KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

~-:-~کوه~-:-~

سلام به همــــــــــــــــــــــــــه

اگه یادتون باشه توی پست قبلیم پیشنهاد کوه داده بودم. نظر شما رو هم پرسیدم که کجا بریم اما هیچکس به این سوالم جواب نداده بود!! 

بازم اگر یادتون باشه پیشنهاد خودم درکه بود 

من و چند نفر دیگه جمعه ۱۶ مرداد ساعت ۷:۰۰ تا ۷:۱۵ جلوی شهرداری منطقه یک (میدون قدس) هستیم تا اگه کسی دوست داشت، بهمون ملحق بشه. فکر کنم دیگه همدیگرو بشناسیمو مشکلی برای پیدا کردن همدیگه نداشته باشیم! 

هرکی دوست داشته باشه میتونه بیاد اونجا. چه مجازی باشه چه غیر مجازی، چه دانشجو باشه و چه به قول بعضیا اخراجی! 

یادتون نره یه جمع دوستانه هرچی شلوغ تر باشه، بهتره! 

پس یادتون نره ها! 

نظرات 8 + ارسال نظر
ا چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 20:23

دارآباد هم جاهای باحالی داره.یه جایی داره درختکاریه.گردو های نرسیده داره تازه میشه تا سرچشمه ی رود هم رفت.تا به حال سرچشمه ی یه رود رو دیدی؟

انشاالله هفته دیگه

ملیحه بیات چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 20:31

هر چی شما بگی مهندس جان

;;) :دی

سابین چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 20:48

داراباد نه...نابود می شیم

چرا؟! :-؟

شقایق -ج چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 21:35



اما من جمعه جایی دعوتم!

نمیشد بیوفته شنبه!

قرار شنبه دیگه با خودتون!من سرکارم
بار ۷۴۹ام! ;-)

حامد هوافضا چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 22:04


من شنبه امتحان دارم!

موفق باشین

ناصر چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 22:44

سه شنبه هفته بعد خوبه همه میان

همه یعنی؟!!!!

مهدی/مکانیک چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 23:16

من چند سال پیش دانشجو بودم میشه بیام؟

بله حتما مهم اینه که دوست داشته باشین بیاین بقیش هیچ اهمیتی نداره!
انشاالله بتونین ما رو پیدا کنین!

شقایق جابرانصاری پنج‌شنبه 15 مرداد 1388 ساعت 01:50

نمیشه حالا هفته ی دیگه هم بزارید؟!

قبل ماه رمضان !!

گیر دادما!!!

هفته دیگه هم اگر زنده بودم چشم!
این گیر نیست شقایق جون، استقباله :-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد