KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

مصاحبه با الیار عاصمی زاده

                                        Picbaran

با سلام خدمت دوستان گرامی و عذر خواهی به علت عدم انتشار مصاحبه که علتشم

برگزاری انتخابات همکلاسی بود.

مهمان این هفته ما الیار عاصمی زاده است.طبق معمول من با رنگ آبی  و

الیار عاصمی زاده  elyar Asemizadeh در این مصاحبه صحبت می کنیم. 

 

ادامه مطلب ...

نظرات 10 + ارسال نظر
3pehr پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 17:19

جالب بود

" در هر مرحله زندگی هدف خاصی

ذهن رو مشغول می کنه

که نباید انتهای آمال باشه

بلکه مکمل خواسته دیگر نیز باشه

هدف من در مرحله زندگی را چنین می توان کرد

اما قول دادم بازگو نکنم

پس پایبند به قول خود می شم

و همچون گذشته سکوت می کنم "

هادی بدری زاده پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 18:05

با احترام عرض کنم که من به بلاگ شما زیاد اومدم اما وقتی می بینم که متن را به بلاگ خودتون لینک کردین اصلا متن رو نمی خونم!

رسم همه در این مواقع این است که متن کامل را در ادامه مطلب می گذارند و در پایان لینک منبع را هم برای علاقه مندان می گذارند..

با سلام خدمت دوست گرامی آقای بدری زاده

خدمت شما عرض کنم که این کار مصاحبه مختص وبلاگ توسکا هست و پستی زده میشه به خواست خود بچه هاست و اینکه برای
مصاحبه ای که باهاشون انجام میشه اعلام بشه و بچه ها به مطالب این مصاحبه ها دسترسی راحت تری داشته باشند تو همکلاسی هم پستی زده میشه...بعدم هر کسی یک روش داره در پست زدن که اگر جمعی رو اذیت نکنه نمی تونه مشکل ساز باشه...من هم با روش خودم پست می زنم و اینجور پست هایی که اشاره کردید یک نوع اشتراک گذاشتن مطالب هست که کمک کننده است به پیشرفت کار همکلاسی نه اینکه مضر باشه...موفق باشی

siavash_pce پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 18:59

من کویکتم داداش الیار....کلی پپسیاسه هم وا کردیما

نوشته های من حقه شاگردیه در محضر شما استاد....

بنویس تا بغض گلویت شیشه نازک دلت را نترکاند.... قصار بود از خودم


و در آخر باید بگم یه هدیه دارم واسه الیار شبیه مال آقا بزرگه...همون عتیقه که تعریفشو کردمااا

siavash_pce پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 19:00

من کوچیکتم...غلط تایپی داشت

siavash_pce پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 19:02

راستی...حیف که پسری وگرنه واسه دخترم میگرفتمت با این عکس قشنگت

مرجان IT پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 19:08

الان اونجا که آقای عاصمی زاده نشسته احیانا" فندقلو نیست؟؟؟ چقــــــــــــدر گل.بــــــه به

سوال نکردم ازش...ازش می پرسم:دی

وحید احمدپور جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 15:01 http://www.vahiden.wordpress.com

سلام

جالب بود / چرا همش با ترک ها مصاحبه می کنی ؟


رونوشت به الیار : هــــــــــو دوست داشتنی خودتی ( خودمونیم عجب جواب دندان شکنی دادم بهش ها)

آیت الله سلتون شنبه 24 مرداد 1388 ساعت 04:44 http://seltoon.wordpress.com/

البته ترک مزاح می‌فرمایند در بهترین دوست بودن بنده :دی

امیر رباط شنبه 24 مرداد 1388 ساعت 07:58 http://deltangi.co.cc

این الان الیاره؟

الیار اینقدر رسمی هستی

خیلی باحال بود

الیار همون الیار است ولی با اتیکت تهرانی:دی

الیار عاصمی زاده سه‌شنبه 27 مرداد 1388 ساعت 14:47 http://elyar.blogsky.com

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست
که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست


در ابتدای کلام از جویای عزیز بابت این طرح زیبا و جالب با عنوان مصاحبه با همکلاسی ها تشکر کنم و سپس همه عزیزانی که لطف کردند و نظرات خود را بیان کردند چه به صورتی حضوری و چه به صورت ثبت نظرات در وبلاگ !!!!
خوشحالم که همکلاسی های بزگواری همچون شما دارم !!!
صلاح کار کجا و من خرای کجا ****ببین تفاوت ره کز کچا تا به کجا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد