KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

کار گروهی - اولین پست بعد از انتخابات - تشکر

متشکرم از شما دوستان عزیزی که به من اعتماد کردید و من رو به عنوان مدیر وبلاگ گروهی همکلاسی انتخاب کردید و از شمایی که برای پیشرفت همکلاسی رای دادید.

وقتی برای مدیریت همکلاسی اعلام آمادگی کردم اصلا فکر نمی کردم که انقدر استقبال بشه.  به زودی طرح ها و ایده های جدید خودم رو اعلام میکنم.

راستش من با کلمه سرویس دهنده مشکل دارم. هر وبلاگ گروهی شامل تعدادی کاربر میشه که در بعضی سیستم ها به چند دسته خواننده، نویسنده، ویرایشگر، مدیر و مالک وبلاگ تقسیم میشه.

در وبلاگ همکلاسی این تقسیم بندی به سه دسته ی نویسنده و مدیر و مدیر اصلی تقسیم میشه.


در دوره ی مدیریت آقای توکلی نیز به همین شکل بوده. تعدادی از دوستان که به دلایلی (که یکی از مهم ترینش این بود که آقای توکلی منتخب بچه ها نبودند) اسمشون تا قبل از اعلام نتایج انتخابات مخفی بود، در مدیریت همکلاسی نقش مهمی داشتند و این طور نبود که آقای توکلی دست تنها مدیر وبلاگ باشند.

هر کسی با توجه به مهارتی که داشت به رشد و توسعه همکلاسی کمک می کرد و یک تیم بودیم، ولی فیدبک و پاسخ کارای تیم به سمت آقای توکلی بود و تک تک فعالیت ها مانند کنترل پست ها و نظرات رو وظیفه ی آقایی توکلی می دونستند. البته همانطور که میدانید هر کار گروهی به یک مدیر اصلی نیاز داره که بتونه مسائل رو از بالا ببینه و تصمیم گیری کنه.

از تک تک این دوستان و همکلاسی های عزیز تشکر می کنم که وبلاگ رو سرزنده نگه داشتند.


درسته که هنوز تنفیذ نشدم ولی باید به فکر کابینه ی جدید باشم

از تمامی دوستانی که علاقه مند به کمک به رشد و توسعه همکلاسی هستند درخواست میکنم پیشنهادات و سوابق و مهارت های خودشون رو به این ایمیل : kntu.blog2[at]gmail[dot]com

ارسال کنند.

این ایمیل جایگزین ایمیل قبلی ارتباط با همکلاسی خواهد بود و راه ارتباطی شما با همکلاسی از این طریق است.


به امید بهترین ها برای همکلاسی

سید مرتضی قاسم پور      


نظرات 24 + ارسال نظر
حمید توکلی شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 02:43

مرتضی ِ عزیز!
از همه ی زحماتت ممنونم و
برایت صمیمانه آروزی موفقیت دارم!

منم از شما ممنونم.
امیدوارم هر جا هستی زیر سایه لطف و مرحمت الهی باشی :)

هانیه کرمی شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 02:51

به امید بهترین کابینه مینشینیم!
توروخدا بعد معرفی کابینه اولین کاری که میکنید این نارنجی رو یه رنگ دیگه کنید!
از بس تکراری شده همکلاسی رو با بی حوصلگی باز میکنم
بی تنوع

ببخشید هنوز تنفیذ نشده گفتما!
از بابت این عجله شرمنده

در مورد رنگ و قالب همکلاسی همانطوری که گفتم برنامه هایی دارم ولی وقت گیر هست و باید منتظر باشید.

خواهش می کنم.

محمدحسین باقری شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 03:32



خیلی ممنون

منم با کلمه سرویس دهنده به شدت مشکل دارم

مرجان IT شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 07:22

مبارک است انشالله

امیر رباط شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 07:52

مرتضی پشتتیم تا آخر
هر کمکی هم از دستم بر بیاد حاضرم

محمد حسین زهره وند شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 08:05 http://kntu.blogsky.com

تبریک می گم !

امیدوارم موفق باشی.

سید عباس ال طعمه شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 09:12

خیلی تبریک
ایشالا در کارت موفق باشی

کیاناز صنایع رشته کامپیوتر شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 09:57

انتخاب شما را تبریک می گویم و از زحمات آقای توکلی نیز قدر دانی می کنم

سوری شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 10:45

من از ایشون شناخت زیادی ندارم ولی اگر حق رای دادن داشتم باز به اقای قاسمپور رای می دادم چون میدانم انسان مودبی هستند و در گذشته نیز با من برخورد مناسبی داشتند

همکلاسی شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 11:08

کاش آقای رستمی انتخاب میشدند ، کاش دیروز وقت میکردم و به ایشان رای میدادم ، خیلی حیف شد

علی منتجبی شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 11:33

مرتضی جان ابتدا تبریک می گم وفکر می کنم می تونی تحولات اساسی انجام بدی
از همینجا اعلام می کنم(حال ندارم ایمیل بزنم)هر کمکی از دست من بربیاد دریغ نخواهم کرد.
به امید پیشرفت روز افزون همکلاسی؛راستی چند طرح هم دارم که در اسرع وقت بهت اعلام می کنم.

مبارک باشه
منتظر ایده ها و تحولات هستیم
حمید جان خسته نباشی

جویا یزدانی شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 12:20 http://toooska.blogfa.com

تبریک میگم بازم بهت مرتضی جان...منتظر تفکرات و نو آوری هات هستیم...برات آرزو موفقیت می کنیم...شاید لازم به گفتن نباشه ولی پایتیم

حمید توکلی شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 12:25

مرتضی دوست داریم...
دس، دس!
شله، شله!
.
.
.

فاطمه میرشجاعی شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 12:55

تبریک میگم!

شقایق جابرانصاری شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 13:02

...


تبریـــــــــــــــــــــــــــــــک!!

فائزه غلامی شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 13:28

انشاالله که موفق و سربلند باشید.

رقاص باله شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 14:10

آقا مرتضی مبارکتون باشه
لطفا اصلاحات زیر را سریعا اعمال کنید
اخراج حمید منتجبی باقری و تقدسی
امیدوارم شما بتوانید همکلاسی را در آن مقامی که باید باشد برسانید

فاطیما شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 14:31

امیدوارم یه روزی کاندیدای ریاست جمهوری بشین ورای بیارین و......
ولی خون مردمو تو شیشه نکنین
خیلی می تبریکم

سپیده شیخ الاسلامی شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 15:55

موفق باشید

مجتبی معصوم پور شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 15:56

مرتضی جان تبریک میگم . معمولا به خاطر اینکه مشکلی پیش نیاد یا اینکه باگ جدیدی در بلاگ اسکای کشف نشده باشه با دوستانم در تیم امنیتی اشیانه هم مشورت می کردم یعنی یه جورایی امنیت بلاگ اسکای رو هم تامین میکردیم. :دی. میدونم که توان علمیت از من خیلی بالاتره ولی اگه احساس کردی کمکی از من برمیاد منو خبر کن در همین نزدیکیهام. اگرم چنین احساسی نداشتی خوشحال میشم کسی که توان علمی بالاتری داشته باشه جایگزین من بشه.

حمید توکلی شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 16:22

مجتبی، جدا از زحماتت ممنونم، امنیت یعنی همین، یعنی تلاشهای زیادی که هیچوقت کسی از آن با خبر نمی شود، ممنون به خاطر تلاشهات و موفق باشی!

هادی بدری‌زاده شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 17:04

من همون موقع که این متنو منتشر کردی ایمیل زدم.. اما جواب نیومده هنو
مرتضی، حمید بود تا حالا 20 جواب داده بود.. زود بیا تو خط رفیق..

رقاص باله شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 19:46

دیو چو بیرون رود فرشته درآید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد