KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

کوه!!!

سلام به همهههههههههههههههههه!!!!  

میگم حالا که این امتحانا داره تموم میشه کیا میان جمعه بریم کوه؟  پارسالو که یادتونه؟ شاید اینبار هم به همون خوبی بشه!  

یادتون نره که پیشنهاداتونم تو نظرات بنویسین.پیشنهاد من درکه است شما چی؟  

هر کی هم میاد اسمشو بنویسه ببینیم چند نفر میشیم!

منتظرمااااا!!! 

پ.ن. این پست مال خودمه ها نه آقای بابک سلمان!
نظرات 30 + ارسال نظر
حامد هوافضا دوشنبه 12 مرداد 1388 ساعت 22:32

نه !‌ امتحانهای ما تازه از شنبه شروع میشه‌!

آخییییی :-(

حمید توکلی دوشنبه 12 مرداد 1388 ساعت 22:34

جدی میگی حامد؟
کی تموم میشه پس؟

حسین محمدی نصرآبادی دوشنبه 12 مرداد 1388 ساعت 22:43 http://KNToosi.com/?PostID=6969

شما چقدر عجله دارید
میخواستم پستی مشابه این بزنم ولی بعد امتحانات.
خوبه
خیلی هم خوبه
جایی باشه که مشل رفت و آمد و جا خیلی نباشه
هاهنگیش کار چند ثانیه است

خب هماهنگیش با شما.من فقط پیشنهادشو دادم ;-)

سابین دوشنبه 12 مرداد 1388 ساعت 22:49

87ای هاهم بازی؟

همه بازی! مگه مهمه که ورودی چه سالی هستی؟؟؟!!!مهم اینه که دوست داشته باشی بیای ;-)

حمید توکلی دوشنبه 12 مرداد 1388 ساعت 22:56

سابین!
سال ورود به دانشگاه و تفاوت رشته ها را باید فراموش کرد!

محمد رودسرابی دوشنبه 12 مرداد 1388 ساعت 23:39

سلام
دانشکده برق هم شنبه امتحانا شروع می شه

حمیده احمدی دوشنبه 12 مرداد 1388 ساعت 23:54

میشه جمعه نباشه؟
آخه جمعه نیمه شعبان است و دید و بازدید گردش با خانواده

هر روز دیگه ای که باشد من پایه ام

به نظر شما کی باشه؟

حمید توکلی دوشنبه 12 مرداد 1388 ساعت 23:59

جمعه نباشد بهتر است!
پنجشنبه و جمعه انتخابات داریما!

کی باشه پس؟D:

سپیده شیخ الاسلامی سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 00:17

امتحان های ما4شنبه هفته بعد شروع میشه!

پس انشاالله سال دیگه

حسین محمدی نصرآبادی سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 00:31 http://KNToosi.com/?PostID=6969

دوستان روزانه
خوبه که
کلی تابستون داشتید قبل این
انشاءالله همگی موفق باشید

شقایق جابرانصاری سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 00:58

...




آخ جون!!

من که همیشه ۳ پایم برای این کارا!!()

من و سابین و شبنم هم هستیم!

سابین یادته!!!!

مرســـــــــی عزیزم!




انشاالله که جور بشه و بریم...من که خودم بدجوری به استراحت بعد امتحانا نیاز دارم!

شقایق سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 01:00

دوستان سینما هم بد نیستا!!

کلی عقده ای شدم.. این ترم هیچ جا نرفتیم!!


!!

رویا IT سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 01:21

سینما هم ایشالا داریم! فقط بذارید این امتحانا بگذره ...

دیگه کدوم امتحانا بگذره؟!!
تمومه دیگه ;-)

محمدـصنایع ۸۷ سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 01:36

هر وقت هر برنامه ای بزارید من حتما میام.خسته شدم از امتحان.

نظر باید اینطوری باشه. قابل توجه همه!
مرسی آقای محمد از نظرتون

رهاـمعماری سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 01:40

طناز عزیز دوستان جدید می پذیرید ؟
اگر اینطوره منم هستم
مرسی

بلــــــــــــــــــــــــــــــــه که میپذیریم >:D

سیدحسین هاشمی سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 01:56

پایم اساسی

فقط هر وقت قطعی شد دو سه روز قبلش اطلاع بدین که برنامه نریزیم

هر وقت همه اعلام آمادگی کنن میریم. نظر من همین جمعه بود اما باید ببینیم نظر بقیه چیه

علیرضا قهرمانی سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 03:12

همه میایم.یه جورایی باید جشن تنفیذ سرویس دهنده جدید رو هم بگیریم دیگه !

بله! B-:

رقاص باله سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 07:14

هورا هورا
خیلی حال میده حالا کدوم کوه می خواهید برید؟
اگر باقری حمید منتجبی تقدسی باشن من نمیام
این 4 تا را حذف کنید تا بهمون خوش بگذره

چه اسمی!!
من که تو پستم نوشتم نظر خودم چیه.نظر شما رو هم که پرسیدم!
شاید نظر این افراد هم این باشه که اگه شما حذف بشین بهشون خوش میگذره...البته من کاری ندارم چون نه شما رو میشناسم نه کسانی رو که نام بردین!
من فقط پیشنهاد تفریح رو دادم. هرکسی که از جمع ما ناراحت باشه میتونه همراهیمون نکنه.درسته دوست عزیز؟
موفق باشین و یه کم هم بزرگتر فکر کنین.... :-)

صادق عباسی سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 09:24

اخراجی‌ها رو هم میبرید دیگه؟

به خدا ما قبلا آدم بودیم الان اینطوری شدیم

اخراجیها!
بله بفرمایید!

ناصر سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 11:46

شنبه خوبه

از نظر شما شنبه روز کاری نیست؟
شنبه سر کاریم

سید عباس ال طعمه سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 13:15

۵شنبه هفته دیگه باشه بهتر نیست؟؟؟؟

تجربه ثابت کرده که صورتک سوت یعنی یه کاسه ای رفته زیر نیم کاسه!
حالا اگه سوت شما ربطی به کاسه و کوزه و نیم کاسه و دیگر ادوات آشپزی نداره, میتونیم روی ۵شنبه دیگه هم فکر کنیم. هم این هفته میریم هم هفته دیگه!

جویا یزدانی سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 15:39 http://toooska.blogfa.com

به نظر من جمعه هفته بعد خوبه!چون این هفته انتخابات همکلاسیه

نمیریم کوه متحصن شیم که! برمیگردیم خب! :دی

یوگی ودوستان(جسی وکتی وویگی) سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 17:05

ما ۴ نفریم میایم

مگه یوگی فقط ۳ تا دوست داشت؟! :دی

r-sanaye سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 18:01

age in jome nabashe kheli khobe,masalan yerooz ghere jome

دوست عزیز!
روز غیر از جمعه, خود من اولین نفریم که سرکارم!

علی منتجبی سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 19:30

پایم شدید.
خیلی خوب کاری کردید.
فقط ۲-۳ روز قبلش اطلاع رسانی کنید.
یا با نظر همکلاسی ها روزشو مشخص کنید.

نیلوفر سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 21:34

اخ جون

سابین سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 23:09

من 20 م میرم ولایت
قبلش بذارید دیگه گناه دارم

ما این هفته میریم هفته بعد هم شاید رفتیم.اگه بخوای میتونی بیای
تا شب ساعتشو میگم که هر کسی خواست بیاد اطلاع داشته باشه

اکبری چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 01:14

خانم مولویان بی زحمت نظراتی که با اسم من داده شده رو پاک کنید چون هیچکدوم من نیستم.بعضی از دوستان ... هستند.
ممنون.

سید عباس ال طعمه چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 10:50



فقط داشتم تست میکردم که کاسه زیر نیمکاسه هست یا نه
هفته ایننده برای کوه روز خیلی خوبیههااااا

و اما نتیجه تست؟!!‌:دی

صادق عباسی چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 12:23

من هم این هفته پایم هم هفته بعدی

قطعی شد اعلام کنید لطفا!

حتما پستشو میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد