KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

معرفی تیم مدیریتی همکلاسی

سلام

تیم جدید مدیریت همکلاسی که فعلا دارای ۸ عضو است را معرفی می کنم تا بتونند به طور رسمی کار خودشون رو شروع کنند.


+پی نوشت 1 : آپدیت شد!

+پی نوشت 2 : ایمیل مدیران اضافه شد.

اعضای این تیم همانند مدیر وبلاگ به پنل همکلاسی دسترسی کامل دارند. چهار نفر از سرویس دهنده های قبلی همکلاسی و چهار نفر هم جدید هستند که به انتخاب خودم بوده. امیدوارم تیم خوبی باشه و به خوبی از پس مشکلات همکلاسی بر بیاد.


خانم رویا خدابخش                       royallbllue@yahoo.com
خانم سحرتسبیحی                   oranos_vafa@yahoo.com
خانم حوریه جعفری                       hoorieh_j@yahoo.com
آقای علیرضا قهرمانی          alireza_gh@aussiemail.com.au
آقای امیر رباط                              fanous_m@yahoo.com
آقای علی رستمی                         m3talboy@yahoo.com

آقای سپهر سارجانی                              sarjani@live.com

مجتبی معصوم پور                        mojtabafbi@gmail.com


کلیه اعضای تیم مدیریتی موظفند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعمال قانون مربوطه را انجام دهند.

این نفرات به مرور زمان تکمیل خواهد شد و احتمالا به ۱۰ نفر خواهد رسید

از دوستانی که تمایل به همکاری دارند خواهشمندم با این ایمیل با بنده تماس بگیرند

kntu.blog2@gmail.com

نظرات 22 + ارسال نظر
امیر رباط یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 14:45 http://deltangi.co.cc

ممنون
امیدوارم بتونم کاری در راستای ژیشرفت همکلاسی انجام بدم

حوریه جعفری - کامپیوتر یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 15:34

!!

ان شاء الله همه با هم به پیشرفت همکلاسی کمک میکنیم!

سهند یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 16:13

به صلاحیت همه این افراد اطمینان داری؟

بله دوست عزیز. اگر اطمینان نداشتم به نظرتون این کار رو می کردم؟

امیر رباط یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 18:46 http://deltangi.co.cc

مطمئن باشین ناظرین همکلاسی هستند
و اگر چنین اتفاقی بیوفته ناظرین برخورد خواهند کرد
پس جای نگرانی برای آینده همکلاسی نیست

آقای سهند اگر به نظر شما کسانی که انتخاب شده اند صلاحیت ندارند با دلیل منطقی این را به سرویس دهنده همکلاسی منتقل کنید

ولی بدونید مدیران همکلاسی نظرات و عقیده ها و حتی خصومت های شخصی خودشونو در امر مدیریت همکلاسی دخالت نمی دهند

صابره یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 21:39

به امید موفقیت تیم معرفی شده و همکلاسی

سهند دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 00:44

آقای امیر رباط
من با شما صحبت نکردم و از شما هم انتظار جوابگویی ندارم. لطفا خودتونو نخود هر آشی نکنید!

آقای رباط از مدیران همکلاسی هستند. لطفا احترام را رعایت کنید.

مشاور3pehr دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 04:00

امروز ایشان در جلسه ای که با حضور جمعی از روشن فکران در ژنو برگزار کردند فرمودند:" که بنده به واسطه این اعضا قانون اعمال می کنم "

ارسلان دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 21:13

به به میبینم که همه ادم حسابین

رویا IT دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 21:30

ایول خوشحالم تعداد بیشتر شد!! !

ر.ب دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 22:15

آقای قاسمپور رویا و حوریه که توی شورای نظارت هم هستند

مشکلی به وجود میاره؟
یا جایی گفته شده که نمی توانند مدیر شوند؟
بعد شورای نظارت بنا به تعریفشون الان بی کارند! خوب بیان کمک :دی

درود بر میرحسین دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 22:21 http://iraneazad88.blogsky.com/

سلام عالی بود بیا به ما bbc فارسی سر بزن در ضمن اگه از مطالب خوشت آمد روی تبلیغات کلیک کن در ضمن اگه خواستی پولدار بشی خبرم کن تا یه سایت توپ که خودمم استفاده میکنم معرفی کنم از این کلیکی ها نیست.

زهرا دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 22:34

پس لطفا توضیح بدید که اعضای شورای نظارت چه کاری انجام می دهند؟
در مورد وظایفشون یه توضیح کلی بدید. ممنون میشم.

3pehr دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 22:55

پاسخ به نظر خانم زهرا البته با اجازه...

با درود به روان پاک بنیانگذار وبلاگ گروهی همکلاسی و اعضا 2سال وبلاگ نگاری مفرح باید در پاسخ به موضوع یاد شده به بیان برخی مواضع آقا (توکلی) در زمان رهبریشان بپردازیم:
اول اینکه ایشان تاکیید داشتنده که شورای نظارت، یک شورای غیرفعال است، قدرت و مسئولیت خاصی هم ندارد، اعضایش هم مثل سایر مدیران همکلاسی! فقط در جایی شورای نظارت فعال شده، و قدرتش به جایی میرسید که توانایی عزل سرویس دهنده را خواهد داشت که سرویس دهنده از رعایت اصول همکلاسی فاصله گرفته و با هیچ تذکری هم از سوی مدیران، اصلاح نشود!

ادامه سخنان گوهربار مرد فرزانه همکلاسی را در لینک زیر مطالعه بفرمایید:

http://www.kntoosi.com/1388/05/02/post-11108/

زهرا دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 23:04

ممنون از آقا سپهر که به این سرعت جوابمو دادند!

صابره دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 23:45

آپدیت شد.....
به امید موفقیت تیم معرفی شده و همکلاسی
!

داداش سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 00:05

سعی کنید بجای رقابت بر سر ریاست از سرنوشت شوم حمیدتوکلی درس عبرت بگیرید

بچه ها من کلا متحول شدم از این نظر
بیاید همون جمع کنیم بریم! وبلاگ هم رها کنیم به حال خودش! نظرتون چیه؟
میشه همه رو هم مدیر کرد تا خوش و خرم کنار هم خوش بگذرونند یه فاتحه هم برای حمید بخونیم که سرنوشت شوم بهش رحم نکرد.

+ جدی نگیرید.

حامد هوافضا سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 00:21 http://hamedneveshte.blogspot.com

آفرین!

چرا از حمید توکلی خبری نیست کلا ؟! نه توی این لیست نه کلا توی همکلاسی

سربازی تشریف دارند! مگه از سرنوشت شوم حمید توکلی آگاه نیستی؟

هانیه کرمی سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 00:36 http://arnavaz.net

آقای داداش ! حالتون خوبه؟

جایی بدون مدیریت که رو هواست !
همین جوری مدیریت داریم یه سری اغتشاش میکنن
وای به حال اینکه مدیریت نباشه

حامد هوافضا سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 23:52

متن دیشب من اول که نظرهاش توسط آقای رباط به بهونه توهین حذف شد.در حالی که بعد از حمید به خود من توی نظرها بارها توهین شده اما خبری از حذف نبوده!بعدش هم خانم رویا خدابخش کلا به بهونه عدم رعایت طول معیار چرکنویسش کرد.این کار بعد از گذشت 24 ساعت از ارسال پست انجام شد ! یعنی تا اون موقع با اسکرول نمایشی قانونی بود اما ...

ببینین دوستان ! من خودم زمانی که حمید میخواست برای گروه نظارت نظرسنجی کنه بهش گفتم چرا مدیریت رو گروهی نمیکنه اما الآن میبینم کار درست اینه که مدیر 1 نفر باشه . ناهماهنگیهای جدید همکلاسی باعث میشه حضور کمتر بشه.امیدوارم این حرف من رو تهدید تلقی نکنین.مدیر باید یه نفر باشه !!!

دوست عزیز ممکنه بعضی از مدیران در اجرای قوانین سخت گیری کنند ولی اینو بهتون قول میدم که به هیچ وجه از روی قصد و قرض شخصی یا به خاطر مخالفتشون با اندیشه ی شما نیست!
من با تمام اعضای تیم مدیریت در تماسم و میدونم حتی پست های رو که باب میل خودشون هست رو به خاطر نقض قوانین چرک نویس یا گاهی اوقات حذف می کنند.
خواهش من از شما و همه ی همکلاسی های عزیز اینه که هیچوقت اعمال قوانین رو شخصی یا انتقام یا هرچیزی تلقی نکنید. فقط به چشم اعمال قوانین بهش نگاه کنید.
اگه اعتراضی دارید به شخص مربوطه مطرح کنید و اگر قانع نشدید با من تماس بگیرید.
شاید کم کاری از جانب من بوده. باید برای هر مدیر ایملی برای ارتباط مشخص می کردم. همین کار را خواهم کرد.

مطمئن باشید چند عقل بهتر از یه عقل کار میکنه و مدیریت تک نفره وبلاگی با این عظمت نه کار شدنیست نه کار عقلانی
هم به خاطر وسعت بلاگ و هم به خاطر شخصی نشدن مدیریت که این خیلی بدتره! این که وبلاگ مال یک نفر باشه و هرچی باب میلش نبود رو پاک کنه خیلی خیلی بدتره! الان اگه کسی چیزی رو پاک میکنه ما بازخواستش می کنیم و دلیل رو جویا میشم! ولی اونجوری میشه مدیریت دلبخواهی! ممکنه خیلی از قوانین رو من اجرا نکنم حتی! ولی دوستان مدیر اسرار دارند که باید اجرا بشه و به جدیت اجرا می کنند.

رویا خدابخش چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 01:11

آقای شامحمدی،
از اونجایی که اسکرول به تازگی جایگزین نقطه ی نارنجی شده،
قرار بود توی اعمال قانون طول معیار مناسب با شرایط نویسنده عمل کنیم و در واقع اذیت نکنیم کسی رو!

اگه پست شما همون دیشب چرکنویس نشد برای این بود که چون دیگه جواب نظرات رو نداده بودید احتمال اینکه از چرکنویس شدن پستتون اطلاع پیدا نکنید و پستتون تا امشب از همکلاسی حذف می موند زیاد بود!

من پست شما رو ساعت 8 شب چرکنویس کردم چون احتمالش می رفت حداکثر تا 9-10 بعد از تصحیحش برش گردونید! یعنی فقط 1-2 ساعت حذف می موند!
چرا از این تاخیر من بد برداشت کردید؟ در حالی که قصد من راه اومدن با شما بوده!

در ضمن اینکه می گید به <بهانه ی> طول معیار حذفش کردم...
بنده با پست شما شخصا موافق بودم! چرا باید همچین کاری کنم؟!

من قوانین رو چه با پستی موافق باشم چه مخالف، با بی طرفی ِ کامل اعمال می کنم!
امیدوارم سوء تفاهم رفع شده باشه! شما هنوز می تونید پستتون رو تصحیح کرده و منتشر کنید! !!

مجتبی معصوم پور چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 01:33

مرتضی جان ایمیل صحیح بنده این است :
mojtaba_13822001@yahoo.co.uk
معمولا این ایمیلو بیشتر چک میکنم
mojtabafbi@gmail.com

علیرضا قهرمانی چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 04:13

دوستان اگه با ایمیل زدن مشکل دارن از طریق چت اقدام کنن.اینم یاهو آیدی بنده :
alireza3742

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد