KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

جشن تولد همکلاسی؛انجمن ها و .......

قبل و بعد از انتخابات همکلاسی؛مدتی را به تفکر برای پیدایش راهکارهایی برای تنوع و قانونمند تر شدن وبلاگ و صمیمیت بیشتر بین اعضا گذراندم؛چند راهکار به ذهنم خطور کرد که بعضی از آنها را امروز برایتان بیان می کنم.  

ابتدا اینکه شنیده ام مدیریت وبلاگ برای جشن تولد همکلاسی قول طراحی قالبی جدید و زیبا را داده اند؛ابتدا باید از ایشان تشکر کنم اما عرض کنم که به نظر بنده تنها طراحی قالب برای جشن تولد همکلاسی کافی نیست آنهم در این شرایط که تعویض قالب شاید یکی از ملزومات همکلاسی به حساب بیاید.به همین جهت پیشنهاد می کنم علاوه بر آنکه مدیریت لطف می کنند و قالب جدید را آماده می کنند اعضای همکلاسی نیز در روز تولد همکلاسی در مکانی گرد هم آییم و کیک تولدی برای همکلاسی تهیه شود و عکسی از مدیران امروزه ی همکلاسی و خوش و بش ها و دوستی ها در پرونده ی همکلاسی که پیش بینی می کنم سالها به فعالیتش با قدرت ادامه دهد به یادگار باقی بماند.برای مسائل اجرایی و مالی اش هم گمان می کنم اگر این طرح تصویب شود هر یک از مدیران گوشه ای از کار را بر عهده می گیرند و به خوبی می توان مراسمی در شان معتبرترین وبلاگ دانشجویی برگزار کرد. 

 پیشنهاد دوم که در متن قبل هم به آن اشاره کرده بودم و همچنان هم بر آن اصرار دارم؛تفکیک مسئولیتها از یکدیگر و عدم تداخل آنهاست آنهم به دلایلی که در متن قبل بدانها پرداختم.امیدوارم این تغییر اتفاق بیفتد و استقلال اعضای شورای نظارت از مدیریت حفظ شود. 

پیشنهاد سوم:خیلی فاصله ی زیادی تا شروع ترم جدید نداریم.یکی از مهمترین عواملی که باعث دوستی بیش از پیش خیلی از ما با یکدیگر شد وجود انجمن ها و پر رنگ بودن فعالیت و رقابت آنها بود.بحثی که مدتی است به شدت کمرنگ شده است.به نظر بنده سال اول انجمن ها خیلی خوب و با انگیزه جلو آمدند و خیلی هم خوب ظاهر شدند.مخصوصا انجمن های ورزشی و گردشگری و اندیشگاه خوجه نصیر و کانون مهدی باوران جوان و انجمن فیلم و ....... و مدت اخیر هم حسین نصرآبادی و انجمنش.قصدم مقایسه ی تاریخ فعالیت انجمن ها و گروهها نیست.ابدا.پیشنهادم این است که انجمن ها را هر چند با تعداد کمتر از قبل که شامل انجمنهایی باشد که بیشتر مورد علاقه ی نویسندگان وبلاگ هستند راه اندازی کنیم.چنین عملی باعث تقویت دوستی ها و زمینه ساز رشد هر یک از ما خواهد شد؛کما اینکه این اتفاق قبلا هم برای خیلی از ما افتاد و خیلی از دوستان در این انجمن ها رشد چشمگیری داشتند. به همین جهت پیشنهاد می کنم در این مدتی که تا شروع ترم باقی است زمینه های ایجاد مجدد انجمن ها را فراهم کنیم.خواهشی هم دارم از اعضای قدیمی تر همکلاسی که بعضا از این طرف و آنطرف می شنوم از همکلاسی و به هم ریختگی و محیط اش ناراحتند و فقظ گهگاهی سری می زنند.از آنها خواهش می کنم تا اگر اشکالی می بینید بیایید و تذکر دهید تا وبلاگی که از اوایل تاسیس اش در آن سهم داشته اید مجددا بازسازی کنیم و قوی تر از دیروزش سازیم.اگر گمان می کنید امروز همکلاسی ضعیف تر از دیروزش شده است بندانید که علتش غیبت شما خوبان و حضور کمرنگ شماست.

پیشنهاد چهارم را خلاصه عرض می کنم:برخی از دوستان در جریان هستند که زمانی در بین همان انجمن ها و به اصطلاح NGO های دانشجویی که نامبردم اندیشگاه خواجه نصیر هم بود که آنهم همچون دیگر انجمن ها دورانی را در اوج گذارند و سپس افول کرد.بنده زمانی دبیر اندیشگاه بودم اما پس از مدتی به دلیل مشکلاتی که پیش آمد به همراه برخی دیگر از دوستان مجبور به استعفا شدیم.در حال حاضر زمان و موقعیت را برای تشکیل مجدد اندیشگاه یا محیطی شبیه به آن برای تضارب افکار و آرا مناسب می بینم.هرچند که دیگر توان و وقت قدیم برای شرکت در فعالیت ها را ندرام و تنها می توانم به عنوان عضوی عادی از شورای عمومی در خدمت باشم اما اگر بحث فکر و اندیشه باشد تمام تلاشم را خواهم کرد و هر کمکی که از دستم بربیاید انجام خواهم داد. 

خواهشمندم کسانی که موافق با هریک از این 4 پیشنهاد هستند اعلام کنند تا مدیران و دیگر اعضا پیگیری های لازم را انجام دهند.

نظرات 9 + ارسال نظر
هادی بدری‌زاده جمعه 6 شهریور 1388 ساعت 10:29

1. مرسی که پیشنهاداتت را عنوان کردی..
در مورد جشن اگر امکانات بیش‌تری داشتیم، قطعاً همیشه این نوع طرح‌ها که موقعیت هم برایش زیاد پیش می‌آید بسیار خوب است.. اما به غیر از این نوع مناسبت‌ها، مناسبت‌های دیگری نظیر "جشنواره رسانه‌های دیجیتال" را به زودی خواهیم داشت که شاید به لحاظ رشد و ترقی، و نمایش عملکرد، ارزیابی بهتر از خودمان و... اولویت بیشتری داشته باشند.. برای این کار که از همین الان باید مقدماتش مهیا شود، و برای داشتن یک غرفه‌ی کوچک باید لااقل 140 هزار تومان هزینه کرد.. این به غیر از موارد مورد نیاز است!
اما طرحی که شما دادید در این ابعاد هزینه‌بر نیست و به احتمال زیاد قابل اجراست.. هماهنگی‌های لازم را در اولین فرصت انجام و نتیجه را اعلام می‌کنیم..
2. این مسأله احتمالاً به‌زودی رفع خواهد شد..
3. پی‌گیری امور انجمن‌ها و گرم کردن این محافل با همت و تلاش مسؤلان انجمن‌ها اتفاق می‌افتد و بالعکس، در مورد این‌که چرا انجمن‌ها فعال نیستند، اطلاع‌رسانی خواهد شد..
4. اگر کسی یا کسانی از دوستان برای راه اندازی مجدد این بخش‌ها اعلام آمادگی کن(ن)د بسیار استقبال می‌شود..

نظر شخصی‌م : با همه‌اش موافقم علی جان..
البته برای هر کدامش کسی باید پیش‌قدم شود.. همه‌مان می‌دانیم که همکلاسی سفره‌ی پهن شده‌ای نیست که فقط از آن استفاده کنیم.. از این رو همان‌طور که علی منتجبی عزیز گفت از همه دوستان خواهش می‌کنم هرکس هر کاری می‌تواند و در توانش هست را، (حتی انتشار پست‌های جالب و تولید محتوای خوب) دریغ نکند..

ممنون از نظرت و همراهیت هادی جان
موفق باشی

هادی بدری‌زاده جمعه 6 شهریور 1388 ساعت 10:37

در مورد قالب هم، به‌دلیل این‌که هنوز برای تشکیل تیم کدنویسی و طراحی، اعلان عمومی نشده، و هماهنگی‌های زیادی که برای انجام این‌کار با وسواس بالا نیاز است، صورت نگرفته.. از این رو قطعاً قالب به این موعد نخواهد رسید و احتمالاً تا چندین ماه بعد نیز قالب فعلاً همین است.. البته احتمالاً تغییرات مختصری را بر روی همین قالب خواهیم داشت..
اما طرح‌های جدید کاربردی و جالبی در راهند که به زودی، یکی پس از دیگری رونمایی خواهند شد..

به امید پیشرفت روزافزون همکلاسی
موفق باشی

امید فرقدان جمعه 6 شهریور 1388 ساعت 12:52

حیف از طلا که خرج مطلا کند کسی
حیف از کسی که رنج برد بهر ناکسی
دندان که در دهان نبود خنده بدنماست
دکان بی متاع چرا وا کند کسی...؟؟

ممنون از نظرت و نظرت محترم
موفق باشی

سهند هادی زاده جمعه 6 شهریور 1388 ساعت 14:56

پیشنهاد خوبیه!

ممنون
موفق باشی.

3pehr جمعه 6 شهریور 1388 ساعت 16:23 http://www.kntoosi.com/

آقا این علی مسئول دادن بهترین پیشنهاداست عالیه توپه مزه هلو میده

تا شایدم کیکش نسکافه باشه ...فک کن..

ولی درباره قالب اونطور که ما میدونیم همونطور که دوست عزیزمون هادی جان گفتن فکر نکم به این زودیا ساخته بشه ولی ساخته بشه چی میشه..؟! توپ آقا توپ

مکان و زمانشم اگر زودتر معین کنیم بهتره
منتظر پیشنهادات مدیران اعضا عزیز هستیم ...

کیک نسکافه.......... فک کن
ممنونم از نظرت داداش
موفق باشی

شبنم دمیرچی کامپیوتر جمعه 6 شهریور 1388 ساعت 17:07

منم با همش موافقم! به نظرم حضورمون تو همکلاسی خیلی کم شده باید سعی کنیم تا دوباره مثل قبل بشه

آفرین
کاملا موافقم

مجتبی معصوم پور جمعه 6 شهریور 1388 ساعت 17:17

پیشنهادات واقعا توپیه.دوستان پیشنهاد میکنن به مناسبت تولد همکلاسی سایت چند تا دانشگاه رو به اسم همکلاسی هک(دیفیس) کنیم:دی. ضمنا پایه کیک هستیم اساسی فقط دارم فکر میکنم باید چند طبقه باشه تا به همه برسه :دی

ممنون از نظرت
راستی تو یه شیرینی به بچه ها بدهکاری ها
خب به جای شیرینی به بچه ها کیک جشن تولد همکلاسی رو تو بگیر دیگه
شـــــــــــــــوخی کردم

حوریه جعفری - کامپوتر جمعه 6 شهریور 1388 ساعت 19:29

موافق و برای انجام هر کمکی حاضرم!!

ان شاء الله با دوباره فعال شدن انجمن ها بچه ها بیش از پیش فعالیت خواهند کرد!

امیدورام این طرح به خوبی پیگیر شود.
موفق باشید.

حامد شاهسوندی شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 12:42

ایــــــــــــول
همکلاسی به این تلنگر خیلی احتیاج داشت ..
من از همین تریبون قول میدم که کیک با مجتبی
در مورد انجمنها هم کاملا موافقم ..
به امید پیشرفت روز افزون همه همکلاسیها ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد