KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اطلاعیه!

به نام خدا

 

قابل توجه دانشجویان درس آمار و احتمال کاربردی

استاد درس: آقای دکتر مسیحا 

کلیه دانشجویان باید روز 18-6-88 به صفحه درس خود مراجعه نمایند و  

تمرینهایی که استاد درس در نظر گرفته اند را حل نمایند.

بدیهی است نمره نهایی دانشجویان بعد از حل تمرینات منظور خواهد شد. 

 

 

منبع: سایت محتوا

نظرات 13 + ارسال نظر
... سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 14:52

یعنی چی اون وقت؟؟؟

علیرضا قهرمانی سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 15:10

یعنی کسی که تمرین حل کنه پاس میشه ؟؟؟؟

سید عباس ال طعمه سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 15:14

امروز ما با استاد صحبت کردیم و متوجه شدیم تصمیم ایشون اینه که نمونه سوال بدن تا حد اقل ۲۰ روز وقت مطالعه دارین و در این مدت میتوانید با فلاح گل یا سبزواری رفع اشکال کنید و قبل از حرف و اضافه امتحانی گرفته میشه که تو اون امتحان حتی ۲۰ هم میشه بگیرین

سید عباس ال طعمه سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 15:26

راستی استاد فرمودن که{ فرضا درس من مشکل داره پس چرا ۱۴۲ نفر ریاضی که عین سوالات کتاب بوده افتادن
من دیگه از ترم اینده مجازی تدریس نمی کنم ......
}
حالا که مشخص شد چی میشه دیگه لزومی نداره کسی کاری کنه اما اگر با استاد یا... کسی خواست صحبت کنه لطفا پررو گری نکنه و با کمال احترام صحبت کنه چون استاد امروز از جند نفر خیلی شاکی بودن و به نظر من اگه بد صحبت بشه ممکنه مجددا همه را بندازن

IT سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 15:34

یعنی الان که یک گرفتیم دیگه تاثیر نداره؟
هرچی تو امتحان دوم بگیریم تاثیر داره؟

ا سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 15:45

ولی ایشالا با همین تمرینا که فردا میفرستیم به خیرو خوبی تموم میشه دیگه کار به امتحان مجدد نمیکشه

سید عباس ال طعمه سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 15:50

بله اون نمره حساب نیست و با تمرینات فردا چیزی به خیر و خوشی تموم نمیشه چون استاد کیلوی نمره نمیده و امتحان را خواهند گرفت
بهتره از فردا که تمرین حل میکنید خوب یاد بگیرید که انشالله همه پاس شیم

IT سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 15:55

پس چرا رو سایت نزدن امتحان مجدد هم هست؟
تمرینات را چقدر مهلت داریم ارسال کنیم؟

ا سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 16:10

کسی کیلویی نمره نخواست . نمره هایی که حقمون بود کیلویی کم کردن حالا باید برش گردوونن

سید عباس ال طعمه سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 17:10

ببخشید منظورمو بد بیان کردم
نمرههای که ماها از برگه گرفتیم همین نمراتی هست که دادن کسی هم نمیتونه بگه نه
استاد فقط به برگه نمره میدن و به قول خودشون امتحان مجدد تو قاموس ایشون نیست اما بخواطر اسرار ها و .... قبول کردن و به تکلیف به هیچ عنوان نمره نمیدن

آرزو سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 17:46

من با امتحان مجدد موافق نیستم چون اگه قرار بود استاد به ما نمره بدن که پاس کنیم همون بار اول میدادن من که خیلی برای آمتحان درس خونده بودم فکر نکنم حقم ۳ باشه

ا سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 19:10

من امتحانو در حد ۱۷ دادم . حقم این نمره نبود . منم با امتحان مجدد مخالفم.

سابین سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 19:12

یعنی این تکلیف رو اگه بفرستیم یا نفرستیم فرقی نداره؟
منتظر امتحان مجدد بمونیم؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد