KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

عکس یه داف اسمی

داشتم تو نت می گشتم که عکس یه داف باحاله قدیمیه شاخو دیدم حیفم اومد بی بهره بذارمتون... تماشا کنین و حالشو ببرین. 

.. 

 

 

  

 

 

 

.. 

.. 

.. 

.. 

... 

... 

... 

... 

.... 

.... 

.... 

.... 

... 

... 

... 

... 

.. 

.. 

.. 

.. 

 

 

  

 

به قول استاد نامجو.... 

عقاید نو کانتی از آن من ... هر چی تو دلت خواندی از آن تو...( یعنی خودتی :ی) 

 

siavash_pce

نظرات 8 + ارسال نظر
جویا جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 17:06

خیلی خیلی دیوانه ایییییییییییچیه می خواستی فحش بشنوی...شرمنده...آدرسو اشتباهی دادن...اینجا از این خبرها نیست

محمد کیتاش جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 17:27 http://frigate.blogfa.com

خوب اینم یه نوع داف . شایدم شاه دافه برای بعضی هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

وحید احمدپور جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 17:29 http://vahiden.wodpress.com

وای وای وای


سیاوش چه کردی ؟

من عاشقش شدم الان چی کار کنم ؟

3pehr جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 18:14 http://www.kntoosi.com/

از دافت خوشم نیومد چقد شیکم داره این ؟!

[ بدون نام ] جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 18:49

من نتونستم عکس را ببینم

ظ شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 16:05

عکس نیومد واسه منم

پویا کندری شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 16:34

مشترک گرامی

دسترسی به این سایت امکان پذیر نمی باشد

سلیم یکشنبه 22 شهریور 1388 ساعت 21:32

عکس کامیون دافه؟
باز که نمیشه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد