KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

فراموشی

 گذشته  

 اصلا دوست داشتنی نیستی 

 اصلا مایه آرامشم نیستی  

 

 سال شاید یک سال و شاید چند روز دیگر یک سال  

 

 هدیه و شاید چند هدیه  

 و باز هم گذشته که یادآور داشته هایی هستند که گولشان را می خوری  

 چون هیچ گاه نداشتی . کاش هیچگاه نبودند  

 

 و باز تو برایم میگویی که پشیمان میشوم در حالی که گذشته را لعنت می فرستم

نظرات 6 + ارسال نظر
علیرضا قهرمانی دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 12:32

هرچند که نباید در گذشته ها زندگی کرد اما یادآوری گذشته ها بعضی وقتا برای پیشرفت آدما لازمه ( مخصوصا در عشقهایی که به شکست رسیده باشه )

تنکس ا لات

حامد هوافضا دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 13:55 http://hamedneveshte.blogspot.com

گذشته من طوریه که من رو از ادامه زندگی نا امید میکنه!جدی میگم

آرزومند آینده ای زیبا برایت هستم

۱۰۱۱۱۱ دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 16:50

حیف که روزم وگرنه یچیزی مینوشتم تا ۴۰ روز دیگه از ذهنت نره

سلام دوست خوبم....
چه پسر باشی چه دختر و چه...
منم روزه ام ‌ ( این اولین غلط نوشتاری که یادت باشه دیگه سوتی ندی‌ ) و این تفاوت من با سال پیش ماه رمضانه.
و دوم ... از این یه چیزی ( اینم دومین غلطت ) که میگی معلومه تو دلت قلمبه شده من منتظرم بشنوم بگو تا چهل روز از ذهنم نره ... می خوای بعد افطار بگو
نکته بهداشتی و پزشکی ( هلو ) :: راستی اگه روزه مغزتون رو ناقص میکنه نگیرین آدمااااااااااااااا..... :ی

جویا یزدانی دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 20:51 http://toooska.blogfa.com

جهان، آلوده خواب است.

فرو بسته است وحشت در به روی هر تپش، هر بانگ

چنان که من به روی خویش

در این خلوت که نقش دلپذیرش نیست

و دیوارش فرو می خواندم در گوش:

میان این همه انگار

چه پنهان رنگ ها دارد فریب زیست!

***

شب از وحشت گرانبار است.

جهان آلوده خواب است و من در وهم خود بیدار:

چه دیگر طرح می ریزد فریب زیست

در این خلوت که حیرت نقش دیوار است؟



سهراب سپهری

[ بدون نام ] دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 21:44

3pehr دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 23:18

خیلی زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد