KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

سلام  

کسی میدونه دفتر استاد حاجیان کجاست ؟ یا چطوری میشه باهاش تماس بگیریم ؟

نظرات 5 + ارسال نظر
سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 20:21

سلام

علیرضا قهرمانی سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 20:37

سلام علیکم

دفترشون دانشکده علوم طبقه دوم هستش

اما بهتره قبل از اینکه حضورا خدمت ایشون تشریف ببرید قبلش اطلاع حاصل کنید که ایشون دانشکده تشریف میارن یا خیر

تلفن خانه دانشکده علوم
22853308-9

22850208

تماس بگیرید و بفرمایید که داخلی دکتر حاجیان رو میخوام.

در ضمن یه موضوع رو هم میخواستم بگم امیدوارم که از دست بنده ناراحت نشید:

البته شما در نوشتن این پستها صاحب اختیار هستید اما باور کنید لازم نیست برای هر سوالی یه پست توی این وبلاگ بنویسید.خیلی راحتتر از اینها میتونید از طریق یاهو ( مسنجر و یا ایمیل) از دوستان و حتی بنده سوالاتی که براتون پیش میاد بدون هیچ مشکلی بپرسید
alireza3742@yahoo.com
این ایمیل و یاهو آیدی بنده هست.اگه سوالی پیش اومد و کمکی هم از دست بنده ساخته هست خوشحال میشم

موفق باشید

مرسی
شرمنده دیگه تکرار نمیشه چون من ایدیه کسی رو ندارم که ازشون بپرسم .
بازم ممنون

کیارش مظفری سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 20:39

من شماره موبایل ایشون رو دارم !!

میشه به ایدی من شماره اشو بدید ؟

رقاص باله چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 08:33

امتحان فیزیک 2 سخت بود من فکر کنم بیافتم

سعید اسماعیلی فرد چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 14:10 http://liverpoolfc.ir

دکتر حاجیان بازنشسته هستند و دیگه تو هیچ دانشکده ای نیستند و بعد از تحویل اوراق شهرستان میرن و میان تحویل میدن دوباره برمیگردن شهرستان پس دسترسی به ایشون تقریبا غیر ممکنه

پس واسه همینه که برای دادن تمرین مهلت نداد ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد