KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

چند می گیری از... دفاع کنی؟

بسم الّله

سلام ، این اوّلین پستیه که می نویسم. به شدّت

تازه کارم امّا درد دل زیاد دارم،

درد   فجایعی که در این 70 ،80 روز

 

شاهدش بودیم و البتّه این درد یه چیز ارزشمند

 بهمون داد  ، اون یک بلوغ فکری بود ،

 شناختن سیرت حکومتدارامون بود که  قبل از

 اون  تا این حدّ نمی دونستیم ... اوّل از همه

 فکر کردم شاید درست نباشه گذشته ی تلخمون

 رو دوباره زنده کنم امّا این اتّفاقات با بقیّشون

 

فرق داره

سکوت وکتمانش خیانته، در این مدِّت کاملا  

 

همراه kntoosiبودم امّا یه خلا بزرگ  در

 کنار متنای زیباتون حسّ کردم ،این  که ما

 

غافلیم و آقای x داره ادّعاهای بزرگ بزرگ

 می کنه ، خودش و نایب امام زمونمون جا

 می زنه ، همشون  از اسلامی که امروزه فقط

 نامی ازش به یادگار مونده به طرز وحشتناکی

 مایه می ذارن ، آقای y با خوندن دعای فرج

 بد جوری داره از اماممون سواستفاده

می کنه، با ذکر حیدر حیدر مردمو لت و پار می کنن

 می زنن امّا فکر می کنم ما هنوز به عمق

فاجعه پی نبردیم!!!  می دونم شاید خیلیامون از

 دین این آقایون که دارن به خوردمون می دن

 بیزاریم امّا به خدا  این دینی نیست که خدا

منظورش بوده، نیست ، نیست....

نظرات 15 + ارسال نظر
سید مرتضی قاسم پور دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 21:33 http://www.kntoosi.com

سلام
اولین پستتون رو تبریک می گم. ممنون که همکلاسی رو دنبال می کردید و تصمیم گرفتید عضو شید.

بند ج-3 قوانین:
اعضا در قسمت اصلی متن، می توانند از اندازه قلم ۲ یا کمتر استفاده نمایند، در قسمت ادامه مطلب محدودیتی در انتخاب اندازه قلم وجود ندارد.


با رعایت قوانین به زیبا شدن وبلاگ کمک کنیم
منتظر متن های زیباتون هستیم

علیرضا قهرمانی دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 21:43

یه بار نظر داده بودم پرید

بازم اولین متنی که نوشتین تبریک میگم بهتون

سپیده دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 22:12

تبریک !

3pehr دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 22:59

تبریک میگم ورودتون رو به بزرگترین وبلاگ گروهی دانشجویان خواجه نصیر
همکلاسی بهتر مکان برای بیان عقاید و نظرات دانشجویان است و پشتوانه آن خود مدیران آن هستند.

حامد هوافضا دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 23:46 http://hamedneveshte.blogspot.com

مبارکه!خوش اومدین.

خوشحالم که با این پست شروع کردین.اما ما ساکت نبودیم.دوستان گلی مثل علیرضا قهرمانی سپهر سارجانی علی منتجبی و هادی بدری زاده و هزار نفر دیگه که الآن خاطرم نیست گل کاشتن

هانیه کرمی دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 23:52 http://arnavaz.net

تبریک میگم بهت!
خوش اومدی دوست عزیز

هادی بدری‌زاده سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 00:01

سلام.. تبریک می‌گم حضورتون را در بین اعضای همکلاسی و همچنین برای پست دقیقی که برای اولین بار گذاشتید..
این پست شباهت زیادی با طرز فکر من داشت و خیلی خوشحالم که دوستانی مثل شما هم اینطور فکر می‌‌کنند و از این زاویه که به نظر من شاید مهم‌ترین نقطه برخورد با ظلم نامردمان و نامردان است به قضیه نگاه می‌کنند.. امیدوارم همین‌طور که با اولین پست‌تان شروع خوبی را داشتید در آینده متن‌های درخشانی را از شما ببینیم و بخوانیم..

حسین محمدی نصرآبادی سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 00:21

خوش آمدید
انشاءالله در موفقیتتون شریک باشیم

رودسرابی سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 00:55

منم تبریک می گم
درود بر شما

م سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 02:53

خانم محترم کدوم مردم ؟! مگه مردم بودیم ماها ؟! بابا ما این همه پول و وعده و وعید گرفتیم از انگلیس ،اسرائیل ، آمریکا و و و.... !! ما که مردم این کشور نیستیم که! تازه بر فرض هم اگر یاشیم وقتی اسم الله رو موقع زدنمون میارن دیگه تمومه!!!!! ببین چه کاره مقدسی میخواد انجام بده اون از خدا بیخبر که با وضو میاد تا ما مزدورین و کافر به خدای ساختگی اونا رو بزنه!! کفار به خدای ظلم اونا که میگه کتک زدن زن و مرد خواه بچه باشه خواه جوون خواه پیر، هیچ اشکالی نداره مستحب هم هست !!!!!!!!!!! چرا چون میخوان اعتراض کنن!!

ولی یه چیز خیلی جالب رو دقت کردین؟
ببین آقای X کاملا با زمان پیش رفت !!
اول با سریال حضرت یوسف و سفرهای شهرستانیه اون حضذت فهمیدیم که آقای X مثله اینکه به وسیله ی الهام خانوم اسیاستهای اون حضرت رو دریافت میکردن!
بعد تو سفرهای انتخاباتیش شد مالک اشتر علی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بابا ایولا دزد گیر جدید اومد به بازار!
مالک اشتر اصول اولیه اسلام که آبروداریه مسلمون هست رو زیر پا له که هیچی نابود کرد!! بعد که انتصابات انجام شد...... واااااییی .. دیگه حکم نمایندگی مجاز درگاه بار تعالی به ایشون داده شد که آره ، شما دیگه من بعد شدی نائب امام زمان !! !!!
من فکر کنم اگه خودشو خوب نشون بده جای ترقی داره !! فرداست که زیرابه امام زمان رو هم بزنه خودش جاشو میگیره!!

( ولی جدی دقت کنید یک چیز رو چه جوری ذزه ذزه به خورد مردم میدن! قضیه ی حاله ( یا هاله ) رو هم که همه به یاد دارن!!!!! )

م سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 02:56

ببخشید که تبریک نگفتم مثله بقیه دوستان! من هم مثله همه انقدر درد و دل دارم که فراموش کردم! موفق باشید و موید!!

ف.ق سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 11:46

ممنون از همگی

فاطیما سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 14:24

تبریک میگم و امیدوارم موفق باشید
گفتن حیدر حیدر واسه لت و پار کردن ملت، واسه اینه که به همه نشون بده که من از همتون خیلی چتربازترم(بلا نسبت). نمیخواد واسه من قُپی بیاید!!!!!

خدا سر حق نشسته. نگران نباش

سید حسین هاشمی چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 02:18

انتشار اولین پست رو تبریک می گم



این نیز بگذرد

تا چهارشنبه 13 مرداد 1389 ساعت 10:29

گی بخر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد