KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آتش

<<<....من دو عشق دارم ... دو فرشته....>>>

من دو عشق دارم که یکی مرا تسلی می دهد و دیگری نومید می سازد و مثل دو روح به من القا می کنند و مرا بر می انگیزند ... فرشته بهتر مردی کاملا زیباست و روح بدتر زنی بد و تیره رنگ است. 

شریر مونث من  برای اینکه مرا زودتر به جهنم رهسپار کند   فرشته بهتر مرا با وسوسه اغوا از پهلوی من به کنار می کشاند و می خواهد فرشته پاک و مقدس مرا به فساد کشاند تا شیطانی شود 

 

او با غرور ناپاکش خواستار صفا و پاکی فرشته من است. 

 

من به این ظن می برم که فرشته من شیطان می گردد اما هنوز به طور مستقیم و آشکار نمی فهمم و نمی دانم ولی چون هر دوی آنها از من دورند و با یکدیگر دوست اند .. حدس می زنم یک فرشته در شکاف گودال جهنمی دیگری گیر کرده است. 

 

معهذا هرگز این را نخواهم دانست و همچنان در تردید خواهم ماند تا آنکه فرشته بد من فرشته خئب مرا به آتش کشاند. 

 

پ ن : <<+۱۸>> توجه شود.... به آتش کشاندن منظورم نزدیکی جنسی است... 

 

 

SIAVASH_PCE

نظرات 9 + ارسال نظر
۱۴۲۵۳۶ پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 19:22

عشق یا عشق

جویا یزدانی پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 19:27 http://toooska.blogfa.com

به به آقا داماد...صحبت از جهنم کردی با بهشتی ها می خوای محشور بشی...اعمال شاقه می خوای انجام بدی...بالا ۱۸ می حرفی...بقیه اش بیب....بقیه اش در گوشی بهت میگم

امروز ایرن پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 20:22 http://tdiran.persianblog.ir



با ما باشید تا بی خبر نباشی
لحظه به لحظه با امروز ایران
. . . . .
.... برای دسترسی سریعتر به امروز ایران با ما تبادل لینک کنید
. . . . .
با تشکر

دنا جلیلیان پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 20:54

eee,khob chera bade zane,khobe marde,man ghabol nadaram.....

دنا جلیلیان پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 20:57

yani akharesh bade piroooz shod?

sheytani shodan ham donyayi dareee

دنا جلیلیان پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 20:59

yani akharesh bade piroooz shod?

sheytani shodan ham donyayi dareee

جونی جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 01:02

دنا جان همیشه همینطوره زنا و مردا....

وحید احمدپور جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 15:17 http://www.vahiden.wordpress.com

با سلام

ایتدا در وصف تو شعری سرودم امیدوارم مورد توجه تو قرار بگیرد :

ای سرسپاری که میروی ز شهر و دیار دوست
به آن دیاری# که میروی؛عاشقی از آن اوست
جز مریدی تو کار؛عار است برای ما
ای که عالمی* عاشق و مست لقای توست

# ( دیار : منظور خانه و کاشانه ی یار و معشوقه )
* ( عالمی : بانوان گرامی )
سیاوش جان خواهش دارم این نظر را به پست تبدیل کنید

حضرت یوسف : گر خدا مرا یاری نمی کرد حتما در دام زلیخا اسیر می شدم
زخدای یاری گیری دری بسته نخواهد بود

تنها هستی جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 21:28 http://kaktoseman.tebyan.net

سلام
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بازم اومدم ...مطلبت قشنگ بود مثل همیشه.....
یعنی شما نباید به کلبمون افتخار بدید ؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد