KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

صندلی داغ هفته ۲

صندلی داغ این هفته با حضور دوست خوبمون و منتخب شورا نظارت 

خانم حوریه جعفری  

با سلام مجدد به دوستان عزیز 

صندلی داغ این هفته با حضور دوست خوبمون خانم  جعفری 

  لطفا به قوانین دقت کنید 

 قوانین صندلی داغ :
1-پرسیدن سوالات تکراری ممنوع
 

2-پرسیدن سوالات شدیدا خصوصی ممنوع
 

-کسی که رو صندلی میشینه موظف به همه ی سوالات پاسخ بده (به جز شدیدا شخصی) 


4-مدت زمانی که باید روی صندلی بنشینید 3 روز هست (که قابل تمدید هم هست ) 


5-هرکی رو صندلی میشینه موظف هست یک عکس از خودش به من بده تا بذارم 


6-پرسیدن سوالاتی که باعث ایجاد تفرقه و دعوا میشه ممنوع 

 

7-نظرات بینام حذف میشه(جدید)   

۸- خواهشمند است از به کار بردن کلمات ناهنجار و ارائه تهمت و اهانت به مهمان صندلی داغ خودداری گردد(جدید) 

 

۹- لطفا برای ثبت نام در صندلی داغ به aletomeh67@gmail.com میل بزنید

قوانین جدید هم بزودی گذاشته میشه

با تشکر از همه     

 

حوریه جعفری:


 

 

نظرات 48 + ارسال نظر
سید عباس ال طعمه سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 20:21

قرار بود ساعت ۶ بذارم اما این ساختمان داده کلا من رو بهم ریخت

جویا یزدانی سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 20:24 http://toooska.blogfa.com

۱. نظرشون در مورد این شکلک

۲.شاعر مورد علاقه شون؟

۳.نظرشون در مورد کلمه منتقد؟

۴. هم دستشون در توطئه ها؟

حوریه جعفری - کامپیوتر سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 21:15

جواب آقای یزدانی: !

1. خوبه ولی چون خشانتش کمه کمتر استفاده میکنم. در ضمن فکر کنم شکلک مورد علاقه ی آقای نصرآبادی باشه!

2.خیلی شعر نمیخونم ولی اشعار مولانا رو دوست دارم.

3.کلمه ی خوبیه راحت نوشته میشه.(:دی) ولی اگر منظورتون فرد ِمنتقد باید بگم کلا از نقد خوشم میاد. نشانه ی توجه مخاطب به موضوع ست. (نقد با تخریب و توهین متفاوته!)

4. رویا گفته اسمشو نبرم! !

ارسلان سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 21:29

نظر شما درباره ی ساسی مانکن چیه ؟!

ارسلان سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 21:30

ببخشید جناب استاد ساسی مانکن . استادش جا موند

حوریه جعفری - کامپیوتر سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 21:44

پاسخ آقای ارسلان:

به "نظرم" آهنگ هاشون بسیار جلف و مبتذل هست و سلیقه مردم رو در مورد موسیقی پایین نگه میداند!

البته من به سلیقه ی افراد احترام میزارم و خوب از خیلی از اساتید خوشم نمیاد. !

حوریه جعفری - کامپیوتر سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 21:56

* به نظرم می شد به جای کلمات "جلف و مبتذل" از واژه های بهتری استفاده کنم! از این بابت عذرخواهی میکنم.

** مبتذل معنی بدی ندارد !

حامد هوافضا سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 23:21

سال چندمین؟
این ویلای باحال پشت سرتون فروشیه؟!من مشتریم ها!!!!
چند سال سخته؟ویلا رو میگم؟

محمد رودسرابی سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 23:40

سلام
من اون پست شما که " همکلاسی بیا گردو بخور" رو هیچ وقت فراموش نمی کنم.
آخرش معلوم شد مسعود کی بود؟

حوریه جعفری - کامپیوتر سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 23:57

ورودی 87 هستم!

در مورد ویلا اطلاع ِ خاصی ندارم! !

*********

گـــــــــــــــــردو !!!

نویسنده ی اون داستان فکر کنم آقای حامد تاملی بود!

جویا یزدانی چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 00:01 http://toooska.blogfa.com

۱. فرق بین نقد و تخریب چیه؟
۲.چقدر دویت دارین نقد شیین؟
۳.چرا از سرویس دهنده به کمک عوامل ویران کننده غول دو سر ساختید؟

۴. هدفتون از نابودی همکلاسی چیه؟

۵. شما و همدستاتون از کجا خط می گیرین؟

رویا IT چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 00:29

1. کی وقت داری همکلاسی رو هک کنیم!؟

همین! !!

حوریه جعفری - کامپیوتر چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 00:35

1. در نقد شما عیب یابی میکنید ، به دنبال بر طرف شدن عیوب هستید و پیشنهاد ارائه میدید اما در تخریب ، خراب کردن است. زیر سوال بردن است تهمت زدن و شایه سازی هم شامل میشود و....

2. قدر نداره! دوست دارم معایبم رو بدونم!

پ.ن: قدر نداره یعنی واحدی برای اندازه گیری نیست!

3. ما نساختیم! کلا هر کسی سرویس دهنده میشود سرش دو تا شده به طرز مشکوکی رشد میکند!!

4.تفریح!

5.! احساس میکنم جدیدا به اسید علاقه مند شدید!! بیشتر مراقب خودتون باشید!

حوریه جعفری - کامپیوتر چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 00:39

رویا من کلا وقتم آزاده!

هماهنگ میکنیم حالا! !

جویا یزدانی چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 00:48 http://toooska.blogfa.com

۱. شنیدم برای تفریح آدم می کشین؟راشته؟

۲.خون قربانیانتون چه رنگیه؟

۳.عجیب ترین چیزی که تو عمرتون دیدن؟

۴.قبل از کشتن قربانیانتون بهشون آب میدن یا اسید؟

۵.شما قاتل ماهرترین یا خانمی که بهتون خط میده و من میترسم اسمشو بیارم

حوریه جعفری - کامپیوتر چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 01:25

1-منم شنیدم معتاد شدید!!(راشته)! میدونید اعتیاد بلای خانمان سوزه!!؟؟

2-نارنجی با خال خالای بنفش!

3- این که کسی مثل شما با اینکه میدونه میمیره بازم از این شوالای خطرناک میپرسه!!

4- یا آبی که مزه ی اسید میده یا اسیدی که مزه آب میده!!

5- ما از کسی خط نمیگیریم گروهی کار می کنیم!!

حسین محمدی نصرآبادی چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 01:34 http://KNToosi.com/?PostID=6969

سلام
خوب هستید؟ چقدر ؟ چرا؟

چیزی که این یک ماه اخیر خیلی خوشحالتون کرد چی بود؟ یک سال اخیر چی؟

از دانشگاه چقدر راضی هستید؟ چرا؟

توی دانشگاه چه تجریه ای بدست آوردید که تلخ بود؟ شیرینش رو هم بگید خوبه؟

به نظرتون به خودتون بعنوان یک همکلاسی برای دیگر همکلاسی ها چند بدید خوبه؟ اسمایلی استادای خواجه نصیر!

چیه وبلاگه همکلاسی رو نمی پسندید؟

سوالی بود میپرسم باز
متشکرم از احترام به حق کپی رایت شکلک که به دلایلی مشکوک خیلی دوستش دارم
با آرزوی یه دنیا موفقیت ( عمقش رو خودتون فکر کنم بتونید حدس بزنید)

حوریه جعفری - کامپیوتر چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 02:00

سلام

خوبم ! به اندازه ی کافی. چون دلیلی برای بد بودن ندارم!

یک ماهه اخیر = گرفتن یک هدیه ی قشنگ از یک دوست خوب!
یک سال اخیر = خیلی چیز ها بوده. مهمترینش رو هم نمیتونم بگم.

از دانشگاه خیلی راضی نیستم. بخاطر عدم مسئولیت پذیریِ مسئولین در قبال داشجوها و ضعف آموزشی

تجربه ی تلخ به اون معنا نداشتم. یعنی در واقع اتافاقات برام تلخ نیستن خیلی! تجربه ی شیرینم آشنا شدن با دوستان خوب و بودن در این جامعه ی آزاد ِ مجازی!!

یعنی من به بقیه نمره بدم!؟! اصولا به دیگران نمره نمیدم!!

این که گاهی یادمون میره باید به هم احترام بزاریم! (از هر لحاظ)

خواهش میکنم.

ممنونم. منم برای شما و بقیه آرزوی موفقیت میکنم!

امیر پورنصرت چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 10:11

۱- فرض کنید یک دقیقه دیگه می میرید چیکار می کنید ؟
۲- فرض کنید یک ثانیه مونده به یک دقیقه وقتتون تا صد و بیست سال تمدید می شه حالا چیکار می کنید ؟
۳- اگه هواپیمایی بین مرز دو کشور سقوط کنه بازمانده ها رو کجا دفن می کنند ؟

سپیده شیخ الاسلامی چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 12:18

! حوریه!

جویا یزدانی چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 12:23 http://toooska.blogfa.com

۱. کارتون مورد علاقه تون؟
۲. شوخی چه قسمت اززندگیشون رو تشکیل میده؟

۳.چقدر به رشتتون علاقه دارین؟

۴.تو زندگیتون به کسی رحم کردین؟

۵.نظرتون در مورد دریا٬جنگل٬کوه چیه؟

۶. برنامه ای سراغ دارن که بشه آدمها رو هکشون کرد اعضا بدشون صادر کرد؟پورسانتتون محفوظ

آرش محمدی چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 12:38

شما ازدواج کرده اید؟

صابره چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 12:52

شما همون حوریه جعفری معروف به حوریه اسید هستین؟
منو نشناختی؟منم بابا ... اخرین بار با هم گرفتنمون

سپیده شیخ الاسلامی چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 12:53

میشه به جای صندلی داغ ازصندلی الکتریکی استفاده کنید
نیازی به مصاحبه نیست دیگه!

roya چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 14:00

hurie nemidunestam enghad khatarnaki asido ghatlo...

سید عباس ال طعمه چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 14:03

1.خودتون رو به طور خلاصه چه جور ادمی میبینید از نظر خلق و خو؟
2.بدترین عادت و بهترین عادت کی دارید؟
4.چه نوع غذا و نوشیدنی( از جمله انواع ابکی ) بیشتر دوست دارید؟
اولین چیزی که به ذهنت میرسه درباره این کلمات
5.بستنی - ندا- ایران - بخیه -ایران- مرگ - نارفیق
6.اگه ازت بخوان رئیس جمهور بشی قبول میکنی یا نه؟؟؟؟؟

الیار عاصمی زاده چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 14:24

1- بهترین دوستتون کیه؟
2-نظرتون درباره مسائل اخیر چیه؟
3- نظرت درباره مسئولین داشنگاه؟
4- چرا به خواجه نصیر اومدی ؟
5-حمید توکلی چه جور ادمیه؟
6- 3نویسنده از نویسنده هی همکلاسی بگین که از نوع متن هاشون خوشتون میاد ؟
7- مدیر باشین کیارو سر کار میارین؟

حوریه جعفری - کامپیوتر چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 18:21

!! چقدر سوال!!

باید دونه دونه پاسخ بدم!

*****************

پاسخ آقای پور نصرت:

1- به کسایی که دوس دارم نگاه می کنم!

2- یعنی قراره صد و بیست سال دیگه زندگی کنم؟!! به اونایی که از مردنم ناراحت شدن میگم تمدید شد!!

3- بازمانده ها رو؟؟!! یعنی قراره مردم زنده رو هم زنده بگور کنن!؟ گناه دارن بخدا!

******************

پاسخ آقای یزدانی:

1- از کارتون های سریالی : تام و جری | سینمایی: فصل شکار ، عصر یخبندان و .... (از این قبیل انیمیشن ها )

2- در مواقعی که لازم نباشه جدی باشم ، شوخ هستم.

3- خیلی دوس دارم رشتم رو!

4- بله به شما! دقت کنید میبینید هنوز زنده اید!

5- جاهای خوبین!

6- باید خصوصی سر قیمت مذاکره کنیم!

*************
آقای محمدی بنده مجرد هستم.

*************
اِ سلاااام صابره جون!! آره یادم اومد تو رو! دنبالت میگشتم. قرار بود تو برنامه ی جدیدمون باشی! شماره ام رو که داری. زنگ بزن هماهنگ کنیم!

**************
سپیده من با شما یه کار خصوصی دارم!
!!

**************

رویا جون گاهی لازم میشه دیگه! هنوزم واسه تیممون عضو گیری داریما! میخوای عضو بشی؟

**************
پاسخ آقای آل طعمه:

1- نمی تونم خودم رو به صورت "خلاصه " تشریح کنم!

2- راستش عادت خاصی ندارم. یا حداقل الان چیزی به ذهنم نمیرسه!

3- شماره 3 نداشتین!

4- غذا = کوفته | نوشیدنی: انواع نوشیدنیِ سردِ بدوون گاز (ترجیحا شیرین)

5- بستنی = بستنی شکلاتی
ندا= تصویر جسد دختری که در این درگیری ها کشته شد!!!
بخیه= زخم
ایران= کشورمون
مرگ= آگاهی ِ بیشتر
نارفیق= چیزی به ذهنم نمیرسه

6- قبول نمی کنم!

*****************

پاسخ آقای عاصمی زاده:

1- دوستهای زیادی دارم. چه در داخل دانشگاه چهدر بیرون از دانشگاه و گفتن این که کدومشون بهترینن برام مقدور نیست چون دوستام گلچینی از بهترین هان!!!

2- اگر مسائل اخیر کشور مدنظرتونه باید بگم شدادا تاسف بار و ناراحت کننده بوده!!!

3- بی مسئولیت و بی خیال!

4- چون اینجا قبول شدم!!

5- یک عدد سرویس دهنده ی قبلی که خونشون مثل خون سرویس دهنده ی فعلی بر مدیران حلال می باشد! !
(ولی بی شوخی به نظرم سعه صدر بالایی دارن و این خیلی خوبه در مدیریت!)

6- راستش وقتی میام تو همکلاسی و مطلب میخونم خیلی توجه نمی کنم و نویسنده و بیشتر نوع مطلب برام مهمه. مضالب رو به صرف این که نویسنده کی هست نمی خونم!

7- دوستانی که توانایی ِ بالایی دارن و حاضر به کمک کردنِ بدون منفعت هستند.
نمونه = جناب آقای بدری زاده

حوریه جعفری - کامپیوتر چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 18:45

6*_ به اسم ِ نویسنده توجه نمیکنم!

فاطمه رنگرز جدی چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 21:45

خانوم جدی رو چند تا دوست داری؟

حوریه جعفری - کامپیوتر چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 22:11

خانم جدی که سرورَِِن!!!!

هادی بدری زاده پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 02:32

1.پسورد ایمیل یاهوتون چیه؟
2.قرمه سبزی بلدین درست کنین؟
3.بزرگترین سوتیه زندگی تون چی بوده؟
4.کدوم طبیعت را بیشتر از همه دوست دارین؟
5.تا حالا سوسک کشتی خانم خوفناک؟
6.با خدا تاحالا کشتی گرفتین؟ اگه آره.. کدومتون بردین؟ اگه نه.. پس با کی کشتی میگیرین؟
7.آخرین کتابی که خوندین چی بوده.. کی بوه؟
8.آدم دیداریی هستی یا شنیداری؟
9.درون گرا یا برون گرا؟
10.خط قرمز زندگی تون چیه؟
11.به چیا اعتقاد دارین؟ هر چقدر هست بگو..
12.از بچه های فال فروش فال میخرین؟
13. از تاریکی خوشتون می یاد یا روشنایی از سکوت محض یا شلوغی..
14. با معلم یا استادت تاحالا دعوای اساسی کردی؟
15. کسی تو دنیا هست که حاضر باشی بی درنگ و تإمل جونتو براش بدی؟
16. اگه بخوای به یه خصوصیت نابی که داری بنازی.. اون چیه؟
17. بدترین منشت چیه؟
18. یه زن بزرگ که دوستش داری و دوست داری یه روزی در آینده بهش برسی و شبیه ش بشی کیه؟
19. می تونی تو ذهنت تصور کنی که یه روز وزیر باشی یا مدیر کل یه سازمان بزرگ یا مسول رده بالا؟
20. فک می کنی خانوما نسبت به هم حسودن؟
21. تو گردهمائی های بعد از انتخابات شرکت کردید؟
22. به چه چیزهایی علاقه داری؟ هرچی به ذهنتون می رسه بگین..

بقیه شو بعدا می پرسم..
کامپیوترم ترکیده و الان با کامپیوتر خواهرم هستم.. عدم رعایت فاصله مجازی از این بابت است

حوریه جعفری - کامپیوتر پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 04:45

پاسخ به آقای بدری زاده:

1- کاملا خصوصی است!!

2- تا به حال درست نکردم ولی دستور پختش رو میدونم!

3- بزرگترینش رو یادم نمیاد ولی آخریش رو میتونید در چندتا کامنت بالاتر ببینید: به آقای یزدانی که در یک اشتباه تایپی سین رو شین نوشتن گفتم معتاد شدین بعد خودم چند خط بعد همین اشتباه رو کردم!!!

4- دشت! (سرسبز - دارای جوی آب و گل های زیبا) که بشه آزادانه درش دوید و بوی نسیم رو حس کرد!!

5- بله یک بار!! (البته هنوز هم مطمئن نیستم کشته شده باشه!)

6- از کشتی خوشم نمیاد اصلا!! :دی! ولی خدا خیلی منو جلو خودش ضایع کرده! !

7- بار دیگر شهری که دوست میداشتم | ساعتی پیش!

8- دیداری - کلا حافظه ی تصویریم بهتره!

9- متوسط مایل به درون گرایی!

10-سعیم بر این بوده که یک سری چیزها ( که الان بخاطر دارم ) در رفتارها و ارتباطاتم دیده نشه: بی ادبی - تحقیر - گول زدن - سوء استفاده

11- به این که شما همان می شوید که در ذهن میپرورانید - اندکی صبر سحر نزدیک است - هر عملی عکس العملی دارد هم اندازه و خلاف جهت آن-

12- گاهی یا بهتره بگم ندرتا!

13- بین تاریکی و روشنایی در واقع دوست داشتنی در کار نیست. گاهی یک کدام را بر دیگری ترجیح میدم! اما بین شلوغی و سکوت ، سکوت را بیشتر دوست دارم!

14- خیر!

15- بله!

16- ذهن خالیم در برخورد با افراد. گاهی میبینم که افراد در برخورد با دیگران پیش قضاوت دارند. عده ای را خوب و عده ای را بد میدونند. و یا گاهی از روی یک رفتار کوچک به یک نتیجه ی بزرگ می رسند.
ذهنم خالی است در مورد افراد و تا در مورد چیزی صریحا مورد خطاب قرار نگیرم و طرف مقابلم خود اعتراف نکند سعی بر پیشداوری ندارم!

17- منش بد زیاد دارم. که اکثرا همیشگی نیستند اما گهگداری پدیدار میشوند مثل: بی حوصلگی - کم صبری- خشم - ....

18- تا بحال نخواسته ام مثل کسی باشم. من منم و شبیه هیچ کس نیستم.
اما مدت هاست که وبلاگ خانم "فاطمه شمس" همسر محمد رضا جلایی پور رو میخوونم و به نظرم صبر و امید ایشان قابل ستایشه!

19- بله!

20- بله دیدم گاهی ولی حقیقتش خودم تا به حال حسودی رو درک نکردم. یعنی اصلا نمیدونم بخاطر چه چیزی میشه حسودی کرد!!!

21- خیر- از طرف پدرم قدغن شده بود!

22- مداد رنگی - نقاشی - خواندن - یاد گرفتن- کامپیوتر - بستنی (شکلاتی) - کرانچی- شب- ماه - دشت- گل - بوی خوش- کیف - فیلم (نه هرنوع فیلمی!!) -

ارتباط با دیگران - فکر کردن - آزادی- "واقعیت" - روانشناسی - سکوت - دانستن عقاید دیگران - تعادل - نظم - کلمه -

و

آدم هایی که میدانند من بهشان علاقه مندم! :)

هادی بدری زاده پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 09:11

۱. اگه قرار باشه از این اقلام فقط یکی شو فوق العاده و گرون قیمت و از بهترین برند بخرین.. کدومش را انتخاب می کنین؟
عینک طبی- عینک آفتابی - ساعت - کفش - مانتو - کیف - موبایل - لپ تاپ - یا یه چیز دیگه هست که من نگفتم و شما می گین ؟؟
۲. بدترین موقعیتی که درش قرار گرفتین و خیلی ترسیدی و احتمالا حول کردین؟ بهترین اتفاقی که خیلی خوشحال تون کرد؟
۳. بیشترین و کمترین فیش موبایلی که اومده براتون؟

هادی بدری زاده پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 10:05

آهان بازم سوال:
۴. برحسب درصد چقدر منطقی هستین.. چقدر احساس در کارهاتون دخیله.. و چیزه دیگه ای هم دخالت داره بگین..
۵. از تفریحات کدومش را بیشتر دوس دارین..
ارتفاعات و کوه - سینما - خارج شهر - فضای سبز و پارک - ویندوز واچر بودن و خرید - کنسرت موسیقی - پیاده روی بی هدف در خیابون یا چی ؟
۶- اگه در یه سفر راننده باشی در اقامتگاه های بین راه برای استراحت می ایستین؟ یا یه ضرب تا مقصد می رین؟
۷- آخه شما چطوری می تونین از روانشناسی خوشتون بیاد ؟
۸- در کارهاتون چقدر مشورت می کنین و چقدر قائم به ذات هستید.. اگه مشورت می کنین با چه کسایی مشورت می کنین؟
۹- از سرما بیشتر خوشتون می یاد یا گرما از شیرینی یا ترشی؟ از غذای شیرین خوشتون می یاد؟ به نظرتون بامیه و کدو و بادمجون به هم شبیه اند؟
۱۰- دچار یاس که می شین چیکار می کنین؟
۱۱- تند راه می رین یا آروم؟ صدای پاتون را می شنوین یا نه؟
۱۲. اون یه نفری که حاضرین بی درنگ جونتون را براش بدین کیه؟ اگه تنها راه نجات جون اون دزدی باشه.. این کار را می کنین؟
۱۳. از مرگ می ترسین؟ از اونایی هستین که قبرستان را غدغن کردن و نمی رن یا از اونا که میرن؟

بچه ها شکست نمی خوره.. کمک کنین

محمد آی تی پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 10:57

سلام نظرتون در مورد این همکلاسی ها چیه(حداقل یک جمله) ؟؟

۱-آقای قهرمانی
۲-آقای نصرآبادی
۳-اقای بابک سلمان
۴-خانم هانیه کرمی
۵-خانم خدابخش

حوریه جعفری - کامپیوتر پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 12:38

پاسخ به آقای بدری زاده:

1- مداد رنگی!! (ولی از بین چیزهایی که شما فرمودید لپ تاب!

2- بدترین موقعیتی که توش حول کردم ؟! اممم .... راستش یادم نمیاد حول کرده باشم البته احتمالا شده .

3- همیشه فیش مبایلم بین قیمت 9 تا13 تومان در نوسانه!

4- 70% منطق - البته منطقم بر اساس علایقم هست. اگر علاقه مندی رو جزء احساسات قرار میدید باید بگم تقریبا کل زندگیم بر اساس احساس بوده!!
بیشترین چیزی که در رفتارم دخیل هست اخلاقه! (البته من فقط تلاش میکنم. این واقعا چقدر دخیل بوده رو باید دیگران بگن)

5- خارج شهر

6- در اقامتگاه ها می ایستم. از تند و یک ضرب رفتن خیلی خوشم نمیاد. گاهی بین راه چیزهای قشنگتری از مقصد وجود داره.

7- چون علم شناخت رفتار آدم هاست! این باعث میشه در ارتباطم بیشتر موفق باشم.

8- بستگی داره بخوام چه کاری انجام بدم. در کارهای شخصی معمولا مشورت نمیگیرم مگر از کسی که کاملا من رو بشناسه و بدونه به دنبال چیم ولی کارهای عمومی و مسئولیت ها ار افراد داناتر حتما مشورت میگیرم.

9- سرما | از شیرینی خوشم میاد ولی غذای شیرین دوست ندارم | تقریبا شبیه هستند. البته بامیه که تا به حال نخوردم ، به کدو خیلی علاقه ندارم ، به بادمجون حساسیت دارم ولی اون رو به دوتای دیگه ترجیح میدم!

10- تا به حال دچار یاس نشدم! ناراحت شدم - دلگیر شدم- آه کشیدم اما یاس نه!!

11- تقریبا تند راه میرم- بله میشنوم

12- از نام بردن معذورم! ولی فکر نکنم فقط یک نفر باشه..... دزدی؟ یعنی منظورتون اینه که برای نجات اون فرد یا افراد حاضرم هر کاری بکنم؟ باید بگم فقط اقداماتی انجام میدم که مربوط به خودم باشه. یعنی اگر مثلا قرار باشه برای نجات کسانی که حاضرم بخاطرشون جونم رو بدم زندگی کس دیگری رو نابود کنم "هرگز" این کار رو نمیکنم!!

13- دلم نمیخواد حالا حالاها بمیرم :دی ولی از مرگ نمی ترسم. به نظر دنیای بعد از مرگ باید جالب باشه!! قبرستان را غدغن نکردم. می رم گاهی!


!

***************
پاسخ آقای محمد آی تی:

سلام:

1- خیلی ایشون رو نمیشناسم فکر کنم فقط 1 یا دوبار با هم از طریق چت صحبت کرده باشیم.

2- بسیار زحمت کش و متعهد ، درس خوان ، دارای اهداف بزرگ

3- ایشون رو هم نمیشناسم دقیق . تا به حال باهاشون صحبت نکردم حتی

4- دختری بامزه و پر انرژی و صمیمی

5- قابل اعتماد - مهربون - صمیمی - آروم - هنرمند - ...

( این ها فقط برداشت من از رفتار های این دوستان در مدت آشناییمان است!)

جویا یزدانی پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 20:55 http://toooska.blogfa.com

۱. از شنیدن اسم آلبلو و گیلاس یاد چی می افتین؟

۲. نظرتون در مورد پت و مت چیه؟

۳. راسته شما ۴۰ روز در یک کشور آفریقایی آموزش فنون جنگ افزاری دیدید؟

۴. نظرتون در مورد خرس مهربون چیه؟

۵. آبنبات چوبی بیشتر دارید یا شکلات قهوه؟

جویا یزدانی پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 20:58 http://toooska.blogfa.com

*۵. آبنبات چوبی بیشتر دوست دارید یا شکلات قهوه؟

تحصح کردم جزو سوتی ها حساب نشه

رویا IT پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 22:32

جوابای حوریه چه قشنگه! !!

آقای یزدانی ولش کنید فقط صندلی داغه ماهی تابه که نیست!! !

حوریه جعفری - کامپیوتر جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 01:47

جواب آقای یزدانی:

1- آلبالو و گیلاس!!

2- اعصاب خرد کنن!! یادمه همیشه که میدیدمشون کلی حرص میخودم و اصلا برام بامزه نبود ولی الان بازم بهتر تحمل میکنمشون!!!

3- کی لو داد!!؟؟

4- کدوم خرس مهربون؟ من فقط کارتون خرس های مهربون رو یادمه که تو ابرا زندگی میکردند. بامزه بودن و هر کدومشون یه رنگی داشتن. کلا کارتون آموزنده ای بود. پیامش اتحاد بود !!

5- آبنبات چوبی ( قهوه دوس ندارم)!

************

مرسی رویا جون! !

رویا اینا میخوان منو بنشونن رو صندلی الکتریکی!!!

نظرت چیه در یک حرکت انتحاری توسکا رو با خاک یکسان کنیم!؟

نیره جعفری جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 17:57 http://www.hajmesabz.blogsky.com

منم تو گروهتون راه میدید؟
قبلا سابقه کار با گروه(س ل م)داشتم!
می دونی که چقدر خطرناکه!
آخرین باری که خیلی دری خوندی کی بوده و چه مدت بوده؟
محبوب ترین مجله؟
محبوب ترین کارگردان؟

نیره جعفری جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 17:58 http://www.hajmesabz.blogsky.com

تصیح می کنم دری=درس

حوریه جعفری - کامپیوتر جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 19:15

جواب نیره:

قبلش باید توانایی هات رو ثابت کنیم بهمون! مثلا باید انگشت کوچیک پای یه بنده خدایی رو بیاری واسم!!

اِ !! زود تر میگفتی خوب! !

(کلا که زیاد درس نمیخونم بیشترین تایم درس خوندنم مربوط میشه به روزی در روزهای پیش از کنکور که فرداش هم امتحان فیزیک داشیم و به واسطه ی دوستم 11 ساعت درس خوندیم!! این اولین باری بود که بیشتر از 5 ساعت درس میخوندم!)
آخرین باری که درس خوندم واسه امتحان انقلاب بود! فکر کنم 7 ساعت!

همون که هر هفته میخری برام!!

در ایران: فرهادی ( در لیست محبوب ترین ها الان صدرِ)
در خارج از ایران: تیم برتون !

پ.ن: نیره جعفری خواهرمه!! !

نیره جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 19:19

تیم برتونالان انگشت پای خودتو تحویل میدم آخه چرا دست از ناموس مردم بر نمی داری!
شوهر دزد

نیره جعفری جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 19:20

به رویا جون از اینجا سلام میکنم و میگم خوشحالم عضو تیمتون شدم!

رویا IT شنبه 24 مرداد 1388 ساعت 01:33

نیره جون خوش اومدی!! !

حالا 3 نفره توسکارو هک می کنیم! !!

سید عباس ال طعمه شنبه 24 مرداد 1388 ساعت 08:21

با تشکر از خانم جعفری
صندلی داغ جوشی بود
مهلت این صندلی تمام شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد