KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

امار

سلام 

دیروز ما رفته بودیم علوم و به تصادف متوجه شدیم که نمرات امار امده 

نمرات به شرح زیر است   

از ۰ الی ۴.۲۵(خدارا شکر کسی منفی نشد) 

ماکسیمم نمرهها ۴.۲۵ بود البته این نمرات از ۲۰ هستند  

با استاد صحبتی کردیم و ایشون کاملا شاکی بودن و پیشنهاد دادن که همه مجددا دیپلم بگیرن ما هم گفتیم که لطف کنن نمرات را یا رو نمودار ببرن یا ۹ بدهند که مشروط نشیم ایشون هم که یسیار از دانشجویان عصبی بودن گفتن که راهی نداره اما ممکنه تصمیم دیگری هم اتخاذ کنن 

حالا کسی اگر پیشنهادی داره که چیکار کنیم بگه که در شرایط حطرناکی هستیم

نظرات 36 + ارسال نظر
سجاد - آی تی دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 11:24

به نظر بنده با توجه به اینکه هرچقدر هم آموزش ، تقاضای ارفاق به نمره ها را داشته باشند دردی از کسی درمان نمی شود !
آنچه مشهود است وجود شرایطی غیر معمول در نحوه ی تدریس - امتحان گرفتن - و ... می باشد که چنین اوضاعی را رقم زده است !
با توجه به اینکه طبق گقته ی خود آقای مسیحا ، ایشان نمرات را به آموزش داده اند تا آنها تصمیم بگیرند ، و با توجه به اینکه حتی آزمون مجدد نیز کمکی در این شرایط نمی کند بهتر است با تقاضای همه هرچه سریعتر درخواستی مبنی بر حذف این درس برای همه ی دانشجویانی که این درس را اخذ کرده بودند به آموزش تسلیم کنیم و به صورت حضوری نیز مراجعه نموده تا دلایل خود را شرح دهیم !
بنده از همین جا برای حضور در دانشگاه و ارائه ی دلایل منطقی جهت این درخواست ( حذف این درس ) اعلام آمادگی می نمایم !
با تشکر از آقای عباس آل طعمه

من هم موافق هستم اما اموزش با ما مجازی ها مشکل داره و کسی وجود نداره که حرفهای ما را بشنود
دکتر عقیق که نیستن و معاون دکتر(صفایی) فقط میگن بله جانم نخیر جانم و عملا کاری انجام نمیدن
و مسئولین دیگر هم اگر موافقت کنن این کار را به اموزش ارجاع میدن
و این کار با قوانین دانشگاه مغایرت داره و مسئولین فکر نمی کنم این کار را انجام بدن
اما بسیار نظر خوبی بود و اگر همه موافق باشن من هم با کمال میل هستم
با تشکر از شما

IT دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 11:44

کی 4.25 شده بود؟

مجازی دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 11:51

من امار ندارم ولی فرصتو غنیمت میشمرم و از شما سال بالایی ها درخواست میکنم که چون مجازی هستیمو امکان کلاس حضوری نداریم از روز یکه ما در این دانشگاه ثبت نام کردیم گفتن تمام دروس کلاس انلاین داره حالا تمامی دروس رو یکی یکی انلایناشو دارن برمیدارن که به جاش محتوایی که یه سری امکانات رو نداره (فکر کنم لازم نباشه بگم چون شما خودتون دانشجوییو مزایاشو میدونی) من میگم همه با هم نه10 نفر 20 نفر بریم باهاشون با کسی که به نظر شما مسول هست بریم صحبت کنیم یا خودمون یا پدرومادرها یا یه استشهاد پر کنیم این یه پیشنهاد مهمه چون هرچی پیش بره واقعا همین کلاس انلاینو هم که داریم دارن از ما میگیرن معذرت میخوام که نظرم درمورد امار نبود

من با نظر شما که پدر مادها برن صحبت کنم کاملا موافق هستم
به هر حال انها بهتر میتوانند مشکلات را به مسئولین بفهمانن
ممنون از نظرتون

محسن دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 12:02

این چه نمره هایی که این استاد داده آخه؟!
همه میگفتن خوب نمره میده که؟!!!!
یه روز قرار بزارین همه بریم ببینیم چه گلی به سر بگیریم!!!

بدون برنامه نه تنها به جای نمیرسیم بلکه مشکلات را بیشتر میکنیم

IT دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 12:03

yani chi?in jori ke bichare mshim
eky nist behesh bege in che emtehani bud ke gerefty

IT دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 12:31

shoma motmaen hastin ke balatarin nomre 4.25 bude?
nomreha to golestan omad bebinid chand shodin
khaheshan age kasi nomrash bishtar az 4.25 hast bege

IT دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 12:33

نفر بالایی شما خودت بیشتر شدی؟خودت چند شدی؟

IT دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 12:35

be man 4,25 dade
shoma chi?

IT دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 12:36

من 1. شدم
اسمت را بگو ببینیم کی هستی اینقدر باهوش هستی

it دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 12:43

man age bahosh budam ke inja nabudam
emtehany ke own gereft dige az IQ gozashte
mishe shoma lotf konin khodetono moarefi koninalbate age tamayol dashtin

IT دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 12:45

من با این نمره ام به چی افتخار کنم
لا اقل شما بالاترین نمره هستی

IT دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 12:46

حالا اسمت را چرا نمی گی باید افتخار کنی به خودت

it دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 12:55

esmo famili man ziyad mohem nist , + in ke nomramam ziyad jaleb nist ke behesh eftekhar konam taze abero khodamam bebaram man agar giftam age kasi balatar az 4,25 shode bege be in khater bud ke goftam shayad az in balatar ham bashe . hamin
manzoram aslan in nabud ke begam khili bala shodam taze man ba in nomre eftezahi ke dade moshkele ham daram

[ بدون نام ] دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 13:05

برای امتحان آمار واقعا نمی دانم چی بگم.
چون حتی اگر آن که 4.25 گرفته من باشم این ترم مشروط می شوم

برای مشکلاتمان هم نظر من این است که صحبت کردن با مسولین آموزش های مجازی هیچ فایده ای ندارد
می بایست مشکلاتمان را با رئیس دانشگاه خواجه نصیر مطرح کنیم.
که می توانیم مشکلاتمان را لیست کرده و طی نامه ای به دفتر ایشان بدیم و یا به شماره021.88797469 فکس کنیم
نامه هم می تواند با امضا یک نفر یا چند نفر باشد
(برای دوستانی که اطلاع ندارند عرض می کنم ریاست دانشگاه آقای بطحایی هستند و دفترشان طبقه پنجم دانشکده مرکزی در خیابان میر داماد است)
تا آن جا که من اطلاع دارم چندین نفر به این شکل اقدام کرده اند
بدیهی است اگر تعداد نمه ها و افراد بیشتر باشد مشکلاتمان بهتر رسیدگی می شود

من هم موافقم
در ضمن بهتره که اولیا ما یک جلسه با دکتر بطحایی داشته باشن تا تمام مشکلات به صورت جدی بررسی بشه

IT دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 13:31

سوالات امتحان سطحش از سطح آموزش داده شده بسیار بالا تر بود
نظرم این است که جمع بشیم دانشگاه حتی با اولیا و حداقل درخواست بدیم امتحانی با سطح و سؤالاتی معقولانه تر برگزار گردد
تا قبل از این که دیر شود بیایید اقدامی کنیم
فکر می کنم بهتر است هر چه زود تر تاریخ و ساعت اجتماع را مشخص کنیم بهتر باشد

شما درس ساختمان داده داشتین؟؟امتحان ابن درس کاملا معقول و بشدت ساده بود اما استاد مربوطه اکثر دوستان را انداختن و نمرات بین ۶فش۱۳ اکثرا متمرکز بود
امتحان مجدد به نظر من هیچ سودی نداره
همش دسته استاده

It دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 13:43

به نظر من هم بگیم به همه 9 نمره اضافه کنه
یا دوباره امتحان بگیره

نظر بسیار خوبیه اما کی گوش میده

م دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 13:47

فکر میکنم مثل ریاضی 2 دوباره امتحان میگیرن

حمیده احمدی دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 13:52

وای نه امتحان مجدد نه
تو رو به خدا یک کاری کنیم که این درس را حذف کنند

مجازی دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 14:36

ببینید بچه ها مقطعی فکر نکنید ترم های دیگه هم هست درسای سختر از اینا هم هست همون طور که گفتم اون بالا بیاید به اولیا بگیم اونا برن خدایی جدی حرف بزنن ما خودمون حقمونو باید بگیریم وگرنه اینا از خوداشونه ما نریمو هر ترم پول تو جیب اینا بریزیمو هی مشروط شیمو اخرشم بعداز گذشت 2 یا 3 سال بریم دوباره کنکور بدیمو علکی علکی این جوونیو پولمونه که داره میره خواهشا در حد حرف نباشه قرار بذارید بعد امتحان ریاضی با اولیا بریم با رئیس دانشگاه حرف بزنیم بازم میگم ما خودمون باید کاری کنیم حداقل تلاشمون شاید برنداشتن این کلاسای انلاین باشه خواهش میکنم همه با هم فقط نه جدا جدا

[ بدون نام ] دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 14:37

دوستان می توانند مشکلاتشان را از طریق ایمیل:

bathaee@kntu.ac.ir

که در آدرس زیر :
http://www.kntu.ac.ir/kntufa/tabid/459/Default.aspx
درج شده بود
با ریاست دانشگاه خواجه نصیر در میان بگذارید

مجازی دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 14:42

چه فایده حضوری باید رفت جانم این مسولین اون جور که به من ثابت شده اصلا ایمیلاشونو چک نمیکنن

IT دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 14:49

بچه ها دیگه با این نمرات هیچ حرفی باقی نمی مونه که شما درس نخوندید
از دو حالت بیشتر نیست
1.یا استاد درس نداده
2. یا استاد خواسته همه را بندازه
همین دو حالت بیشتر نیست و ما مقصر نیستیم
الان با این نمرات اگر بریم وزارت علوم حق را به ما می دهند
لطفا بچه ها دیگه همین طوری نگاه نکنید هم را الان دیگه باید خودمون را نجات بدیم
2 سال گفتیم درست میشه نه تنها درست نشد بلکه بدتر هم شد
الان چند نفر اخراج شدند؟چند نفر انصراف دادند؟چند نفر این ترم اخراج می شوند؟
اصلا کسی می تونه از اینجا مدرک بگیره؟

هادی بدری‌زاده دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 15:03

دوست عزیز که فینگلیسی تایپ کردی امکان تبدیل متن فینگیلیسی به فارسی برای شما در این بخش گذاشته شده است.. لذا خواهشمندیم که نظرات خود را بدین وسیله به فارسی تبدیل و ثبت نمایید..
متن تبدیل شده شما در چند ثانیه، به شکل زیر و برای همگان خواناتر است.. با تشکر..

×××××××××××××××××××××××××

اسمو فامیلی من زیاد مهم نیست ، این که نمرمم زیاد جالب نیست که بهش افتخار کنم تازه آبرو خودمم ببرم من اگر گیفتم اگه کسی‌ بالاتر از ۴،۲۵ شده بگه به این خاطر بود که گفتم شاید از این بالاتر هم باشه . همین
منظورم اصلا این نبود که بگم خیلی‌ بالا شدم تازه من با این نمره افتضاحی که داده مشکله هم دارم

[ بدون نام ] دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 15:14

دوستان عزیز من هم با رفتن به وزارت علوم موافقم
خوب است ساعتی مشخص کنیم که همگی فردا برویم وزارت علوم
مثلا ساعت 8 جلوی وزارت علوم چطور است؟

ارسلان دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 15:20

امتحان مجدد فایده نداره و دوباره به همه ۱ ۲ ۳ ۴ میده . اون موقع دیگه هیچ کاری نمیتونیم بکنیم. باید یا حذف بشه یا روی نمودار بره

it دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 15:27

رو نمودار بره بهتره..........
چون ممکنه اگه حذف بشه واحد های خیلی ها مورد قبول واقع نشه و زیر 12 واحد بشه

IT دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 15:34

بچه ها قرار وزارت علوم را هر چه سریع تر بزاریم چون شنبه انتخاب واحده

مجازی دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 15:58

میشه فقط 4 شنبه که اکثر بچه ها ریاضی دارن باشه که ما هم امتحانمونو داده باشیم لطفا ببینید گوش کنید به حرف من وزارت علوم بهتره چون تازه وزیر عوض شده ولی اول بریم با خود رئیس دانشگاه حرف بزنیم اگه اگه به نتیجه نرسیدیم اون وقت بریم وزارت علوم بچه ها این کلاسای انلاین از همه مهمتر و دست به نقد تره

IT دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 15:58

آقای آل طعمه هر کاری می کنید لطفا سریعا قرار را بگذارید چون شنبه انتخاب واحد هست و فرصت را از دست می دهیم
یک قرار برای فردا بگذارید
فقط و فقط هم همین دوراه داریم
1 . وزارت علوم
2. اولیا دانشجویان با رئیس دانشگاه صحبت کنند
لطفا سریعا پستش را تو وبلاگ بزنید

IT دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 15:59

در ضمن گفته باشم حرف ما زیاد گوش نمی دهند ولی اگر پدر و مادر هامون را بیاریم خیلی بهتره و بیشتر تاثیر می گذاره

آرزو دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 16:12

منم با رفتن پدر و مادرامون موافقم اینطوری خیلی بهتره

ارسلان دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 16:22

بچه بازی نکنین قضیرو ! اولیا یعنی چی ؟!

مجازی دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 16:49

اقای ارسلان من مطمئنم اونا بهتر میتونن کنار بیان بچه بازی چیه چه ربطی داره اخه

محمد حسین رونیاسی ,IT دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 16:57

اگر قرار بود به صحبت های ما احترام بگذارند تا حالا اقدام مثبتی می دیدیم نه این که از ساعت کلاس ها کم بشه.جناب ارسلان خان پدر و مادر پشتیبان بچه هاشون هستن و الان زمانیه که ما به وجود و کمکشون نیاز دارم.

[ بدون نام ] دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 17:39


با سلام خدمت دوستان عزیز
اگر کسی نظرات را در دو آدرس زیر :
http://www.kntoosi.com/Comments.bs?PostID=11852

http://www.kntoosi.com/Comments.bs?PostID=11854

بخواند
متوجه می شویم که فعلا به هیچ نتیجه گیری و روشی برای حل مشکلاتمان و به صورت خاص وضعیت نمره آمار نرسیده ایم.

بنده در نظر دارم همراه با اولیای خود به منظور اعتراض ، فردا ساعت 10 صبح به دفتر آقای بطحایی در دانشکده مرکزی ، طبقه پنجم مراجعه کنم
چون باید پاسخ گوی وضعیت واقعا بلاتکلیف ما باشند
حال هر چه تعدادمان بیشتر خوب بهتر

مجازی دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 18:16

ببینم این اعتراض فقط برای نمره ی امار هست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد