KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اطلاعیه!

به اطلاع دانشجویان عزیز می رساند:

 

در ذیل این متن لینک مربوط به دانلود تمرینات درس آمار و احتمال کاربردی را ملاحظه می فرمائید. این تمرینات را می بایست ظرف مدت 2هفته آینده حل نموده و درصورت لزوم جهت رفع اشکال می توانید از تاریخ 21/6/88 همه روزه بعدازظهرها در دانشکده علوم به آقایان فلاح گل و یا سبزواری مراجعه کنید. لازم به ذکر است امتحان تکمیلی درس آمار و احتمال کاربردی دانشجویان در تاریخ 5/7/88 ساعت 12 در محل دانشکده علوم برگزار خواهد شد. دانشجویان باید در روز امتحان، تمرینات حل شده خود را به استاد درس تحویل دهند. 

 

منبع: سایت محتوا

نظرات 6 + ارسال نظر
حسین محمدی نصرآبادی چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 17:00 http://www.kntoosi.com/?postid=6969

ممنون
میخواستم پستش رو بزنم که زحمتش رو کشیدید

خواهش می کنم.

... چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 17:17

اگه امتحان مثل دفعه قبل باشه این دفعه به جای ۱ صفر میشم
امتحان مجدد با اون سطح سوالات یه کار بیهوده اس

من هم اطلاع ندارم که امتحان در چه سطحی هست.
انشاالله که آسون باشه.

ا چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 18:14

۲۰۰ سوال !!! من روی سوالای احتمال کمی کار کردم . سولات به قدری سنگین هستند که تقریبا هیچ کدام را نمی توان حل کرد .... خدایا این امار چه عزابی بود بر سر ما نازل کردی ؟

ناراحت نباشید.
انشاالله که این دفعه تبدیل به نعمت بشه D:

سابین چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 22:36

گفتن امتحان تکمیلی...اینم از ۲۰ نمره هستش؟؟این تمرینا چند نمره دارن؟؟
یکی لطف کنه جواب بده...ممنون

من هم اطلاع ندارم!

حمیده احمدی پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 01:27

خب این یعنی آقای فلاح گل و سبزواری سوال طرح می کنند؟

نمی دونم حمیده جان!

امیر عمران پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 09:49

سلام خانم غلامی
با تاخیر ۸ ۹ ماهه تبریک می گم.
راستی حجتون هم قبول .
به آقای ملکی سلام برسونین!
ثابتی هستم

سلام آقای ثابتی.
ممنونم.
چشم حتما،سلامت باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد