KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

پایان یک ماه دوری

یک ماه و اندی پیش پس از انتشار مطلبی نوشتم با عنوان مشایی مهره انقلاب مخملی... مدیریت وقت برخی الفاظ مندرج درآن همچون (احمق) را توهین آمیز تلقی کرده و بع دلیل تکرار عضویت بنده به مدت یک ماه تعلیق شد... هر چند در انتهای متن توضیح داده بودم که واژه احمق برگرفته از سخنان معظم له در خطبه های نماز جمعه بوده و به سبب همین استفاده ایشان لابد فش و توهین نیست!اما به حکم قوانین همکلاسی گردن نهادم و محروم شدم تا.... 

تا امروز که به لطف پیگیری مدیریت محترم جدید دوباره به همکلاسی برگشتم... 

گفتم مدیریت جدید...انتخاب مدیریت جدید سایت مهم ترین اتفاق روزهایی بود که از همکلاسی محروم بودم...بنا داشتم به بهانه این اتفاق میمون چند سطری بنویسم ولی شد آنچه شد... 

به هرحال در ابتدای شروع دوباره ام ضمن آنکه خسته نباشید جانانه ای نثار دوست خوبم حمید توکلی می نمایم؛انتخاب تیم مدیریت جدید را نیز از صمیم قلب تبریک گفته شدیدا آرزوی موفقیتشان دارم.امیدوارم در کنار هم با رعایت کامل اصول همزیستی مسالمت آمیز قدم های هر چند کوچکی برای رسیدن به آمال و آرزوهایمان برداریم...آرزوهایی که شاید رسیدن به زندگی هر چه بهتر  مهمترینشان باشد...آری زندگی بهتر هدف مشترک تک تک ماست اما هریک از منظری و زاویه ای می نگریم و لذا تفاوت در مختصات زندگی بهتر است و باید تلاش کنیم اولا مختصات خود را فراخ تر و اشتراکش با سایرین را بیشتر نماییم...

نظرات 1 + ارسال نظر
3pehr شنبه 14 شهریور 1388 ساعت 23:33 http://www.kntoosi.com/

خوش آمد عرض میکنم .
آرزوی موفقیت برای شما دارم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد