KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دوست من توقعمان از شما بیش از این بود

                    

وضعیت بهم ریختگی موجود در همکلاسی که به واقع ارثیه ایست از اواخر دوران حمید توکلی که بر ما و همکلاسی جامانده است و برخی اقدامات مدیر جدید را که دیدم؛بر آن شدم تا چند خطی از سر دلسوزی یی که همواره نسبت به این وبلاگ و دوستان خوبی همچون مرتضی قاسمپور عزیز داشته ام و دارم بنویسم.   

(قسمتی که از متن حذف شد) 

نکته ی دیگر را در قالب پیشنهاد بیان می کنم.به شما پیشنهاد می کنم تا به گفته ها ی خود بیشتر توجه کنید و با سعه ی صدر با مسائل برخورد کنید و از عجله کردن در بیان نظرات یا اقداماتتان خودداری کنید.برای هر یک از اینها مصداقی در ذهن دارم که نیازی نمی بینم اینجا بدانها بپردازم و در اسرع وقت حضورا عرض خواهم کرد. 

لازم می دانم عرض کنم که شاید برخی که همیشه قصد داشته اند به انتقادات رنگ اختلاف و تفرقه بدهند؛گمان کنند خدای ناکرده بین بنده و مرتضی قاسمپور عزیز اختلافی وجود داشته است و بنده قصد دامن زدن به آن دارم یا خراب کردن وجهه ی جناب قاسمپور را هدف گرفته ام؛در حالی که به هیچ وجه چنین نیست و بنده مرتضی قاسمپور را از بهترین همکلاسی هایم می دانم.به امید موفقیت تو دوست عزیزم در پیشبرد اهداف والای همکلاسی. 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

دقایقی بعد از اینکه این پست را منتشر کردم مرتضی قاسمپور طی تماسی به تو ضیح دلایلش پرداخت؛چیزی شبیه به همین دلایلی که ایشان و خانم جعفری که عضو تیم مدیریتشان هستند در قسمت نظرات فرموده اند.بنده هم دلایل خودم را گفتم.در مجموع بنده با دلایل آقای قاسمپور قانع نشدم و دوست هم ندارم اینجا متن تماسمان را بگذارم تنها اینکه از تماسی که حاصل شد رضایت نداشتم و گمان می کردم ایشان سعه ی صدر بیشتری داشته باشند و گمان نمی کردم که خود جناب قاسپور هم این متن انتقادی را به معنای تخریب برداشت کنند و بگویند ((هر چه خواسته ای گفته ای و تمام عملکردم را زیر سوال برده ای و آخر متن هم گفته ای تخریب نیست)).حقیقتا گمان می کردم جناب قاسمپور سعه ی صدر و فکر بازتری داشته باشند؛درحالی که دیدم چنین نیست  و در نتیجه ی اتفاقاتی که این مدت اخیر رخ داد؛همچون اینکه ایشان برخی از اعضای شورای نظارت را عضو تیم مدیریت اشان کردند؛در حالی که اعضای شورای نظارت باید استقلال لازم را دارا باشند تا به صراحت بتوانند انتقادشان به مدیر را بیان کنند و گرنه در حالی که عضو شورای نظارت عضو تیم مدیریتی هم باشد انتقادش به مدیریت انتقاد به خودش هم خواهد بود که به همین دلیل احتمال عمل به وظایفش در شورای نظارت کمتر می شود.در مجموع چنین اتفاقاتی شاید بنده و شاید به همراه عده ی دیگری از مدیران همکلاسی استعفا دهیم.

نظرات 26 + ارسال نظر
حوریه جعفری - کامپوتر چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 16:36

ممنون از نقدتون!

نا اونجایی من اطلاع دارم آقای توکلی اعمال طول معیار ِ متون کاندیدها رو بر عهده خودشون قرار داده بودند.

آقای قاسم پور هم داشتند طرح جدید اسکرول رو آزمایش میکردند ( به جای چرک نویس کردن). در واقع با این طرح متونی که طول معیار رو رعایت نکرده اند فضای اضافی رو اشغال نمی کردند (طول معیار با اسکرول رعایت می شد)

ولی دیروز اعلام شد که اسکرول و نقطه نارنجی مکمل همند و یعنی متون خارج طول معیار چرک می شوند. http://www.kntoosi.com/1388/06/04/post-11687/

بعد از اعمال این قانون هم تا کنون متنی خارج طول معیار مشاهده نشده!

این دو متنی که جناب عالی ذکر کردید قبل از اعلام مکمل بودن اسکرول و نقطه نارنجی است!

ممنون و موفق باشید!

ممنون از جوابتون؛همین دلایل رو از زبان آقای قاسمپور شنیده بودم.قبل از نوشتن این متن هم قوانینی که اخیرا تصویب شده اند را مطالعه کردم.
در متن هم انتقادی به شما داشته ام موفق باشید.

سید مرتضی قاسم پور چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 16:37 http://www.kntoosi.com

نمی دانم چقدر در جریان تحولات اخیر بودید ولی به صورت آزمایشی قرار بود اسکرول جای نقطه نارنجی رنگ و همنظور چرک نویس شدن این متون را بگیرد که به همین دلیل از چرک نویس شدن این متون جلوگیری شد.
نمی دانم شاید اسکرول بار برای شما هم لود نمی شود! ولی هم اکنون پستی با طول بیش از معیار در صفحه اصلی نمی تواند وجود داشته باشد! یعنی ارتفاع پست از مقدار ماکسیممی بیشتر نمی شود.

به هر حال تصمیم بر این شد که همانند گذشته پست های که نقطه نارنجی و اسکرول در آن دیده می شوند چرک نویس شوند. ولی چون مدتی بنا به چرک نویس کردن نبود ( به همان دلایل آزمایشی) تصمیم گرفتم از این پست به بعد :

http://www.kntoosi.com/1388/06/04/post-11687/

با جدیت نسبت به چرک نویس کردن متون مربوطه اقدام شود و همانطور که می بینید از پست مذکور به بعد پستی با طول بیش از معیار نیست! چون همگی چرک نویس شده.
من فکر می کنم برایتان سوء تفاهم شده در این مورد. ولی من تنها نیستم! تیم مدیریتی داریم حالا! اگه من چرک نویس نکنم 8 نفر دیگر خواهند کرد!
اگر هم تا کنون نمی کردند به دستور خود من بوده! ( به همان دلیل آزمایش اسکرول بار در حاشیه پست )

موفق باشید

ممنون از نظرت مرتضی جان
موفق باشی

فرید چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 17:32

جناب منتجبی اگه می خواین عضو مدیرا باشید بیاین بگید نیاز به این کارا نیست که

شما هم به همون بیراهه ای رفتید که هشدارش را در متن داده بودم.
بنده نه میلی به این موضوع دارم و نه وقتش را؛زیرا به شدت درگیرم و حضورم در این وبلاگ هم به دلیل احساس تعهدی است که به همکلاسی دارم و قولی که به حمید توکلی داده ام.
ضمن اینکه بنده خودم نقد کرده ام کسانی را که عضو شورای نظارت هستند و در تیم مدیریت هم حضور دارند حال به نظر شما خودم هم که عضو شورای نظارت هستم؛چنین خواسته ای داشته ام؟

معین چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 17:39

در مجموع چنین اتفاقاتی شاید بنده و شاید به همراه عده ی دیگری از مدیران همکلاسی استعفا دهیم.؟خوب عزیز من کاملا مشخصه تو داری الکی گندش می کنی این همه دلیل اورده شد به جای اینکه بپذیری هی حرف می زنی

جالبه!!!!
دوست ندارم حرفهایی که بین ما رد و بدل شده علنی شود.
بگذریم.
موفق باشید.

سید مرتضی قاسم پور چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 17:40

ایکاش آن قسمت متن که بدون تحقیق و اطلاع درست نوشته بودید را حذف نمی کردید تا دلایل ناراحتی من از پست شما برای دیگران هم آشکار می بود.

اولا که بدون تحقیق و اطلاع درست نبود
دوما:اگر می خواستم آن قسمت از متن را باقی بگذارم؛باید دلایل و جوابهای خودم و شما را هم می گذاشتم.
موفق باشی.

سید مرتضی قاسم پور چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 17:51 http://www.kntoosi.com

علی منتجبی : جالبه!!!!
دوست ندارم حرفهایی که بین ما رد و بدل شده علنی شود.


به یاد ندارم به جز چند جمله که تند ترین آنها همینی که ذکر کردید بود! (که بیشتر شوخی بود! از تن صدا و خنده هایم هم معلوم بود. فکر نمی کردم متوجه نشوید) حرف خاصی زده شده باشه. همونطور که گفتید بیشتر به توضیح دلایل فنی و مدیریتی این کار پرداختم و با مثال تصویب یک قانون جدید در جامعه منظور خودم رو از چرک نویس نکردن پست های قبل از پست "اسکرول و نقطه نارنجی ٬ مکمل هم" به شما توضیح دادم هرچند قانع نشدید و اصرار داشتید که باید پست های قبلی هم چرک نویس شود!.

اینها رو گفتم که بچه ها خودشون قضاوت کنند و فکر بدی راجب صحبت های مطرح شده نکنند.

موفق باشی دوست عزیز

بگذریم؛همین که همین حد از مکالمه که بیان شد را قبول دارید خوشحالم.
شما هم موفق باشید.

حوریه جعفری - کامپوتر چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 17:55

باز هم ممنون از نقد و توجهتون

دوست خوبم:
همانطور که خودتون بهتر از من میدانید نقد کردن وظیفه شورای نظارت نیست، گرچه این حق را دارند.
وظیفه ی شورای نظارت فقط و فقط نظارت بر اعمال سرویس دهنده است که از قانون تخطی نکرده و از موقعیت خود سوء استفاده نکند.

اعضای شورای نظارت جدا از بقیه مدیران نیستند!

بنده و خانم خدابخش قبل از اینکه سرویس دهنده باشیم عضو شورای نظارت هستیم!

موفق باشید!

ممنون از جواب شما دوست عزیز
داستان شما همچون داستان جناب الهام سخنگوی دولت است که در جواب چند شغله بودنش می گفت من برای شغلم حقوقی دریافت نمی کنم.
حال آنکه این باعث تداخل وظایف شما و خانم خدابخش می شود.
موفق و پیروز باشید.

حوریه جعفری - کامپوتر چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 18:00

(در مجموع چنین اتفاقاتی شاید بنده و شاید به همراه عده ی دیگری از مدیران همکلاسی استعفا دهیم.)

با شناختی که از جناب عالی دارم این جمله را شایسته شما نمی دانم.

این بحثی است که شاید نزدیک به یک سال است که اعضای قدیمی تر همکلاسی پیشنهاد می کنند که به دلایلی خاص دیگر در همکلاسی فعالیتی نکنم.
با توجه به شناختی که از سرکار عالی دارم چنین تداخل کاری و مسئولیتی از شما را بعید می دانستم.

محمدحسین باقری چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 18:05

بهتر بود در شرایطی که هنوز به یک ماه هم نرسیده فعالیت مرتضی عزیز به جای به حاشیه روندن همکلاسی میذاشتید یه مدت طی میشد تا ایشون کارش روی غلتک بیفته

میتونستید نظرات و پیشنهاداتتون رو ایمیل کنید تا جو همکلاسی رو به هم نریزید

ممنون از نظرت اما
برخی انتقادات باید عینی بشه و حتی در همکلاسی عنوان بشه؛که دلایل و فواید خودش رو داره
موفق باشی

حوریه جعفری - کامپوتر چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 18:30

دوست خوبم
شاید تعریف ما از وظایف شورای نظارت متفاوت است!
بنده تداخلی نمی بینم در انجام وظایفم.
ان شاء الله در یک فرصت مقتضی این وظایف را مرور کنیم با هم!

ممنون از نقدتان و موفق باشید!

در فرصتی مقتضی به تعاریف خود از شورای نظارت خواهیم پرداخت
موفق باشید.

ر.ب چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 18:53

مدیریت آقای قاسمپور خیلی بهتر از حمید است
حمید وبلاگ را یک وبلاگ غیراخلاقی و مملو از حرفهای بی تربیتی کرده بود
ولی آقای قاسمپور نظرات غیراخلاقی را پاک می کنند
برای یکی مثل تو که یخه لباست را باز میزاری و با توهین قصد داری نظرات خود را به کرسی بنشانی حمید مناسب است و نیازی به گفتن نیست همه می دونند دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید

ر.ب؛مخفف همان رقاص باله است دیگر!!؟
نظرات موهن شما شهره ی عام و خاص است؛ امروز که من و حمید را دیوانه خوانید احتمالا فردا هم ما را به الوات بودن متهم می کنید.
ادامه بدهید.

حامد هوافضا چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 19:07 http://hamedneveshte.blogspot.com

ببینین ! من نه عضو قدیمی هستم و نه رفتنم از همکلاسی مشکلی رو برای همکلاسی و کاربراش ایجاد میکنه ! اما منم موافقم با این اوضاع نمیشه کار کرد.من ژست میذارم بعد از بیشتر از ۲۴ ساعت چرک میشه ! هنوز مکمل بودن اسکرول . نقطه تصویب نشده بود اما همین الآن تو صفحه اول متن با اسکرول هست ! حذف ژیامها هم بر اساس تعبیر افراد از بی حرمتی شده ! یه نفر حتی نظرهای ژست من رو که توش {تو} باشه به آقای ... پاک میکنه !
البته من دیشب به خانم خدابخش اعتراض کردم که ایشون جواب دادن اما من قانع نشدم.
این اطمینان رو هم به فرید بدم من نمیخوام مدیر بشم !!!!

حامد جان از نظر تکمیل کننده ات ممنونم
موفق باشی دوست من

سید مرتضی قاسم پور چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 19:29 http://www.kntoosi.com

آقای شامحمدی عزیز
پیشنهاد شما برای رفع این مشکل چیست؟

ممنون از همه ی دوستانی که با نقد سازندشون نتایج مثبتی رو به برای همکلاسی رقم خواهند زد. من سعی می کنم از نقد ها بهترین بهره را ببرم و در جهت بهبود همکلاسی استفاده کنم.

از جمله آخر متنتون هنوز شٌکه ام. من به هیچ وجه قصد جبهه گیری نداشتم سعی کردم شرایط را توضیح دهم تا مبادا سوء تقاهمی شود هرچند به دلیل تمام شدن باتری گوشیتان همان حرفها هم نیمه کاره ماند. فکر نمی کردم چنین نتیجه ای بگیرید و امیدوارم هیچ وقت عجولانه تصمیم نگیرید.

با تشکر

ممنون از نظرت
امیدوارم همه از تجربیات بهره ی کافی را ببریم.
موفق باشی.

ر.ب چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 19:38

آقای قاسمپور که چندروز پیش گفتند توکلی رفته سربازی
تو هم که شنیدم از دانشگاه رفتی نمی دونم چقدر درسته
پس بی خودی تلاش نکن ضد مدیریت تلاش کنی چون دستت به هیچ جا بند نیست

جالب است!!!!!
همینجور ادامه بدهید احتمالا ما به انقلاب رنگین در همکلاسی متهم خواهیم شد.

امیر رباط چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 20:21 http://deltangi.co.cc

چه ملت جدی گرفتن

با نقد کردند هر نقدیمحترمه آقای قاسم ژورم جواب داره میده

دیگه چرا به علی توهین میکنید یا حمید رو با مرتضی روبروی هم قرار میدید؟

بابا بیخیال
صبر کنید کارا درست میشه
یه ماه فرصت بدید
فکر نکنم حمید هم از اون اول کارش رو غلتک بوده

حمیدم به مرور و با کلی زحمت کاراشو رو غلتک انداخت
پس کمی صیر فقط

ممنون از نظرت
بنده هم موافقم که باید صبر کرد اما نه برای کارهای کوچک؛چرا که آقای فاسمپور تجربه ی کمک به حمید در دوران مدیریتش را هم دارند.
این متن انتقادی در نقش یک تلنگر بود؛تلنگری که با چند تن از دوستان که مشورت کردم آن را لازم دیدند و بنده مسئولیت نوستن آن را عهده دار شدم.

رویا خدابخش چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 20:41

نقد خوبه!!
هرکی با وجود تیم مدیریتی مخالفه یا با وجود دو عضو از شورای نظارت در این تیم مخالفه بگه تا بهترین تصمیم برای همکلاسی گرفته بشه!! !!

نظر خودم در این مورد اینه که تیم مدیریتی تا وقتی که وظیفه شون ربات وار و ماشینی باشه
(مثل چرکنویس کردن پست های بیشتر از طول معیار یا اعمال فونت 2 ... )
فرقی نمی کنه عضو شورای نظارت باشه یا فقط مدیر باشه یا یه نرم افزار باشه یا یه بچه گربه ی آموزش دیده برای انجام این گونه کار های فیکس!

تیم مدیریتی یه دست کمکی هستش برای سرویس دهنده! در تصمیم گیری ها دخالتی نداره که نتونه نقدشون کنه!

با این حال نظر من اینه که اگه خیلی ها با وجود این تیم مخالف بودن، بعد از یک نظرسنجی حذف شه!

چرا نوشتین میرین؟ خب حل می کنیم مساله رو همه باهم!

اتفاقا تیم مدیریتی طرح بسیار خوبی است که در زمان حمید توکلی هم انجام می شد؛هرچند غیر علنی بود و اعلان نشده بود.
با تیم مدیریتی مشکلی نیست؛بنده حرف شما را قبول دارم و عرض می کنم حالا که تنها قرار است نقش یک ربات ایفا شود و هر یک از اعضای همکلاسی می توانند این نقش را ایفا کنند بهتر است اعضای شورای نظارت داخل این تیم نباشند و استقلال خود از مدیریت را حفظ کنند تا خدای ناکرده بعدا سوءتفاهمی پیش نیاید.
موفق باشید.

................. چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 20:59

نه رویا جون من می دونم این اتیشا از سر کی بلند میشه اقایون خودتونو بکشیدم حتی اگه با هم کنارم بیاین اقای قاسم پور از طریق قانونی انتخاب شدن و شما هم حیلتو ببر یه جا دیگه ما که بچه نیستیم شما خیلی ناراحتی انصراف بده میخوای مثلا ایشونو تحت فشار قرار بدی که دوستت بیاد مدیر شه؟خجالت بکش

شما هم هویت خودت نامعلومه؛هم هویت نظرت.
بنده نه به انتخاب جناب قاسمپور ایرادی دارم و نه ایشان را فرد نامناسبی برای مدیریت این سایت می دانم و رفیقم هم که گفتید دوست دارم او مدیر شود را نمی شناسم.

......... چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 21:04

اقای ساهمحمدی شما از خیلی چیزا خبر ندارین این جماعت واسشون زور داره فکر کردن جنگ قدرته خجالتم نمی کشن الکی گیر میدین به ان بنده خدا که چی بشه؟

همان مجهول الهویه ی مجهول النظر

امیر رباط چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 21:16 http://deltangi.co.cc

بابا خواهشا جو همکلاسی رو مثل جو بعد انتخابات ایران نکنید

خواهش کردم ازتون

اگر میخواین همکلاسی رو نابود کنید این اختلافات رو بازم ادامه بدین

ممنون از نظرت امیر جان
گمان نمی کنم موضوع اینقدر هم حاد باشد؛اختلافی نیست.این مساله را هم من می دانم هم مرتضی قاسمپور.فقظ انتقاد است برخی همچون ر.ب قصد دارند این انتقاد را به اختلاف تبدیل کنند و از آن بهره ی خودشان که کمرنک سازی همکلاسی است را ببرند.

هانیه کرمی چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 21:37 http://arnavaz.net

اقای منتجبی یه کم باید صبر کرد که کارا رو روال بیوفته.
فکر میکنم شما یه کم عجول بودید دوست عزیز.
اینجوری به نظر من (فقط به نظر من) جو سنگین میشه واسه همکلاسی.


اگر مدیر همکلاسی فردی ناکارآمد بود یا فردی بود که تجربه ی عضویت در تیم قبلی را نداشت با شما موافق بودم.
هرچند که باز هم فکر می کنم تیم جدید برای تغییرات گسترده وقت لازم دارد؛اما برای تغییرات گسترده نه اعمال قوانین و داشتن سعه ی صدر در برخورد با کاربران
در هر صورت ممنونم از نظرتون
موفق باشید.

علیرضا قهرمانی چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 21:50

من بارها هم این موضوع رو اشاره کردم :

مدیر جدید همکلاسی هرکسی که باشه لااقل 2-3 ماه طول میکشه تا مدیریتش جهت بگیره و درست پیش بره.در واقع فعلا" در مقطع آزمون و خطا قرار داریم و داریم بعضی از روشها رو تست میکنیم.من به همه دوستان قول میدم که تا اواسط مهرماه مدیریت بلاگ پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت.فقط منتظر بمونید

علیرضا جان باهات موافقم
اما بحث اینجاست که جناب قاسمپور فرد بی تجربه یا حتی کم تجربه ای نیستند و بنده از این جهت خوشحالم.
بحث حال حاضر اولا انتقادی بود به برخی عملکردها و توصیه ای به ایشان به جهت داشتن سعه ی صدر در برخورد با نویسندگان وبلاگ و از طرفی هم قصد بر این بود تا باب نقد بر مدیر جدید همکلاسی باز شود.

کسانی که عرضه اداره یه وبلاگ رو ندا چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 21:54

اقای منتجبی بهتر بود جهت حفظ اتحاد هم که شده نقد خود رو با خود اقای قاسمپور مطرح می کردید نه اینکه عکسشان را بزنید وهمچین نقدی را بکنید (امر به معروف اول باید در پنهان باشد!!!!!!)

عکسشم برای نقد لازم بود!!!!!!!!!!

ممنون از نظرتون
در یکی دیگر از نظرات هم عرض کردم که بعصی مواقع برخی نقدها باید علنی شود.
در مورد عکس هم؛اولین نفری هستید که همچین ایرادی می گیرید.گذاشتن عکس آنهم عکسی متفکرانه از ایشان نشانه ی بدی نمی تواند باشد.
موفق باشید.

محمد چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 21:56

مدیریت اقای قاسمپور به جز یک مورد واقعا خوب بوده

ممنون از نظرتون
موفق باشید.

محمد چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 21:58

کسانی که نمی تونند یه وبلاگ رو اداره کنند حرف از .... می زنند

منظورتون نامفهومه

ر.ب چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 22:02

دوران یخه باز گذاشتند و با توهین شارلاتان بازی برای مدیریت رسیدن تمام شده
آقای قاسمپور طبق رای مدیران همکلاسی انتخاب شد
حالا منتجبی یخه باز میزاره و توهین می کنه دلیل نمیشه که مدیر استعفا بده

شما ادامه بده

3pehr پنج‌شنبه 5 شهریور 1388 ساعت 00:28

اینو بگم که با شناختی که از داداش علی دارم عمرا قصدش تخریب نبوده و همیشه همراه و از بهترین اعضا فعال همکلاسی بوده و با قاطعیت عرض میکنم که حتما قصد او از بیان نظرش کمک به سرویس دهنده و پیشبرد اهداف همکلاسی بوده است.
البته باید توجه داشت که مرتضی قاسمپور همونطور که حمید عزیز قانونگذار و بنیان گذار وبلاگ گروهی همکلاسی فرمودند سرویس دهنده همانند دیگر اعضاست با این تفاوت که او مسئولیت اجرایی اعمال قوانین تصویب قوانین و مدیریت کلی بر روی متعلقات وبلاگ از قبیل دامنه و نحوه دسته بندی نحوه مدیریت و همه و همه در راستای اصول غیر قابل تغییر وبلاگ گروهیست .
که تاکنون به این وظایف در حد معمول رسیدگی شده است درحال حاضر هیچ گونه بی قانونی در صفحه اصلی وبلاگ دیده نمیشود و تیم مدیریت به صورت 24ساعته آنلاین درحال پردازش و پویش نظرات و متون وبلاگ هستند و بیکار ننشستند.
بازم تشکر می کنم از داداش خوبم علی که با دلسوزی موضوعات و پشنهادات سازنده خودش رو بیان میکنه.

ممنون از نظر ت داداش.
موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد