KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دام محبت

این روز ها زیاد با این گروه ضاله و منحرف وهابی بحث و دعوا و کتک بازی و کتک خوردن و رفتن تو امر به معروفشون و از این بازی ها کردم

یکی از بحث هایی که با این دشمنان داشتیم سر تبرک کردن و زیارت کردن قبر پیامبر و بقیع و دیگر مظاهر مشرفه بود

ولی به دور از این بحث ها با خودم نشستم و با خودم از راه دل استدلال کردم که به این نتیجه رسیدم

که به زبون شعر بیان کردم


فقط اگر دوستان نمی خونند که هیچ ولی اگر می خونند روش تامل و کمی صبر کنند


                                                         دعا گوی همه ی دوستان

                                                       سید ابوالفضل موسوی فاضل

گذر می کرد مجنون بر دیاری


                               به کویی کرد اقامت اختیاری



در و دیوار آن کو بوسه می داد 


                              سرشک از دیدگان می کرد جاری



گهی می رفت و بر می گشت چندان


                             به حزن و ماتم و اندوه و زاری



یکی گفتش مگر عاشق به خشتی؟


                            که اینسان خشت و در را بوسه داری



بگفتا عاشقم بر ساکن کوی 


                           کشم دیدار  او را انتظاری



ز کویش بوی آن دلبر بلند است


                          دهد اجزای کویش بوی یاری



از آن ، مجنون به کویش بوسه دارد


                          که لیلی را زمانی شد گذاری



اگر هر کوی را فاضل بپوید 


                         به بوی مقدم مهدی است باری



                                                    سید ابوالفضل موسوی فاضل

                          مدینه منوره - حرم نبوی -باب جبرئیل- روبروی درب خانه حضرت زهرا

                                                                  ۸۸/۵۱۹

نظرات 8 + ارسال نظر
<فاضل> دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 17:12

دوستان گرامی در نظرات پست قبلی زیاد به بنده اظهار لطف کردند

به غیر از دوست عزیزم سینا بقیه دوستان فقط حرف های از روی احساس گفتند و حزب بادی و این حرف ها ......D:


دوست گرام محمد جان من جلو آب میوه فروشی از شما خداحافظی نکردم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امیر خان من هم جلو آّب میوه فروشی و هم روز امتحان مبانی آی تی از شما خداحافظی نکردم؟؟

درستهه از خیلی خیلی از دوستان و آشنا نتونستم خداحافظی کنم

ولی هنوز محرم که نشدم تازه فردا شب می خوام محرم بشم

و از همینجا از همه دوستان هم حلالیت می خوام
اگر بدی خوبی نازراحتی بد اخلاقی بد حرف زدنی چیزی دیدند دیگه با دیده رافت گذشت کنند


من هم دعاگوی همه دوستان هستم


راستی سینا جان مکه ماه رمضون ما که پرید اگر پایه ای بیا ماه رمضون بریم کربلا

من 6 ماه دارن همه کار هام رو می کنم ولی نمیشه و همش یه مشکلی پیش میاد

ولی الان عزمم رو جزم کردم که برم کربلا اگر تو هم می آی کار هاتو بکن با هم بریم و اون جا با هم باشیم

و مجردی حالی کنیم شب های قدر




باز هم با تشکر از همه دوستان

و همه کسانی که حلالم می کنند

... دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 17:34

آقاس فاضل زیارتون قبول
یادتون باشه برای ۳ نقطه ... هم دعا کنید که محتاجم ه دعا

التماس دعا

سیدحسین هاشمی دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 18:08

خدا قسمت ما هم بکنه ایشالله

امیر رباط دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 18:10

اااااااااا
خیال کردم اونجا گفتی خدافظ داشتی میرفتی خونه

قربونت بشم

خوش بحالت
دل من که لک زده برا اونجا

سحر ب دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 22:17

خوشا به حالتون.
1 سوال: اونجا چطوری به اینترنت وصل میشید؟
تو هتل ما که می گفتند نمیشه به اینترنت وصل شوید.
اینطور که معلومه منظورشون خانما بوده!

سلام

ممنون

۱- من از طریق بعثه کانکت میشم

رهگذر کوچه تنهایی سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 00:45

روزی مکه به خودش مغرور میشه و میگه من از همه جای دنیا با ارزش ترم و همه ب من سجده میکنن .. خدا بش میگه یه جا از تو با ارزش تره و اونجا کربلا و ارامگا حسینه /هر رکعت نماز اونجا چندین برابر کنار تو ارزش داره ..
دیگه مکانی که مقدس باشه نمیبینم خدا در قلبه منه و بعدی به نام مکان خیلی وقته که واسم تموم شده ..
البته جز کربلا .اونجا لیاقت میخواد کسی که پا رو قلب میزاره فقط میتونه بره مکه نمیتونه بره پیش مظهر عشق چون بویی ازش نبرده
سلام بر حسینم

احمدIT سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 00:57

آقا یه بار که تو محل کوچه های بنی هاشم (‌الان دیگه سنگ فرش شده )‌نشسته بودی یاد ماهم باش
البته گویا دیگه نمیرسی
الان باید تو راه مکه باشی
وای
خوشبحالت

ahmad j. سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 01:12 http://nadaram

ahsantom be shere zibayetan...baradar faghat movazeb bashid khodayy nakarde anfoolanzaye noe ei nagirid ....ayyam be kam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد