KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

خدافظ بچه ها

Image and video hosting by TinyPic

سلام سلام   

 

بی مقدمه و خلاصه  

 

من هم رفتنی شدم.

 

دلم برای همتون تنگ میشه ،هیچ وقت فراموشتون نمیکنم . امیدوارم  که همگی به اهدافتون برسین و شااااااااااد باشین.

 

مخصوصا دوستای گلم. 

 

اگه توی این 4 ترم کسی رو رنجوندم یا... معذرت میخوام. 

 

آره دیگه انصراف دادم و دارم از این دانشگاه میرم ، کاری که باید زودتر از اینا انجام  میدادم. 

 

با این که این ترم نمرات خوبی گرفتم اما فکر نمی کنم بتونم تا 4 سال دیگه هم از اینجا مدرکی بگیرم . 

 

خب یه دانشگاه دیگه قبول شدم و چون حضور در کلاس برام خیلی مهمه اونجارو ترجیح دادم.  

 

دیگه بقیه اش با خدا.

 

خاطرات زیادی رو از اینجا با خودم میبرم همیشه به یادتون هستم . انشالله  همییییییییییییییییشه موفق باشین و من  

 

رو هم از دعای خیرتون محروم نکنین 

 

 

                                                                   دوست شما    

 

                                                                        فهیمه قجاوند

نظرات 36 + ارسال نظر
علی منتجبی سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 01:51

شما هم همیشه خوش باشید و موفق

مرسی همچنیییییین

سابین سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 01:53

آخی...
همیشه شاد باشی و زیبا زندگی کنی

مرسییی توام همینطورر

علی رستمی - فناوری اطلاعات سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 01:54 http://Blog.ITnevis.com

هر جا هستی موفق باشی دوست عزیز

مرسیییییی همچنیییییین

علیرضا قهرمانی سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 01:59

انشاءالله موفق و سربلند باشین

ممنون شما هم همینطور

حسن نوروزی سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 02:09

خانم قجاوند من هم براتون آرزوی موفقیت میکنم و هیچ وقت فعالیتهای دلسوزانه تون به عنوان مسئول روابط عمومی انجمن ورزشی رو فراموش نمیکنم و از طرف همه دوستانتون توی انجمن برایتون بهترین آرزوها رو دارم

واقعا لطف دارین. ممنوووون و متشکر

مشاور3pehr سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 02:17

جناب سارجانی هم دقایقی پیش طی انتشار بیاناتی آرزو توفیق و سربلندی برای شما و تحقق آرزوها و اهداف جوانان ایران را از درگاه خداوند متعال خواستار شدند.

=))))) دستشون درد نکنه سلام برسونین

حسین رنجبر سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 03:30

شاید من هم مثل شما شدم.
ولی همکلاسی رو فراموش نکنید.
سر بزنید .
ما هم مثه بقیه
ایشالا مثل همیشه هر جا باشید موفق باشید.
سعادت نشد حضوراً با شما آشنا شیم.
اما در همکلاسی با اسمتون آشناییت دارم.
همیشه پست های خوبی منتشر می کردید.

شما لطف دارین. موفق باشید. بله حتما. هم به همکلاسی سر میزنم هم میام یونی ;)

سید عباس ال طعمه سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 05:23

ایشالا همیشه موفق باشین

مرسییی همچنین

محمدحسین باقری سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 05:34

امیدوارم موفق باشید

ممنووون . شما هم

سمانه یوسفی سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 05:57

داری میری فهیمه جونم
خیلی دلم برات تنگ میشه
اما امیدوارم هر جا هستی در پناه خدا موفق باشی گلم
برات بهترین ارزوها رو دارم
همیشه شاد و موفق باشی

آره سماااانه جون. قربونت عزیزم ایشالله توام
به هرچی می خوای برسی :*

شقایق جابرانصاری سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 10:31

آخـــــــــــــــــی دلمون برات خیلی تنگ میشه...

آرزوی من برای همه ی دوستام اینه که به آرزوهاشون برسن...

ایشالا هر جا هستی موفق و پیروز باشــــــــــــــــــــــــــــی..

چرا همه رفتنی شدن؟
فکر کنم منم ترم بعد به همین نتیجه برسم

رفتی ما را فراموش نکنی ها..نامه بفرست

با تشکر.

دل منم تنگ میشه شقایق جان
برات آرزوی بهترین هارو دارم
:*

رویا IT سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 10:56

همیشه شاد باشی!! سر بزن نونیک!

حتما رویا جون :* قربونت

تسبیحی سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 10:59

فهیمه نرووووووووووو

سحر جون :( موفق باشی گلم همیشه

امیر پورنصرت سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 11:19

انشاالله همیشه موفق و موید باشید. کلمه خداحافظی همیشه ناراحت کننده بوده ولی خب ... به هر حال دانشگاه و شرایط بهتری قبول شدید.
موفق و پیروز در همه عرصه های زندگی باشید.

ممنون آقای پورنصرت . مرسی. شما هم موفق باشید

جویا یزدانی سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 11:59 http://toooska.blogfa.com

اولا آفرین واسه تصمیم درستتبعدم مگه می خوای بری قندهار اینجوری خداحافظی می کنیهمه یک روز رفتنی هستندنمی شه بچه های یونی رو فراموش کرد...سعی می شود اگر موقعیتی شد سری بهشون زد

:دی

مجتبی معصوم پور سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 12:13

فکر کنم این ور تا ما مدرک لیسانسمونو بگیرم شما کارشناسی ارشد رو هم گرفتید و دارید واسه دکترا میخونید. ان شا الله موفق باشید و به اهدافتون برسید.
امضا :

:)))))))) مرسی ایشالله به هرچی میخواین برسین

محمد جواد اکبری سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 12:35

ایشالا هر جا که هستی موفق باشی.

مرسییییی شما هم

الیار عاصمی زاده سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 13:15

موفق و پیروز باشید !

انشالله :دی ممنون. همچنین

هانیه کرمی سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 13:27 http://arnavaz.net

خوب کردی.

آره می دونم :دی

حامد شامحمدی سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 13:28

با این که نمیشناختمتون اما موفق باشین

تشکر

الهه ترابی سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 14:23

موفق باشی عزیزم

ممنون الهه جان :*

سپیده شیخ الاسلامی سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 14:38

شمارانمیشناسم!
ولی هرجاهستیدموفق باشید!

مرسی عزیزم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 15:33

نرووووووووووووووووووووووووو
قهیمهههههههه

مهسا تویی؟ :دی :( :((

محمد_صنایع 87 سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 15:47

ایشالا که همیشه موفق و پیروز باشید

ممنون. شما هم

صابره سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 16:04

آرزوی موفقیت برای شما

و برای شما :*

Masii سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 17:00

رفتی نموندی بی وفا ؟

دنیا وفا نداره مصی

فاطیما سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 17:13

نرو
تو که میدونی من بی تو
تو بی من یعنی حسرت
تو که میدونی بی جواب میمونه عشق و عادت
تو که میدونی کم میشم
تو که میدونی کم میشی
تو که میدونی هم آغوش غم میشی
پس نرو
نرو

فدای تو :)) :*

ناصر-کام سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 17:53

موفق باشید راستی کجا قبول شدین؟

مرسی. آزاد

طناز مولویان سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 20:45

موفق باشی

ممنون همچنین

آژیر سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 23:18

موفق و شاد باشی همیشه

ممنون. شما هم

سید مرتضی قاسم پور چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 00:26 http://www.kntoosi.com

امیدوارم هرجا که هستید موفق و سربلند باشید.
ما و همکلاسی هاتون رو فراموش نکنید و به همکلاسی سر بزنید.

با آرزوی توفیق روز افزون!

مرسی.بله حتما .موفق باشید

سروش فرنودی چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 02:31

من هم برای شما در هر جایی که هستید آروزی بهترین ها رو دارم

موفق و پیروز باشید

ممنون . همچنین

شراره درخشنده چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 10:09

فهیمه جون دلمون برات تنگ میشه نری مارو فراموش کنی امیدوارم هر جا میری موفق باشی عزیزم

قربونت عزیزم نهههههههه میام یونی میبینمتون گلم

زهره 18 ساله از شیراز چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 21:47

من برای اولین بار با شما اسمتون اشنا شدم امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید اما چرا می خواین برید؟

ممنون زهره جان. مجازی خوندن خیلی سخته . مشکلات خودشو داره. ۴ ترم امید داشتم که حل میشه. اما نشد.

احمدIT شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 00:10

امیدوارم با این پست هایی که اونایی که میخوان انصراف بدن میذارن بقیه نا امید نشن و هی ساز رفتن بزنن.
از خصوصیات یه مرد اینه که یه کاری رو که شروع میکنه تا آخرش میره . جا نمیزنه ، اینو برای شما نمیگم ، برای بقیه دوستان میگم که دودل هستند برای موندن یا رفتن.
من که تحصیلم تو این دانشگاه 10 سال هم طول بکشه انصراف نمیدم.
چون بهتر از این سیستم هیج جا پیدا نمیکنم.
پیشرفتی که تو این 2 سال کردم هیچوقت خوابش رو هم نمیدیدم ، و این پیشرفت رو در هیج داشنگاه دیگه ای نمیتونستم داشته باشم ، چون این سیستم باعث شد خیلی تو وقتم صرفه جویی بشه.
خدارو شکر.
آرزو میکنم شما هم هرجایی که هستید موفق باشید

سلام
ممنون دوست عزیز
موفق و پیروز باشید

رسول احمدی IT دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 11:50

lkl fh منم با احمد آیتی موافقم
خانم قجاوندی آرزوی بهترینها رو واستون میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد