KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تابستان کجا بود ببیند؟

 شلاق تابستان ؛ جایش نمی ماند ..
آن زمان که پرده های اتاق هم به سایه ما مینازیدند!

نظرات 5 + ارسال نظر
کیارش مظفری دوشنبه 12 مرداد 1388 ساعت 15:35

قسم به اینکه در ماه باران میبارید و تو از همه سال ها و روز هایش گذشته بودی .. اینقدر دور شده بودی که صدای خش خش راه رفتند را هم می شنیدم !!!!

میبینی ؟؟؟..

میبینی؟
حالا پرده ی اتاق کنار رفته!
به گمانم پرنده های روی سیم هم مرده اند!

. دوشنبه 12 مرداد 1388 ساعت 15:44

یک سوال دارم از محضر شما. اونم اینکه چرا موضوع بندی انتخاب نمیکنید؟ که ما بفهمیم مربوط به چیه؟

فکر نمیکردم کسی متوجه بشه که مخصوصا نمیزارم! چه عجب!!!!
مخصوصا دو پهلوئه که هرکی هرجور خواست بخونش!
یکی سیاسی میخونه!
یکی طنز و سرگرمی!
یکی عشق و عاطفه!
یکی میبینه کنایه زده شده به یه چیزی!

آنقدر این سوال ترسناک بود که اسمتون رو نگفتید؟

نوروزی دوشنبه 12 مرداد 1388 ساعت 15:52

قشنگ بود

پست بالایی قشنگ تره آقای نوروزی

مرجان دوشنبه 12 مرداد 1388 ساعت 19:43

هانی جونم من نفهمیدم چی شد

قلب من اندازه ی مشت منه!
مشتم و برای تو وا میکنم!
چشم من اندازه ی پنجره هاس!
تورو بی پرده تماشا میکنم!

سیدحسین هاشمی سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 13:33

آن زمان هم می ماند جایش

جیکش در نمی آمد

جایش مانده!
صبوری او را به سکوت خواند!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد