KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

داستان من و نشر عکس‌های مبتذل در همکلاسی

به نام خدا 

 

دوستان عزیز سلام.. 

 با توجه به انتقاد چند تن از دوستان عکس مربوط به متن " رقاص باله را بهتر بشناسیم " حذف گردید! 

 بنده اعتراف می‌کنم که نیتم از انتشار این متن فاسد کردن محیط همکلاسی و حتی در برخی مواقع معتاد کردن بچه مردم بوده است.. بنده از گروهک‌های منافقین خط می‌گرفتم.. آنها از من می‌خواستند این عکس‌ و چندین عکس دیگر (‌که هنوز منتشر نشده) را بین دانشجویان پخش کنم تا بتوانند در حین سرگرمی جوانان ضربه محکمی بر پیکره همکلاسی وارد کنند..  

  ضمنا متنی که در پست مربوطه وجود دارد برای سردرگمی عزیزان لباس شخصی نوشته شده که مبادا متوجه عکس شوند.. من به تیز هوشی اینها حسودیم شد.. البته اگر قرار بود به اندازه آنها تیز هوش باشم باید لباس خودم را در می‌آوردم و یک دست لباس شخصی می‌پوشیدم.. 

   

                                                          با آرزوی توفیق روزافزون-صادق عباسی  

نظرات 30 + ارسال نظر
تقدسی دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 09:47

از آقای قاسم‌پور صمیمانه تشکر میکنم. انشاءالله محیط همکلاسی جوری باشه که هر کس با هر اعتقاد و سلیقه‌ای بتونه از این وبلاگ استفاده کنه.
عکس لازم نیست مبتذل باشه تا فیلتر بشه. هر عکسی محیط خاص خودشو میطلبه!

صادق عباسی دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 09:50

سلام آقای تقدسی!!

متوجه نمی‌شم شما واقعا فکر کردید لباس شخصی‌ها عکس رو فیلتر کردند؟؟

شوخی بود

با آرزوی توفیق روزافزون

تقدسی دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 10:29

سلام!

لباس شخصی؟! مگه شما لباس فرم میپوشید؟!

اولا عکس رو من نمیدونم کی حذف کرده! لباس شخصی یا لباس فرمی یا اصلا ...! ثانیا تشکر من از آقای قاسم‌پور به خاطر تذکرشون به شما بود:

{
زمان ثبت : یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 18:37
نویسنده : سید مرتضی قاسم پور
ایمیل :
وب/وبلاگ :

دوست عزیز، پیشنهاد می کنم عکس فوق را عوض کنید.
}

به نظرم قبلا این تذکرات رو به اینصورت برای این نوع عکسها از طرف مدیریت وبلاگ شاهدش نبودیم. تذکر ایشون برای من بسیار خوشحال‌کننده بود و به رأیی که به ایشون دادم امیدوارتر شدم. البته مدیریت وبلاگ خیلی فراتر از ایناست، ولی به هر حال دید و طرز تفکر مدیریت وبلاگ با همین رفتارها مشخص میشه!

صادقع عباسی دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 11:14

آقای تقدسی گفتم که شوخی بود..

پاسخی که به شما دادم رو می‌گم.. اون شوخی بود

متنم کاملا جدی بود

صادق عباسی دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 11:15

اسم خودمم یادم روفته:ی

نگاش کن تورو خدا: صادقع:ی

جم دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 12:14

چی شد قاسم پور سرباز گمنام از کار در اومد؟
این تقدسی هم خوب دقتی داره ها!تو این عکس چه ها که ندیده بوده!

حامد هوافضا دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 13:25

آقا این لباس شخصیها خیلی تیز هوشن ! یه حرکتی زدن تو دانشکده ما در سطح تیم ملی‌!تقریبا همه رو فروختن!من وقتی امروز شنیدم شوکه شدم خیلی

دنا جلیلیان دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 14:04


yani on axa mored dasht?

eterafe ghashangi bod,ru varagh dadan khondin az rush?

مهرداد دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 14:10


آقایانی که نظر به حذف عکس داده بودند اقلیت کوچکی در همکلاسی هستند ( با توجه استقبالی که از پست ها و نظرات این افراد می شود !)
ولی نماینده قشر حاکم هستند و ......

+
{
زمان ثبت : یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 18:37
نویسنده : سید مرتضی قاسم پور
ایمیل :
وب/وبلاگ :

دوست عزیز، پیشنهاد می کنم عکس فوق را عوض کنید.
}

به قول تقدسی :

<<به نظرم قبلا این تذکرات رو به اینصورت برای این نوع عکسها از طرف مدیریت وبلاگ شاهدش نبودیم. تذکر ایشون برای من بسیار خوشحال‌کننده بود و به رأیی که به ایشون دادم امیدوارتر شدم. البته مدیریت وبلاگ خیلی فراتر از ایناست، ولی به هر حال دید و طرز تفکر مدیریت وبلاگ با همین رفتارها مشخص میشه!
>>

واقعا مبارکه!

احمدIT دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 14:13

یعنی به نظر خودتون اون عکس مناسب همکلاسی بود.؟
تو این ۲ سال اولین بار یه همچین عکسی تو همکلاسی میدیدم.
خوبه بعضی وقتها آدم اشتباهاتش رو قبول کنه
نه اینکه با شوخی از موضوع فرار کنه.

سلام!
من چندین بار گفتم! از نظر من اون عکس مشکلی نداشت!

من اشتباهی مرتکب نشدم! دوستان فرمودند عکس مشکل داره و منم وقتی دیدم اکثر نظرات اینو میگه عکس رو حذف کردم!

اگه شما منو بشناسید میدونید که آدمی نیستم که از چیزی فرار کنم! منم می‌تونستم مثل خیلی از دوستان زیر بار نظر اکثریت نرم و عکس رو حذف نکنم!

خداییش نمی‌تونستم؟؟؟؟

امیدوارم منطقی تر فکر کنیم!

با آرزوی توفیق روزافزون

احمدIT دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 14:13

یعنی به نظر خودتون اون عکس مناسب همکلاسی بود.؟
تو این ۲ سال اولین بار یه همچین عکسی تو همکلاسی میدیدم.
خوبه بعضی وقتها آدم اشتباهاتش رو قبول کنه
نه اینکه با شوخی از موضوع فرار کنه.

احمدIT دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 14:13

یعنی به نظر خودتون اون عکس مناسب همکلاسی بود.؟
تو این ۲ سال اولین بار یه همچین عکسی تو همکلاسی میدیدم.
خوبه بعضی وقتها آدم اشتباهاتش رو قبول کنه
نه اینکه با شوخی از موضوع فرار کنه.

دنا دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 14:31

agha sadegh
benazare man axa moredi nadasht,
ham on posteton ghashang bod ham inyeki....

nazaratono yebar ham befrestin khonde mishe.
magena aghaye abasi

ممنون به خاطر نظرتون! لطف دارید!

آره بابا خونده میشده :ی

با آرزوی توفیق روزافزون

محمد دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 15:19

من از اقای عباسی به خاطر این فهم و شعورشان تکر می کنم و دلخوری خودم را از اقای تقدسی به خاطر نقد صریحشان

اگر قرار است هشداری داده شود اقای سید مرتضی قاسمپور بهتر بود به این گونه بیان می کردید که کسی مانند اقای تقدسی شما را به ان گونه که خودش دلش می خواهد جلوه ندهد و این سیاست کار است برایتان در پست پایین از طرف شما مثال می زنم

ممنونم!

با آرزوی توفیق روزافزون

سید مرتضی قاسمپور(محمد) دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 15:25

لطفا جهت احترام به عقاید دیگران عکس را تعویض کنید با تشکر از پستتان

می ناب دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 15:52

در مورد مشکلی که سر عکس پیش اومده فقط میشه تاسف خورد!مشکلش چی بود، من نفهمیدم!چنین عکسی باعث تحریک دانشجویان میشد مثلا؟!؟!موقعی که مطلب مربوط به رقاص باله است ،اگه قرار باشه عکسی داشته باشه ،دیگه موجهترینش همونیه که آقای عباسی گذاشته بود.اگه مخالفین عزیز عکس بهتری تو آرشیوشون دارن بذارن ما هم ببینیم.اگه نظرشون اینه که ما در حدی نیستیم که یک سری چیزها رو ببینیم هم که فبها!

متاسفم دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 16:02

حمید جای خالیتو چقدر زود حس کردم.خیلی ناراحتم که نبودم و نتونستم در جریان انتخابات باشم.فکر نمیکنم با این سرویس دهنده و با این شروع ،پایان خوبی در انتظار همکلاسی باشه.

ممنونم به خاطر نظرتون اما سعی کنید یه دور از جون یا زبونتون لالی یا یه چیزی بگید بالا خره!!

حمید مدیر لایقیست و در این شکی نداریم!

اما آقای قاسم پور چیزی از حمید کم ندارد! این را رای همکلاسی ها تعیین کرده است!

امیدوارم همکلاسی همچنان پیش رود!!

با آرزوی توفیق روز افزون برای شما - حمید و مرتضی

رقاص باله دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 17:19

من به آقای قاسمپور آفرین می گم و از رایی که دادم خوشحالم
بخاطر اینکه آقای قاسمپور قصد دورو بازی ندارد و چیزی را پنهان نمی کند
حمید چند ماه به همه ی ما خیانت کرد و نگفت اصلا دانشجو نیست
بعدشم هیچ کس حمید را انتخاب نکرد حمید دیکتاتور بود اما ما قاسمپور را انتخاب کردیم
شما ها می خواید یکی مثل حمید باشه مثل خودتون بی قانون فقط اینجا حرفهای زشت بزارند ولی من خودم می بینم آقای قاسمپور چندبار نظرات زشت را پاک کردند
آقای قاسمپور آفرین

مرجان IT دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 17:30

به نظر من کسی که فکرش منحرف باشه در هر صورت منحرف هست و اون دیگه مشکلی هست که تو ذاتش هست.اینجا نشد یه جای دیگه یه عکسی شاید بدتر پیدا کنه.
راستش روی اون عکس دقت آنچنانی نکردم(اعتراف سخته ولی ممکنه)ولی همونی که دیدم آخه چیزی نبود که.جز ینکه اینقدر گفتید تا نظر همه جلب شد....



3pehr دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 17:41

تقدسی همیشه در کوچه علی چپ تشریف دارن
می پرسه "لباس شخصی ؟ " مثلا من نفهمیدم آقا تقدسی اینجا اعضا دانشجو هستن و آدمای باهوشین لطفا اینجوری نگین که به شعور افراد توهین بشه

............ دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 17:49

دوستان این حرفو نزنید من با شناختی که از اقای قاسمپور دارم می دونم از نظر ایشون عکس بد نبوده ولی ایا یادتون رفته که ایشون دیگه نمی تونن نظرات شخصیشونو اعمال کنن و باید به نظر بقیه هم احترام بذارن.با تشکر

رقاص باله دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 17:53

چرا یک مدیر با فرهنگ و با شخصیت آمده ناراحت شدید
لیاقتتون حمید بی تربیت و بی فرهنگ بود
شما ها دوست دارید حرفهای زشت بزنید حالا چون یک مدیر با فرهنگ آمده ناراحت شدید
حالا منم زیاد از آن تصویر بدم نیامد برام بی تفاوت است ولی درایت آقای قاسمپور را تحسین می کنم که نمی خواهد مثل حمید توکلی یک فحش خونه بجای وبلاگ درست کنه
آقای قاسمپور از حرفهای این ها اصلا نترس درایت شما را من تقدیر می کنم

تقدسی دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 18:02

آقای توکلی هم نسبت به بعضی عکسها واکنش نشان میدادند، ولی خب به نظر من خط قرمز ایشون کمی دورتر بود. دلیل این ادعا هم عکسی بود که شاید حدود یکی دو ماه پیش منتشر شد و به نظر من از این عکس دیروز بدتر بود ولی علیرغم اعتراض من و بعضی از نظردهندگان، آقای توکلی اون عکس رو حذف نکردند. انتقاد من به ایشون در این موارد هرگز نفی بسیاری از عملکردهای مثبت ایشون در این وبلاگ نیست!

سید مرتضی قاسم پور دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 20:21

از دوست خوبم صادق عباسی برای احترام گذاشتن به محیط همکلاسی و رعایت شئونات محیط دانشگاهی و احترام به عقاید دیگران کمال تشکر را دارم و از دوستان عزیزم می خوام در همه جا سعی کنند متناسب با محیط عمل کنند و هیچ وقت هنجارهای اخلاقی یک محیط را نشکنند که با این کار جز خرد کردن شخصیت خودشان به هدف دیگری نخواهند رسید.

با آرزوی موفقیت برای همه

خواهش می‌کنم!

سرویس دهی عالی مستدام!

با آرزوی توفیق روزافزون

مهرداد دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 20:44

جناب آقای سید مرتضی قاسم پور

۱- معیار های احترام به محیط همکلاسی را دانشجویان ( مدیران و خوانندگان)
تعین میکنند و نه دانشگاهی که جز اخلال و ایجاد مشکل کار دیگری برای همکلاسی انجام نداده!

۲- احترام به عقاید اکثریت پس چه می شود. لطفا نگاهی به پست های آقای تقدسی بیندازید .
واقعا چند درصد خوانندگان با ایشان هم عقیده هستند؟

۳-شما سرویس دهنده یک سایت دولتی نیستید
لطفا به این نکته توجه کنید!

۴- پیشنهاد بنده این است در همین ابتدای کار یک نظر سنجی برای شناسایی هنجارهای اخلاقی بگذارید تا ابعاد این موضوع مشخص شود

موفق باشید

رقاص باله دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 21:00

آقای قاسم پور شما هم اگر بخواهید راه توکلی را برید وبلاگ به یک فحش خانه تبدیل می شود
چطور مهرداد زمانیکه باقری پست های خلاف اکثریت می گذاشت به توکلی انتقاد نمی کردی ولی حالا آمدی زبان در آوردی
آقای قاسمپور به درایت خودتون ادامه بدید و اصلا از این افراد نترسید

هر چند هنوز انتخابات شورا را قبول ندارم ولی انتخابات مدیریت را از ابتدا قبول داشتم الانم که می بینم به چه فرد لایقی رای دادم بسیار خوشحالم
من هم یکی از افرادی بودم که در پست های آغازین مدیریت شما را تبریک گفتم

ارسلان دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 22:01

من ندیدم
+۱۸ بوده ؟؟؟؟؟؟

در google عبارت رقاص باله را سرچ کنید!

حتما می بینید!







خب دیگه بسه هر چقدر دیدی! پاشو برو چشماتو رو آب بکش!

با آرزوی توفیق روزافزون

می ناب سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 01:49

امیدوارم همکلاسی با هنجارهای دانشگاه دولتی ما اداره نشه!.امیدوارم بشه حداقل توی این وبلاگ دانشجویی چند قدم به سمت آزادی بیان بریم.خیلی زشته که یک سری دانشجو داریم سر یک همچین عکسی بحث میکنیم!!بقول معروف "یعنی مشکل جوونای ما اینه"؟

علی منتجبی سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 09:55

صادق جان در این مورد متنی می نویسم

ممنونم! موفق باشی!

با آرزوی توفیق روزافزون

fadayemam@hotmail.com دوشنبه 19 بهمن 1388 ساعت 10:29

بنام خدا
ای برادران و خواهران، سی‌ سال انقلاب و از خود گذشتگی آخرش همین ؟ نمیتونم باور کنم که اینطور که با مردم رفتار میکنند با اصول اسلامی توافق داشته باشد . اینطور که به نظر میاید روز سالگرد انقلاب ما باید دوباره روی بام برویم تا ارزشهای این انقلاب را به خاطر خودمان و رهبرآنمان یاداوری کنیم که آیا انقلب اسلامی یعنی این ؟ تا وقتی‌ دیر نشده رهبران ما باید بیدار شوند که این طرز رفتار با ملت مسلمان واقعا غیر اسلامی هست خداوند از ظلم احدئ نخواهد گذشت . الله و اکبر ، الله و اکبر ، الله و اکبر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد