KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

سلام به همه دوستان


چند تا جواب به دوستان که تو پست قبلیم نظر گذاشته بودند


این جواب ها و سوالاشون واقعا آتیشم زد 


نظرات پست قبل

سلام به همه دوستان

اولا که احمد جان به دون هیچ ریا و ظاهر فریبی طواف که هیچ عمره رو هم به نیابت از امام زمان کردم


بعدش خانم ه.ش.ز

من که ظاهر فریب که هیچ ریا کار هم که در برابر من چیزی نیست

من یه عوضی سر تا پا گناهم

اینجا هم اومدم که خدا یه نظری بکنه ( به دوستم نظر کرد که آنفولانزا گرفت و 2 هفته دیگه اینجا مهمونه )
با همه این حرف ها اومدم اینجا که دلم بشکنه

بعدش هم من به واسطه خودم نمی آم اینترنت بلکه از وقتی که طول میشه مطالب و عکس هام رو آپلود می کنم استفاده می کنم و می آم اینجا برای دوستان می نویسم


و باز هم باید بگم که با اینکه اینجا کتک زیاد خوردم توهین زیاد شنیدم فراری شرطه ها شدم به واسطه بحث کردن باهاشون و کم آوردنشون و ....
ولی عقیده دارم که خدا به دلم نشست نکرده

اگر خدا تو دلم اومده بود که اینطوری نبودم


من نمی دونم چی شده یا نشده ولی می دونم که خیلی بدبختم

این رو می دونم که روی خاکی خونم رو می سازم و بالا می برم و تموم می کنم که وقتی می خوام افتتاحش کنم میریزه زمین
و همه چی تموم

نمی دونم خدا چرا آدم ها رو برای من وقتی چهرشون رو مشخص میکنه که دیگه کار از کار گذشته

تو کار به کسی اعتماد می کنم و اعتمادی با شناخت که ولی وقتی جای حساس میرسه بهم نارو می زنه

تو زندگی به کسی عشق میورزم همه حسم میشه حس اوم ولی یه دفعه معشوقم زیر پا میزنه به همه ی زندگیم

یا اینکه قرار بود همن ماه رمضون امسال دوباره برم حج که همه چی سر اینکه برنامه ریزی هام و همه چیم تموم شد گند خورد توش عمره ماه رمضان تعطیل شد


نمی دونم چی شده یا چی نشده

چه کار کردم یا نکردم

چه کار باید می کردم یا نمی کردم

دلم واقعا آشوبه به شدت آشوبه

تمام برج زندگیم داره خراب میشه

دارم ویرون شدن زندگیم رو می بینم

دلم بگرفته از این آشیانه
                         به سر دارم روم زینجا شبانه 



در ضمن شما رو هم دعا کردم و نایب الزیاره بودم

نظرات 10 + ارسال نظر
دنا جلیلیان چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 18:49

man ozve jadidam,vase manam doa kardin?


neveshtehatono khondam,adama kheyli badan,vaghti adam ghose dare bere pisheshon ,yedone ham mizanan,ke ghosehaye adam takmil she....
be harfe kasayi ke azyateton mikonan,va mikhan narahateton konan,gosh nakonin.

man yad gereftam ke ba adama sathi basham,liyaghate samimi shodano nadaran.
bad az inke shenakhtameshon bahashon samimi misham,mesle dooosti ba atefe,roya,....
ino hichvaght yadetoon nare:
ب.ا.ن
به کسی اعتماد نکن

moafagh bashiiiiiiiii....................
indafe rafti manam doa konaaaaaaaaa.....

دنا جلیلیان چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 18:51

man ozve jadidam,vase manam doa kardin?


neveshtehatono khondam,adama kheyli badan,vaghti adam ghose dare bere pisheshon ,yedone ham mizanan,ke ghosehaye adam takmil she....
be harfe kasayi ke azyateton mikonan,va mikhan narahateton konan,gosh nakonin.

man yad gereftam ke ba adama sathi basham,liyaghate samimi shodano nadaran.
bad az inke shenakhtameshon bahashon samimi misham,mesle dooosti ba atefe,roya,....
ino hichvaght yadetoon nare:
ب.ا.ن
به کسی اعتماد نکن

moafagh bashiiiiiiiii....................
indafe rafti manam doa konaaaaaaaaa.....

دنا جلیلیان چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 18:51

man ozve jadidam,vase manam doa kardin?


neveshtehatono khondam,adama kheyli badan,vaghti adam ghose dare bere pisheshon ,yedone ham mizanan,ke ghosehaye adam takmil she....
be harfe kasayi ke azyateton mikonan,va mikhan narahateton konan,gosh nakonin.

man yad gereftam ke ba adama sathi basham,liyaghate samimi shodano nadaran.
bad az inke shenakhtameshon bahashon samimi misham,mesle dooosti ba atefe,roya,....
ino hichvaght yadetoon nare:
ب.ا.ن
به کسی اعتماد نکن

moafagh bashiiiiiiiii....................
indafe rafti manam doa konaaaaaaaaa.....

دنا جلیلیان چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 18:52

sorry man nemidoonestam neveshtam send shode,eshtebahi 3bar ferestade shod..

<فاضل> چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 18:59

خانم جلیلیان
خیلی ممنون
ولی من با هر کسی دوست نمیشم و با هر کس هم که دوست میشم به یه نسبت خاصی باهاش دوستم

و این هم با توجه به شناخت و مشترکاتمون هست

ولی دلم این روز ها خیلی خیلی شکسته

خیلی خیلی داغونم
شاید دلیلی هم نداشته باشه که بگم اصلا نباید هم بگم

ولی وقتی تو پست قبل نظرات رو خوندم یه جورایی انگار این خورده خورده های زندگیم رو گذاشتند تو هاونگ و می کوبند

دنیا میگذره و همه چی میگذره

من به مشکلات عادت دارم

و طعم شیرینی دنیا رو هم از خودم دور کردم حتی یه حبه قند هم نمی خورم که تلخی چایی واسم شیرین بشه

چون به تلخی دنیا عادت کردم


مهم نیست اصلا نمی دونم چی شد که یه سمتی از زندگیم رو ریختم رو دایره ولی باز هم ...........................

امیر رباط چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 21:53

عزیز دلم زیارتت قبول

به هرکی ایمان نداشته باشیم
به صداقت دعای فاضل ایمان داریم
میدونیم که ظاهر فریب نیست


بی معرفت هر موقع چتیدی گقتی دعات نمیکنم


من دعا میخوام

ولی از ته دل زیارتت قبول

سوغاتی هم نیاوردی اینطرفا پیدات نشه


مارو که هیچی
برای عباس صراف(عباس آقای مسجد خودمون) دعا کن و نایب زیارش باش

حسین محمدی نصرآبادی چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 22:40 http://KNToosi.com/?PostID=6969

فاضل به خدایی که داری میری پیشش قسمت میدم بهش بگو من بد، تو یکم کوتاه بیا :(
بدجوری لبخند راضیتم گرفته شده :( یه کاری کن مثل قدیما باشه باهام

بی پناه چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 23:55

زندگیه ویرون تنها چیزیه که باقی میمونه ..زیارت قبول
شاید خلوص نیت نداشتم که مکه رفنت خراب شد و دقیقا اونی که میخواستی نشد ..
اما همینم آرزویه همه هست
اونجایی که میدونی یادی از من بکن

<فاضل> پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 13:22

حسین جان خدایی که می رم پهلوش؟؟؟

خدایی که من می رم پهلوش تو دل من و تو همه مومنان هستش

من واسه هیچ کس دعا نمی کنم چون دعایی مستجابه که خود آدم از خدا بخوادش

خودش با خدا حرف بزنه

خدا از واسطه بازی ها خوشش نمی آد


ولی به یاد همه دوستان هستم

ارش جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 14:41

بابا ما خیلی قبولت داریم رفیق!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد