KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

عکسهای جسد تاریخی نوزاد قاجاری!!

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی کرمان با اشاره به کشف جسد تاریخی یک نوزاد متعلق به دوران قاجار از دستگیری 2 نفر در این زمینه خبر داد: این افراد قصد داشتند جسد یک نوزاد را از شهرستان بم به کرمان انتقال دهند که با انجام عملیات تعقیب و مراقبت در طول مسیر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.    

 

 

عکسهای جسد تاریخی نوزاد قاجاری!!

نظرات 2 + ارسال نظر
free-news پنج‌شنبه 12 شهریور 1388 ساعت 11:20 http://free-news.sub.ir/

سلام به شما من ادمین free-news هستم برای آشنایی با شما پیغام گذاشتم

fire.love681@yahoo.comشناسه یاهو من است

تشکر از شما

سلام و خواهش میکنم والی یک سوال شما چطوری این لینکی که من زدم ردشو توی این وبلاگ گرفتید :) ایمیل من هم هست:salehstudent@gmail.com

free-news پنج‌شنبه 12 شهریور 1388 ساعت 13:26

سلام به شما دوست عزیز

من لینک شما رو در www.histats.com پیدا کردم

قربان شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد