KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

حلالیت

در این لحظات آخر که حوله به کمر و به دوش دارم از همه دوستان حلالیت می طلبم امیدوارم که از ته دل حلالم کنند همه اون هایی که فکر می کنند حقی به گردنم دارند و یا ندارند آزرده خاطرند و یا بی غمند  

 

همه دوستان و ناآشنایان حلالم کنید ( ببخش تا ببخشایندت ) 

 

 

                                                      

نظرات 10 + ارسال نظر
<فاضل> سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 17:59

در جواب دوستان باید بگم که از سرویس اینترنت بعثه استفاده می کنم


و با نامه خبرگزاری حق استفاده از سرویس اینترنت هتل رو هم دارم


دعاگوی همه دوستان سید ابوالفضل موسوی فاضل

حامد هوافضا سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 18:15

التماس دعا !

هه هه سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 20:56

میگن دیگه کسی اشکاش بوی عشق نمی ده و زلال نیست! میگن دیگه کسی دلش واسه کسی تنگ نمیشه.اخه دلا مثل سنگ شده! دیگه هروقت بارون میاد بوی خاک بلند نمیشه.اخه دیگه کسی از بوی بارون و خاک مست نمیشه! همه ادما حرمت عشق رو شکستن و دیگه عشقی نمونده! دیگه کسی به کسی گل نمی ده و گلها زیر پا له می شن!

یه پیاده که روزی سواره بود سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 21:02

معلوم نیست رفته زیارت یا اینترنت گردیه عربستان / چیکار به وبلاگ داری برو زیارت بلکه خدا ببخشدت /خوشم نمیاد از این آدمای ظاهر نما گر چه که میدونم نیستین با کلی توجیه الکی /اما آقا دلت با خدا بود فکرت اینجا نبود .
تو مسجد گوهر شاد واسه تو هم زیارت کردم و شاید دعا از طرفت که الان اونجایی گر چه دنیای بی اهمیتیه و باز هم ما میرویم و این نیز بگذرد ....
آخرین درخواست جایی که میدونی خیلی مهمه یادکی از ما بکن خودش میدونه چیه

منی که تمام شد سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 21:04

از طرفه آقای بهجتم یه طواف بکن /البته از طرفه همه مومنا و همه آدما /
دلم میخواد برم کربلا بای

احمدIT چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 00:11

حالا فکرامو میکنم.
عمره ی دوم رو داشتی بجا می آوردی تو کسانی که به نیابت از اونا به جا میاری مارو هم ذکر کن

محمد چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 05:16

نمی بخشمت

امیر پورنصرت چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 10:05

التماس دعا

ناصر-کام چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 16:15

التماس دعا

سینا چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 17:48

صد دفه گفتم یه کاری نکن که به غلط کردن بیافتی
باشه
حلالت کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد