KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

کیهان: جای هلو در کابینه نیست!

کیهان در مطلبی شبه طنز به حضور مشایی در کابینه معترض شد.

در این مطلب آمده است:

گفت: از کابینه چه خبر؟!
گفتم: رئیس جمهور اعضای کابینه جدید را به مجلس معرفی کرده و در یک برنامه تلویزیونی برای مردم درباره اعضای جدید کابینه و علت انتخاب آنها توضیح داده است.
گفت: کاش آقای رئیس جمهور توضیح می داد که چرا برخی از وزرای کارآمد و شایسته کابینه نهم را کنار گذاشته است؟
گفتم: ایشان درباره برخی از آنها گفته است که هر چند وزرای شایسته و کارآمدی بودند ولی بالاخره تغییر و تحول هم ضرورت دارد و باید تغییر می کردند!
گفت: اگر آقای رئیس جمهور تا این اندازه تغییر و تحول را ضروری و باعث پیشرفت می دانند چرا، محکم به مشایی و چند نفر دیگر چسبیده و حاضر نیست هیچکدام از آنها را تغییر بدهد؟!
گفتم: چه عرض کنم؟!
گفت: رئیس جمهور درباره برخی دیگر از وزرای شایسته که در کابینه جدید نیستند هم گفته است که از خوبی مثل «هلو» هستند.
گفتم: خب! تکلیف «هلو» هم که روشن است. از قدیم و ندیم گفته اند هلو، بیا برو توی گلو! تا حالا هیچکس به هلو نگفته بیا برو توی کابینه!



http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=60754

نظرات 5 + ارسال نظر
علیرضا قهرمانی یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 19:10

حالا تکلیف ما با این هلو هایی که 90 درصدشون کال - کرم خورده و فاسد هستن چیه ؟

والا فکر کنم یا از شریعت مداری باید بپرسید یا از احمدی!
من هلو دوست ندارم، وای به حال اینکه شبیه لنکرانی هم باشه!

محمد رودسرابی یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 20:46

امروز من هم می خواستم یه مطلب طنز درباره هلو توی سایت گروهی بچه محل هامون بذارم.
تو تصاویر گوگل سرچ زدم هلو!
چشمتان روز بد نبیند صفحه پر شد از صور قبیحه!
یکی از دوستام که طرفدار احمدی نژاده می گه دکتر می خواد با این کارا و این طرز حرف زدن عامیانه و .... نشون بده که چقدر مردمیه!

مردمی =))

فاطیما یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 21:08

یه کاری میکنن آدم از میوه به این خوشمزه ای بدش بیاد

اینم یه جور عوام فریبیه. میخوان بگن ما انتقادها رو هم گوش میدیم

بشنو و باور نکن

تا انتقاده چی باشه ;)
وگرنه من و شما بگیم که ...!

حوریه جعفری - کامپیوتر دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 00:17

مردمی واقعا به چه معناست؟
یعنی اگر مردم بخواهند از هر لفظ و کلمه زشتی استفاده کنند آقای احمدی نژاد باید آنها را به کار ببرند؟!
امیدوارم روزی نرسد که مسئولان مردمیمان (!) را با پیژامه مشاهده کنیم!

زین پس لباس کار شامل یک جفت دمپایی لاستیکی، یک شلوار راه راه (ترجیحا آبی و سفید) و یک زیرپوش خواهد بود! :-&

3pehr دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 00:57

ای وای چه هلویی بود *** بد نیست که اونو بکنیم بوس
اول میکنیم تو این شلوغی بوس *** بعدش وزیر میشی با چنتا پست روش

=))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد