KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

سوء استفاده از آزادی...

  

 به نظر شما درسته آدم برای منافع شخصی از آزادی که بهش دادن سوء استفاده کنه؟ 

 

این کار شبیه آژیر کشیدن ماشین پلیسی نیست که برای هدف شخصی خودش می خواد زود برسه؟ 

 

محمد حسین باقری هم که نظر نده دیگه چون من از آزادیم سوء استفاده می کنم و نظرش سریع پاک می شه؟

نظرات 6 + ارسال نظر
حمید توکلی شنبه 10 مرداد 1388 ساعت 01:02

راستش من زیاد متوجه منظور متن نشدم نیما جان!
اگر منظور به جویا یزدانی هست، فکر میکنم:

1- بحث منافع شخصی در میان نیست!
2- سوء استفاده ای صورت نگرفته!

در هر صورت ممنونم که نظرتو بیان کردی!
موفق باشی!

3pehr شنبه 10 مرداد 1388 ساعت 01:23

nima farda baghale man beshin

مهندس سلمان شنبه 10 مرداد 1388 ساعت 09:18

همیشه دوست داشتم و دارم و گاهی خیلی دوست دارم و گاهی دیوونت می شم الان حالت سوم پیش آمد

رقاص باله شنبه 10 مرداد 1388 ساعت 12:04

جویا را خوب نمی شناسم یا دانشجوی کام هست یا آی تی ولی این طور که پیداست باید جویا هم عزل کنیم

هوتی شنبه 10 مرداد 1388 ساعت 19:36

نیما تو هم کینه ای شدی

جویا یزدانی یکشنبه 11 مرداد 1388 ساعت 15:02 http://toooska.blogfa.com

این برای توجه همه دوستان میگم من هیچ وقت حسابرسی شخصیمو به یک جا عمومی نمی کشونم...نیما مختاره می تونه نظر منو هم پاک کنه...بعدم من می تونستم اگه می خواستم مشکل شخصیمو به همکلاسی بیارم با یک پست پر حرف بیام نه یک جمله...بازم مرسی از حرفت نیما....موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد