسطین حاضر شد.

در حالی‌که حضور سیدمحمد خاتمی با استقبال بسیار گسترده مردم روبرو شده بود «گروهک فشار» به رهبری ابوالفضل شریعتمداری، «آقازاده» حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه تندروی کیهان با اطلاع قبلی از مسیر عبور خاتمی ناگهان به او حمله کردند، در لحظات ابتدایی آنها عمامه فرزند فاضل و باتقوای امام راحل را بر زمین انداختند و قصد ضرب و شتم رئیس دولت اصلاحات را داشتند.

با توجه به جمعیت انبوه مردم، بلافاصله مردم در برابر این گروهک تندرو ایستادند و جواب این تعرض را به خوبی به آنها دادند.

هچنین پلیس ضدشورش با حضور به موقع مانع از ادامه تحرکات غیراخلاقی و ضد انسانی این گروهک شد.

بعد از این حمله، خاتمی مجبور به ترک راهپمایی روز قدس شد.

نکته جالب آنکه مردم حامی جنبش سبز در پاسخ به بلندگوها که مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را سر می‌دادند یکصدا و با صدایی بسیار بلند شعار مرگ بر روسیه را سر می‌دادند.

گفتنی است از ساعت 9 صبح امروز حضور نیروهای پلیس در خیابان‌های منتهی به میدان انقلاب بسیار چشمگیر بود و تا این لحظه این نیروها توانسته‌اند مانع از اخلال عده‌ای «گروهکی» در راهپمیایی امروز شوند.

فرهاد-برق شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 13:04

دروغگو دروغگو 63 درصدت کو؟

امیدوارم روشن شوید و مثل ..... بدون تفکر ادامه رو اینها نباشی؟

فرهاد-برق شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 13:09

در ضمن از ترسشون فوتبال رو هم نتونستند مستقیم پخش کنند چون همه سبز بودند...
واقعا ترسیدن

afshin شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 13:31

bashe nazare be hagho pak kon poste. doro0gh bezan vali to faghat 4sal vaght dari.moteasefaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

الیار ع شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 15:43

ما سبزیم چون اراده کردیم از سیاهی بگزریم !

جناب آقای باقری امیدوارم روزی پاسخگوی اکاذیب خود باشید شما که مثلا دیندارترین

نادر ارجمند شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 15:45

اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید جناب باقری یا بهتر احمدی نژادیسم ها

سبزها شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 16:23

موسوی ننگ به نیرنگ تو – خون جوانان ما می چکد از چنگ تو" خیلی پر رو هستید کی جوانوی ما رو کشت تو زندونا. کی بهشون تجاوز کرد. حتما این کارا رو هم موسوی کرده هان؟ننگ بر شما ها باد که به اسم دین هر غلطی میکنید.دین علیه دین رو پیش گرفتید و فکر کردید مردم جاهلن.دیگه باید از مراسم های دینی و برنامه های دیگه که پشتش قایم شده بودید بترسید چون این بازی ادامه داره.و خودتون نفاق رو ایجاد کردید تو روز قدس با حمله به خاتمی کروبی و موسوی ای منافقین...

گلی شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 21:10

آقای باقری ترجیح دادن دیگه بلبل زبونی نکنن!

م-ف یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 13:34

آقا یا خانم فلستین !!!!!! حتما شما از کتاب املای عمو فردوس استفاده کن

a.sanaye سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 16:02

akhe basijiye jire khar to ke roze ghods nabodiii harf nazan .man az saate 9 ta 3 midon enghelab bodam. to ke ghatiye bache basijia omadi parchame rayegan begiiri nazariye sader nakon!!!az saate 12 be bad faghat sabz dide mishod.az behboodi ta enghelab.bas faghat sokoooooooooooooooooooot

a. sanaye سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 16:14

داااش عباس پنج‌شنبه 14 آبان 1388 ساعت 00:05 http://hajala.blogfa.com

سلام علیکم
ااااااا
محمد حسین جون
چی کار داری به کارشون؟
بذار مردم تو توهمشون خوش باشن
اینا حالشون خوب نیس
آخه بند ه خدا ها خیلی تلاش ردن تا حرف زورشون رو به کرسی بنشونن
ولی مردم نذاشتن و گفتن خون شهدایی که دادیم تو انقلاب و دفاع مقدس خیلی خیلی بیشتر از خنده های مسخره خاتمی و چرت های کروبی و چیزهای موسوی ارزش داره
پس شرمنده ایم
خدا روزیتون رو جای دیگه حواله کنه
آره داداش! اینا از لحاظ روحی حالشون خوب نیس
اذیتشون نکن
یا علی مددی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد