KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آن زمان که دور می شوی ..

 وقتی که دور می شوی

نیستی که ببینی این آفتاب داغ

فخرش را بر سر من می گذارد

وآن وقت است که سایه ی هیچ بیدی آرامم نمی کند..،

نه که فنجان چای هم دلچسب نیست!

دیگر بی خیال ِ هرچه اتفاق ِ در حال وقوع…

بعد از این هم باز دور می شوی !؟؟

باران چه می شنوی ؟

 


عکس از الـهام اسـدی



خدایت چه در گوش دلت می خواند
که گاه بی بهانه بوی خاک می گیری
و گاه هزار بهانه هم بیاورم
قطره هایت ! در دستان اساطیر آسمان می ماند!!

هیچ نمی دانم و فقط می دانم ،
می دانم به شیشه که می زنی
دلم یک فنجان چای می خواهد
و من بی قرار ، قرار تو را ..

... منتظر می مانم ..

کوچه ها را دیده ای !؟
... سنگها…برگها
علفهای هرز… ریشه ها
... دیوار ها
حتی سایه ها را شسته ای


با تو که  در خیابانهای تهران که راه می افتم
سه رنگ چراغ چهار راه ها هم دیدنیست
عطر ِ اسفندهای پسرک
... خیس ِ گلهای دخترک

تو که عجله ای نداری ...؟؟
بیشتر می مانی ...؟
امشب را بی خیال تا صبح بر من ببار

امشب را بی خیال اساطیر آسمان
بی خیال هر آنچه که از آنی ؛ با من باش
؛ با تو حرف دارم

قدر تمام روز هایی که پیش من بودی بیشتر بمان ..
بمان تا برویم کافه
قوری چای و دو فنجان چینی گلدار

من قول می دهم
، تو قبول کن ؛

رو به روی همین دنیا
کنار همین که هیچ نمی دانم .. ./

 
نظرات 7 + ارسال نظر
کیارش مظفری پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 14:55 http://کیا فیلم دات کام

فقط بگذارید باز گردم
و آن طرف عبور برسم به انتظار شبهای ماه در باران... من و ماه که خوب می دانیم آسمان شب همیشه تاریک است... فردا هم همین است
قسم به هرکه رفت و به عاقبت راه رسید./

شقایق -جابرانصاری پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 15:18


من با آفتاب کاری ندارم

من اگر پنجره را باز کردم خواستم نسیم بوی نازنین خاطر تورا برایم بیاورد

پنجره را گل بگیر

وقتی تو نباشی

من با پنجره کاری ندارم

من شمدانی های حیاط را یکی یکی سر می زنم

من شمدانیهارا گلدان هارا گل هارا به خاطر تو تحمل می کنم

وقتی تو نباشی

من با گلها گل دانها شمدانی ها کاری ندارم

پس بیا و با من بمان...

ای باران همواره بر من ببار...

ممنون.زیبا بود.

پویا پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 17:04

موضوع ادبیات !!!!!
کیارش نمی دونم چرا دلم می خواد شهیدت کنم.

سارا it 87 پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 22:02

مرسی

siavash_pce پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 23:42

kiarash bazam mese hamishe taghabla dooste doosatm shayad 1 vaght doostam va alanam mobham mese noghte basham....
mohem nist . ziba nevisii shoghlete dooste man ??

فاطیما جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 17:58

چو ماه از کام ظلمت ها دمیدی
جهانی عشــق در من آفریـدی
دریــغــا با غــروب نابـــهـــنگام
مرا در کام ظلمــت ها کشیدی

مر۳۰.خیلی قشنگ بود.

یه نفر یکشنبه 19 مهر 1388 ساعت 00:45

خسته نباشید راستی من ایه مطلبو تو وبم گذاشتم ولی چون منبع رو نگفته بودید منم نذاشتم ابرادی نداره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد