KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

من شکایت دارم


 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 23 + ارسال نظر
امیررضا جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 16:35

به چی؟
اصلا من هم شکایت دارم
یا اطرافت رو اون جور که دوست داری بساز
یا حد اقل سعی کن اون چیزی رو که دوست داری توش ببینی
یا ...
خیلی کا را میشه کرد شکایت کردن راه خوبی نیست
ببین

من جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 17:19

اخ جون منم شکایت دارم

همچنان شاکی جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 17:37

لیلیلیلیلیلیی ....یک کلمه هم از مادر عروس

ملیحه بیات جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 18:02

منم شکایت دارم
حالا شما به چی شکایت داری؟!

[ بدون نام ] جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 18:04

رو عکس آقا احمد یعنی این کلیک کنید

ملیحه بیات جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 19:03

من شکایتم چیز دیگه بود

مم جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 19:05

اقا بیکاری پست الکی میزنی

ف جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 19:10

دوستان من هم اول متوجه نشدم منظورشون چیه ولی روی اون شکلکه کلیک کنید تا متوجه بشید

می ناب جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 19:16

دوست عزیز احتیاجی به شکایت شما نیست.
شما خیالت راحت که آقای موسوی و همراهانشون بدون هیچ شکایت و دادگاهی از طرف جریان حاکم محکومند.شما شک نکن اگه جراتشو داشتند تا حالا آقای موسوی رو دستگیر کرده بودند!مگه برای بقیه زندانیها منتظر شکایت شما و دیگران شدند که حالا شما دلتو خوش این شکواییه مسخره کردی؟

امیر علی دل پیشه جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 19:23

چه خوب این شکوایتو ور دار بچرخون توی سطح کشور ببین چقدر امضا میاد پاش اون موقع تازه تقلب امثال اهم روشنتر می شه :)))

علی آی تی جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 19:25

ای بابا احمد آقا شما که تو پست قبلیت جواب خودتو دادی!!شما خودتو درست کن بعدش میبینی لازم نیست شکایت از کسی بکنی!!

شاکی و پاکی جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 19:29

دیگه خودمو خسته نمیکنم!جوابت همون جواب "می ناب" و "امیر علیه"!

ناصر-کام جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 22:48

آقا آرد رو آزاد کردند بد بخت شدیم

مرجان IT جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 23:12

من شکایتی ندارم

امیر رباط شنبه 24 مرداد 1388 ساعت 07:41 http://deltangi.co.cc

اگه پول میدن شکایت میکنیم
ولی قیمت ما زیاده نمیتونن به این راحتی بخرند مارو

رودسرابی شنبه 24 مرداد 1388 ساعت 08:54

رای مونو دزدیدند بعد بهمون تجاوز هم کردند تازه بازم طلبکار هم هستن

محسن شنبه 24 مرداد 1388 ساعت 11:31

ببین چرا از طرف مردم حرف میزنید آخه؟!
ببینم آمار خوندی؟!
بیا جرات داشته باش بیا توی جامعه ی دانشگاله خودمون که نمونه ی خوبیه از کل جامعه نظر سنجی کنیم ببینیم که کی بیشتر شاکی داره؟
ببینیم چند درصد از بچه ها از احمدی نژاد شاکین چند درصد از رئیس جمهور( جناب مهندس میر حسین موسوی ) چند درصد از هر دو چند درصد از کله رژیم!
اونوقت نتیجه رو با درصد خطا به کله جامعه تعمیم میدیم!! مرد باش قبول کن تا با هماهنگی مدیریت این کار رو انجام بدیم!! نتیجه هر چی شد طرفه مقابل میاد معذرت خواهی میکنه! قبوله؟

[ بدون نام ] شنبه 24 مرداد 1388 ساعت 15:16

احمد کمتر شعر بگو!

گاجوله شنبه 24 مرداد 1388 ساعت 16:11

و خدا خر را آفرید

حیدری شنبه 24 مرداد 1388 ساعت 16:51

جناب آقای محسن:
آقا محسن میدونی مشکل شما و امثالهم چیه؟ مشکل اینه که ایران رو تو اطرافیان خودت خلاصه می بینی.
من قبول دارم بریم تو دانشگاه بپرسیم چند درصد موافق احمدی نژادن ولی تو هم جرات داری بیای با هم 2تا شهر اطراف تهرانم بریم بپرسیم؟
اصلا احمدی نژاد به کنار. بریم بپرسیم ببینیم چند نفر موافق نظامند چند نفر مخالف. ایران فقط تهران نیست عزیز.
موفق باشی

فاطیما شنبه 24 مرداد 1388 ساعت 22:16

فکر کنم ۲نفر این شکایت نامه رو امضا کردن:
باقری و تقدسی
البته شایدم ۴نفر



هر کی اینو نوشته خیلی بی کار بوده
شفا هم خوب چیزیه

می ناب یکشنبه 25 مرداد 1388 ساعت 02:14

حیدری جان جرات دارن همون اخباری که به گوش دانشجوها و تهرانیها میرسه به گوش دهات هم برسونن؟اگه در روستاها (برفرض )طرفداری از این دولت میکردن بدون که از بی اطلاعیشون بوده.و اینو بدون که همیشه قشر روشنفکر و دانشگاهی چلو میفته تا اقشار دیگه رو آگاه کنه.کاری که داشت آروم آروم اتفاق میفتاد ولی اینا با دروغ و تقلب خودشون بهش سرعت دادن!شما یک دفعه توی تجمعات میرفتی خیابون میدیدی که ایندفعه همه معترضند(از اقشار مختلف)،چون دروغ خیلی بزرگ بوده!من قبلن فکر میکردم این حکومت با ظلمی که میکنه ۲۰ سالی رو دوام میاره ،ولی الان شک ندارم که بزودی به جنایاتشون رسیدگی میشه و جنایتکاران و متقلبان در دادگاهی صالح محاکمه میشن.

حیدری یکشنبه 25 مرداد 1388 ساعت 11:54

می ناب:
مطمئن باشید همین طور که تهرانی ها از اخباری که شما میگید با خبر شدن شهرستانی ها هم باخبر شدن. الان همه ی شهرستانا هم ماهواره هست هم اینترنت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد