KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

معرفی و بیان عقاید

با سلام خدمت دوستان گرامی به عنوان یکی از کاندیدهای شورای نظارت بر 

 

 سرویس دهنده جهت معرفی بیشتر و بیان عقایدم این پست رو منتشر می کنم. 

 

متولد 22 اسفند سال 67 در استان مازندران هستم. از 7 سالگی نویسندگی رو

  

شروع کردم و نوشته هایی در زمینه های مختلف ازم به جا مونده ولی سبک اصلی  

 

 نوشته هام قالب اجتماعی داشته است. 

 

از 24 اسفند 86 به عضویت وبلاگ همکلاسی در آمدم. مطالب و نقدهایی هم در 

 

  

همکلاسی به جا گذاشتم.از 19 مرداد سال 87 تصمیم به تاسیس وبلاگ به مدیریت

 

خودم در بلاگفا کردم که در این مورد انتقادات زیادی ازم شد.به کمک یکسری از

 

دوستان یک وبلاگ گروهی درست کردیم که قالب اصلی اعضایش از بچه های خود  

 

 دانشگاه بود.  

همیشه هم با این حس که رقیب همکلاسی هست این وبلاگ مبارزه کردم.از همه

 

 این توضیحات که بگذریم به یکسری ایده ها می رسیم که جزوه کارهای مدیریتی من  

 

  حساب میشه که بیان میکنم. 

 

1.برگزاری فراخوان ادبی    لینک توضیحات 

  

2.برگزاری مسابقه هفتگی   لینک توضیحات

 

3. مصاحبه با اعضای همکلاسی     لینک توضیحات 

 

به اضافه ایده هایی که داده می شه اصولا توسط بچه ها به حمید ارائه می شد و  

 

روش بحث می شد که شاید خیلی هاشم انجام نمی شد.منم از این بحث ها  

 

کم نکردم با حمید:دی  

 

در مورد هدفم و علت نامزد شدنم نمی تونه دلیل عجیبی داشته باشه غیر اینکه  

 

عضوی  از همکلاسی هستم و مثل بقیه نامزدها حس مسئولیتی نسبت به این گروه  

 

دور هم  جمع شده در این وبلاگ دارم.حس  و دلیل شخصی من می تونه روحیه

 

فعال بودن و  قلم تحلیلیم باشه.قلمی که شاید مقداری راحت نوشت ولی  

 

بی حرمتی نکرد و نخواهد کرد. 

 

اعتقادم هم هست این انتخابات با تمام فعل و انفعالات تمام می شود و این افراد 

 

هستند که می مانند و باید فردا تو چشم دوستانشون نگاه کنند چه بهتر حرفی زده

 

 نشه که فردا روزی از انجام چنین کاری احساس شرم کنند.با احترام به عقاید همه

 

دوستان و انتخابشون و اینکه من جزو افراد انتخابی باشم یا نباشم ذره ای از حسم 

 

 نسبت به همکلاسی و کمک به پیشرفت اون کاسته نمی شه.   

  

در آخرم اگر سوالی دوستان دارند از من پاسخگو می باشم. 

 

با آرزو موفقیت برای همکلاسی و همکلاسی ها گرامی در ادامه راه زندگیشون 

نظرات 2 + ارسال نظر
سیدحسین هاشمی چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 19:59

امیدوارم موفق باشی

حمید توکلی چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 22:31

ممنون از معرفی، موفق باشی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد