KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

چهار عکس جالب مربوط به دادگاه دیروز

مقایسه ی محمد علی ابطحی دیروز در دادگاه و پیش از بازداشت.

کلیک کن بزرگ ببین! 

 محمد علی ابطحی و نوشته ای از پیش نوشته شده که برای مصاحبه به وی داده شده است و او سعی می کند تا آن برگه را به خبرنگاران نشان دهد و آنها عکس بگیرند.   

کلیک کن بزرگ ببین!

این هم سهم محمد عطریانفر از آنچه که باید در مصاحبه ی مطبوعاتی بگوید؛برگه ی جلویش را می گویم و خودکاری که برای طبیعی تر شدن مصاحبه به او داده اند. 

کلیک کن بزرگ ببین!  

و در آخر نشانه ی پیروزی که محمد عطریانفر نشان می دهد  

کلیک کن بزرگ ببین

 

نظرات 8 + ارسال نظر
سیدحسین هاشمی یکشنبه 11 مرداد 1388 ساعت 13:24

هیکلش ورزشکاری شده

معلومه اساسی تجدید نظر کرده تو افکارش

آره احتمالا
تلخ است؛اما هیکلش خوب شده.
دوستش داریم.

نداره یکشنبه 11 مرداد 1388 ساعت 13:35

دلم براش نمیسوزه

بـــــــــــــاشه
موفق باشی

حامد هوافضا یکشنبه 11 مرداد 1388 ساعت 14:00

من اما دلم برای ایرانمون میسوزه به خدا!

me 2

مرجان IT یکشنبه 11 مرداد 1388 ساعت 14:19

من دلم برای مردمون میسوزه.برای مردمی که بعد از مدتها خفقان رو شکستن و با صدای آرامشان فریاد میزنن .و اما گوش شنوایی نیست و حتی چشم بینایی هم وجود ندارد.بعد اینا دلم میسوزه برای کسانی که چشم و گوششون رو بستن و هنوز دارن دم از اونچه میزنن که قبلا هم چشم و گوش بسته میزدن!
-----------------------------------
همه با هم دست به دست هم بدیم و یک مرکز برای انجام آزمایش ادیومتری و یه مرکز برای بینایی سنجی به طور رایگان راه بندازیم.صدا رو حالا بیخیال
---------------------------------
و اما یک متن از یکی مثل خودم(خود خودم)

روزگاریست که حرفها به نهایت گفتن رسیده

و گوشها به نهایت نشنیدن



و خفقانی در این میان

که مدام

یادآوری میکند آنچه را که

یادمان مانده است
-----------------------------------
در آخر عذر خواهی از اینکه روی نرو بعضیا راه رفتم!



ممنون از نظرتون
در صمن متنتون هم جالب وزیبا بود
موفق باشید

... یکشنبه 11 مرداد 1388 ساعت 14:40

درود بر مشا دوست فرهیخته

فاطیما یکشنبه 11 مرداد 1388 ساعت 14:43

چه متن بلندبالایی رو هم به اقای ابطحی دادن!!!!!!!!!!!
حداقل مثل تقلب تو برگه های کوچیک مینوشتن تابلو نشه!!!!
اصلا اصول تقلب رو بلد نیستن.همیشه تابلو تقلب میکنن.فکر میکنن IQملت هم مثل خودشون زیر 25هس!!!!!!!!

علی.خ : فقه یکشنبه 11 مرداد 1388 ساعت 23:00

چربی سوز دادیم بهش از اون خوباش

سجاد-فیزیک دوشنبه 12 مرداد 1388 ساعت 02:40 http://kntu-physics.blogfa.com

بزرگترین درد مون اینه که فقیهانمون برخی از رسته "علی.خ :فقه" هستند. البته نه فقهای دیروز که امروز پرورده های نظام مقدس.

ما شیشه ایم و باک نداریم از شکست/
شـیشـه چــو بشــکند تیــــز تــــر شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد