KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

جشن تولد همکلاسی در کنار جشن تولد چند کودک شیرخوارگاه آمنه

                

دو روز قبل پیشنهادی جالب تر از پیشنهادات قبلی به ذهنم رسید؛فکر کردم که اگر جشن تولد ۲ سالگی همکلاسی و برنامه ای که برای کودکان شیرخوارگاه آمنه در نظر گرفته بودیم را در کنار هم برگزار کنیم بسیار جالب تر و نیکوتر و ماندگار تر خواهد بود.ابتدا یشنهادم را با مدیر همکلاسی بیان کردم و ایشان پس از مشورت با تیم مدیریتی نظر مثبت اشان را اعلام کردند؛امروز هم با مسئولین شیرخوارگاه آمنه صحبتی کردیم و قول مساعدت به جهت همکاری داده اند.احتمال زیاد جشن تولد هکلاسی درکنار جشن تولد چند تن از کودکان شیرخوارگاه آمنه با هم برگزار خواهد شد.

قرار بر آن است تا قبل از پایان ماه رمضان این برنامه برگزار شود و احتمالا به دلیل اینکه بتوانیم جشن تولد همکلاسی را در کنار افطاری یی با کودکان عزیز برگزار کنیم مجبور خواهیم شد جشن تولد همکلاسی را چند روز زودتر از تاریخ تولدش برگزار کنیم که فکر نمی کنم اشکالی هم داشته باشد زیرا که ارزشش را دارد.احتمالا  کیک تولد همکلاسی را هم همان روز جشن که در کنار کودکان شیرخوارگاه هستیم؛همگی در کنار هم نوش جان خواهیم کرد. 

پیش بینی می کنم مراسم فوق العاده به یاد ماندنی و دل نشینی شود.برنامه های جالبی برای آن شب در نظر گرفته شده که به موقعش با جزئیات بیان خواهیم کرد؛از طرفی کارهای اجرایی و مسائل مالی بسیار مهم هستند؛نکته ی مهمی که باید عرض کنم این است که هزینه های آن شب به به دو قسمت تقسیم شده است:یکی هزینه هایی که برای جشن تولد همکلاسی است یکی هم هزینه هایی که برای هدیه و ..... برای کودکان شیرخوار گاه است.به همین جهت اگر قصد کمک داشتید محل مصرف آن کمک را ذکر کنید ضمن اینکه باز هم تاکید می کنم که همچون مراسم سال گذشته امسال هم از طرف دانشگاه کمکی نخواهد شد و ما برای اجرای این مراسم به ساپورت مالی و اجرایی از طرف شما خیران عزیز نیاز داریم.به همین خاطر از همه ی آقایون و خانمهای عزیز در خواست می کنم که اگر قصد کمک دارند؛چه از لحاظ اجرایی که به شدت مورد نیاز است و چه از لحاظ مالی که آن به شدت مهم است از طریق mohsen_montajabi@yahoo.com  یا از طریق 09371914202 حتما به بنده با جزئیاتی همچون اجرایی یا مالی بودن کمکشان و قید کردن آدرسی برای تماس اعلام کنند.

نظرات 21 + ارسال نظر
رویا IT یکشنبه 8 شهریور 1388 ساعت 18:31

اِ این عکس بهرام نیست؟!! !

خیلی فکر توپیه! من به قول آقای سارجانی شدیداً قریباً پایه ام! !!

رام کام یکشنبه 8 شهریور 1388 ساعت 18:34

خیلی سخت نمیشه :دی چون باید با همه جا هماهنگ کنین و اینا! ولی اگه میتونین که عالیه
به هر حال آرزوی موفقیت

حوریه جعفری - کامپوتر یکشنبه 8 شهریور 1388 ساعت 19:04

...

فکر خوبیه!

من برای ارائه هر کمکی آماده ام! !

جویا یزدانی یکشنبه 8 شهریور 1388 ساعت 19:10 http://toooska.blogfa.com

فکر خوبیه...منم برای خدمت گذاری و کمک کردن حاضرم.

Masii یکشنبه 8 شهریور 1388 ساعت 19:15

منم برای هر کمکی آماده ام ، چه مالی چه اجرائی

3pehr یکشنبه 8 شهریور 1388 ساعت 19:18

هستم هستـــــــــــــم هستم علی
آقا ما از شدت این وقایعی که گفتی باخبریم ایشالا با همکاری دوستان از شدت موضعات لحاظ شده کاسته بشه ...
راستی من پایه ام در سطح پای مرگ

......... یکشنبه 8 شهریور 1388 ساعت 19:20

سلام ببینید من با خیلی از بچه ها حرف زدم اولا اینکه برای حضور در این جشن هزینه ی فردی رو جدا بگیرید چون خیلی ها پیشنهادشون این بود و دوست دارن به این صورت حضور پیدا کنن کار زشتی هم نیست چون دوستای من دوستای دیگران هم هستند و وقتی اونا هم رو این مساله توافق دارن بقیه هم دارن این خودش بخش زیادی از هزینه رو تامین می کنه یعنی هزینه ی فردی رو تخمین بزنید اعلام کنید میمونه هزینه هایی غیر از هزینه های فردی که اونو دوستان از طریق تلفن شما همراهی می کنند

فاضلی یکشنبه 8 شهریور 1388 ساعت 21:34

منم هستم

فاضلی یکشنبه 8 شهریور 1388 ساعت 21:39

منم هستم

ناصر-کام یکشنبه 8 شهریور 1388 ساعت 21:45

تبریک میگم کار خوبیه

حامد هوافضا یکشنبه 8 شهریور 1388 ساعت 23:06 http://hamedneveshte.blogspot.com

منم هستم ! همه جوره !

صابره دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 00:10

هر کمکی از دستم بر بیاد انجام میدم...طرح خیلی خوبیه

rezvan-sanaye دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 00:30

manam baraye har komaki amadam,

علیرضا قهرمانی دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 01:04

علی جان میدونی که منم هستم لازم به گفتن نبود ولی گفتیم

هوشنگی دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 09:53

منم هستم هردونوعش هرچند اندک ولی باز هستم

روبا دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 12:46

منم هستم.عالیه

سهند دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 14:08

منم هستم.

<fazel> دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 16:23

manam

mali
ejrayi
va hame joore amade hastam

agar ham khasti poosheshe khabari bedid har jayi ke erade konid ro migam biad khabar jam kone o pakhsh kone

الهه دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 18:07

منم هستم همه جوره

مسعود افشار دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 22:03

یادش به خیر. پارسال خانم زنیر بود و نقش خاله نرگس رو بازی کردن. هرچند که امسال ایشون نیستند و از دانشگاه رفتند اما حتما برنامه خوبی خواهد بود. موفق باشید. اما من نگران عقیق و زمانی هستم. آخه به خان زنیر می گفتن مامان زنیر. دانشگاه بی مادر شد البته یه خانم اومدن به جاشون آدم دیگه بیشتر از زنیر از اون می ترسه کلا آموزش نریم بهتره :دی

sahar دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 22:34

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد