KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

قلمم گیر کرد؛بی حضور قوچانی

قصد داشتم دوباره نوشتن را شروع کنم؛هرچه را شروع کردم دیدم قلمم گیر می کند.گفتم شاید نوشیدنی یی بخورم بهتر شوم و قلمم و ذهنم یاری ام کنند؛اما چنین نبود!تا صحنه ی دادگاهها را دیدم و شنیدم که قوچانی را هم به دادگاه برده بودند.این موقع بود که فهمیدم قلم گیر کرده است تا پیش از هر چیزی بار دیگر به قوچانی بپردازد.

قوچانی را به عنوان یکی از روزنامه نگارهای مترقی ایران می شناسم و بدون تعارف اگر بخواهم بگویم به او به چشم الگویم در کار خبر نگاه میکنم و آرزو دارم اگر قسمت شد و به طور حرفه ای وارد کار خبر شدم قبل از آنکه به سن حال حاضر قوچانی رسیده باشم از تجربه ی او و دیگر بزرگان استفاده کنم و قوچانی یی دیگر یا شاید برتر از قوچانی شوم.امیدوارم او و دیگر عزیزان دربند هرچه سریعتر آزاد شوند.

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
عاطفه شفیعی چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 02:50

به امید ازادی همه ی نخبه های در بند

به امید آزادی

هانیه کرمی چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 02:51 http://arnavaz.net

شاید قلم هم تو فکرش غم داره

حقیقتا که همینه

3pehr چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 02:54

از تجربه ی او و دیگر بزرگان استفاده کن و قوچانی یی دیگر یا شاید برتر از قوچانی بشو ولی خواهشا بازداشت نشو که بسی زدحال میخوریم و مجبور به حرکات ناشایست..
منتظر مطلب بعدی و گیر قلم بر روی قوچانی هستم به شدت شدیدا غریبا

ممنون از نظرت دوست من
تو هم موفق باشی

حامد هوافضا چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 06:44 http://hamedneveshte.blogspot.com

ایول !
کلا فک نکنم مثل قوچانی تکرار بشه !

ممنون از نظرت
خدا رو چه دیدی!!! قوچانی که نهایت این حرفه نیست

هادی بدری‌زاده چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 07:50

بهتر از قوچانی هم می‌شوی علی جان..
علاقه و انگیزه‌ات کاملاً ملموسه..
موفق باشی..

ممنون از نظر لطفت هادی جان
موفق باشی.

فاطیما چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 16:26

امیدوارم یکی بهتر از قوچانی بشید
وامیدوارم همه زندانیای بی گناه آزاد بشن

ممنون از آرزوی خوبی که برای من کردید
به امید آزادی
موفق باشید

حوریه جعفری - کامپوتر چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 16:38

من هم امیدوارم به آنچه که می خواید برسید و همیشه موفق باشید!!

منتظر آزادی زندانیان هستیم و همچنان امیدوار!

ممنونم ازتون
ما هم منتظر آزادی این عزیزان هستیم.

علیرضا قهرمانی چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 17:13

علی جان مطمئنا" شما بهتر از ایشون هم میتونی باشی


امیدوارم این زندانیان هم به آغوش خانواده شون برگردن که واقعا فقط خدا میدونه توی این مدت چقدر سختیها رو تحمل کردن.چون ما خودمون هم زندانی داشتیم اینو خوب درک می کنیم

ممنون از نظر لطفت علیرضا جان
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد