KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

رای من

در انتخابات ریاست جمهوری همه تبلیغ کاندید محبوب خود را میکردند 

  

به نظر من در انتخابات همکلاسی هم هرکی دوست داره تبلیغ کاندید محبوبشو بکنه  

انتخاب من 

بین نامزد های سرویس دهندگی اسم های برجسته ای وجود دارد

متاسفانه من اقای قهرمانی را خیلی نمیشناسم و همان طور که در پست(من یا شخصی بنام علیرضا قهرمانی(قسمت 1و2و3)) گفتن به نظرم عقایدشون شبیه 2کاندید زیر است اما بین بقیه کاندید ها اشخاصی مثل اقای رستمی و مظفری و قاسمپور وجود دارد که میدانم کلی ایده جالب داشتند و دارن و کلی وبلاگ جالب درست کردند و کلی .....

اما انتخاب بین این دوستان واقعا خیلی سخته

اما من اکثر ایده ها را از اقای قاسمپور و مظفری شنیدم و انتخابم بین این 2 دوست هست و برای من خیلی مشکل بود که یکی را انتخاب کنم

چند مقایسه کوچک:

مظفری در برنامه های درسی به خیلی ها کمک کرد(کلاس های برنامه نویسی)

قاسمپور همیشه اماده جواب دادن به مشکلات درسی و غیر درسی بود و کمک بسیاری می کرد

مظفری ایدههای جالبی داشت و خیلی هاشو گفت

قاسمپور ایده های جالبی داشت و برخی هاشو گفت و برخیشو اجرا کرد(مثل درست کردن لینک همکلاسی)

خیلی انتخاب بین این دو نفر سخته اما به نظر من اقای قاسمپور میتونه جایگزین خوبی برای اقای توکلی باشد

پس رای من در نامزد سرویس دهندگی:

 اقای مرتضی قاسمپور

و در شورای نظارت بر سرویس دهنده اقای یزدانی چون خود تجربه یک وبلاگ را داشته و در کار خود کوتاهی نمیکند اقای نصر ابادی که بار ها ثابت کرده که امین هستش و در کارش کاملا جدی هست اقای توکلی که به نظر من بهترین گزینس خانم تسبیحی که در کارش همیشه جدی و مصمم و اقای بدری زاده که میدونم هرگز کوتاهی نمیکند

پس رای من در شورای نظارت بر سرویس دهنده: 

1- حمید توکلی

2-  جویا یزدانی 

3- حسین محمدی نصرآبادی

4- سحر تسبیحی

5- هادی بدری زاده

(دمکراسی یعنی همه حق دارند تو دایراه ادب نظراتشون را بگند و دیگران هم حق ندارند که مجبورشون کنند که شما دارید اشتباه می کنید)

نظرات 11 + ارسال نظر
حمید توکلی جمعه 9 مرداد 1388 ساعت 21:44

اینکه نظرات گفته شود، در هر صورت خوب است، اما خیلی بهتر است که با دلایل نظراتمان را بگوییم، که تو نیز چنین کرده ای!

ممنونم، موفق باشی!

مرسی شما هم موفق باشی

حمید توکلی جمعه 9 مرداد 1388 ساعت 21:51

یک مساله ی خیلی مهم در انتخابات پیش رو آن است که انتخاب یک فرد، به معنای رد سایر افراد نیست، اگر به روابط کاندیداهای سرویس دهندگی نگاهی بیاندازیم متوجه خواهیم شد که دوستان یکدیگرند و اختلاف عقیده ی پر رنگی هم ندارند...
اختلاف عقیده ای هم اگر باشد، بیشتر در حوزه ی فنی است، و در همین مدت کم چندین بار شنیده ام از این پنج عزیز، که فرقی نمیکند کداممان رای بیاوریم، یا در مورد انصراف به نفع یکدیگر سخن گفته اند و در جاهایی تاکید کرده اند که در هر صورت یاور سرویس دهنده ی آتی خواهند بود، نمی توان گفت شعار است این حرفها، چون در حق بنده هم به عنوان استادم، یاری رسانده اند!

این وضعیت با وضعیت انتخابات ریاست جمهوری قابل مقایسه نیست، چون گاهی انتخاب یک کاندیدا صرفا به معنای نه گفتن به کاندیدای مقابل است!

موفق باشی!

کاملا موافقم
امیدوارم ۵کاندید در هر صورت به همکلاسی کمک کنن و همکلاسی را با نظراتشان یاری کنن
موفق باشی

س-ت جمعه 9 مرداد 1388 ساعت 21:52

در مورد اقای قاسم پور منم نظرم همینه واقعا واقعا ایشون تا حالا خیلی از سوالات درسی منو جواب داده و هیچ وقتم از سوال کردنم ناراحت نشده هرکی بود منو کشته بود اینقد سوال کردم ایشون صبور و خوب هستند و من ارزومه که ایشون انتخاب شوند

IT جمعه 9 مرداد 1388 ساعت 21:55

عذر می خوام واقعا
کسی می دونه این کلاسای کامل مبانی مدیریت که استاد تاج فر فرمودن یکی از بچه هابه دانشگاه دادن و روی سایت هست ،روی کدوم سایته ؟
کسی این کلاسارو دیده؟

یک دوست جمعه 9 مرداد 1388 ساعت 22:21

من به انتخاب شما احترام میگذارم، و قصدم اینه که سوالم را در مورد آقای جویا یزدانی از شما و از خود ایشان بپرسم
شما گفتید که ایشان تجربه دارند، کاملا درست است ایشان مسائلی را تجربه کرده و خیلی چیزها هم یادگرفته است و من برای ایشان احترام زیادی قائل هستم
اما سه چیز برای من سوال است:

A: جناب یزدانی برای توسکا زحمت کشیده اما برای همکلاسی هم همینقدر ارزش قائل هستند؟
چون اکثر متن های ایشان، به توسکا لینک شده و اینطور به نظر میرسد که هدف ایشان از پست زدن در همکلاسی، فقط افزایش بازدید توسکا است!

B: جناب یزدانی گل، تجربه توسکا را دارد اما چقدر در توسکا موفق بوده است؟ و در توسکا چقدر نوآوری صورت گرفته و چقدر کپی شده از همکلاسی است؟
از طرفی آزادی های موجود در توسکا چقدر است؟

C: در توسکا تبلیغات مشاور املاک آرش و گروه طراحی وب آرش وجود دارد، همچنین آقای یزدانی گل، یک وبلاگ برای فروش جزوات دانشجویی دارند، مساله درآمد و سود شخصی برای ایشان چقدر اهمیت دارد؟

سپاسگذارم

فکر میکنم این سوالات را اقای یزدانی جواب بدن بهتر و دقیقتر است اما من بر حسب اطلاعاتم جواب میدم
برای سوال اول شما:
همه دوستان برای همکلاسی ارزش قایل هستند و برای افزایش بازدید یک وبلاگ راههای بسیاری هست و یکی از راهها تبلیغ در وبلاگهای دیگر است و هیچ ممانعتی در قوانین همکلاسی در این مورد نیست
سوال دوم:
ایشون در بخش شورای نظارت کاندید شدن و فکر نمیکنم هیچکدام از موارد ذکر شده برای شورای نظارت مهم باشد
و سوال سوم:
نمیتوان گفت که کسی از مادیات بدش بیاد.حتی شخصی که در رفاه کامل باشه به کسب و کار علاقه داره.در مورد فروش جزوه هم که باید بگم دوستان دیگر هم مشغول به این کار هستند.شما تشریف ببرید انتشارات هوا فضا و از انجا هر جزوه که میخواهید خریداری کنید
پس فروش جزوه مختص اقای یزدانی نیست
موفق باشی دوست عزیز

علیرصا قهرمانی جمعه 9 مرداد 1388 ساعت 22:26

ممنون از نظراتتون.مرتضی از دوستای خوب بنده هم هست و در رعایت اخلاقیات به نظر هم از بهترینهای همکلاسیه.

راستی چرا از سپهر هیچ اسمی نیاوردید دوست عزیز ؟ ایشون هم توی لیست کاندیداها هستن .فکر می کنم بهتر بود لااقل نظرتونو در مورد ایشون هم می گفتید

انتخاب بین شما و بقیه دوستان کاری بسیار سخت بود.به دلیل اینکه همه شما دارای کمالات بسیار و در صورت انتخاب شدن هرکدان مطمئنم همکلاسی گام بزرگی به جلو بر میداره
بله من از اقای سارجانی عذر میخوام که اسم ایشون را نبردن
همانطور که در پست اقای سارجانی(عدالت در اخلاق بزرگترین نیاز همکلاسی | پرهیز از حاشیه) دیده میشود ایدهها و نظرات جالبی دارن
با عرض پوزش از اقای سارجانی که اسم ایشون را در پست نیاوردم

شقایق جابرانصاری جمعه 9 مرداد 1388 ساعت 22:47

ممنون..!

خواهش میکنم و ممنون که نظر دادین

ممنون که نظر خودتان را بیان کردین !

ولی من فکر میکنم هر کس که کاندید شده هم در کارش جدیست و هم در کار خود کوتاهی نمیکند

بله کاملا حق با شماس و هیچ شکی نیس که همه دوستان کاندید با کاندید شدن نشان دادند که مسولیت های بزرگی را مینوانند قبول کنند
اما متاسفانه نمیتوان به ۱۳ نفر رای داد و فقط ۵ نفر می توانند که در شورا باشند
من همه دوستان(۱۳ نفر شورا و ۵ نفر کاندید)را قبول دارم اما در رای گیری باید به چند نفر رای داد و به همه نمیشه رای داد
من به همه دوستان ایمان دارم و مطمئن هستم در صورت انتخاب شدن هرکدام حتما تغیرات خوبی در همکلاسی خواهیم دید

مهندس سلمان جمعه 9 مرداد 1388 ساعت 23:49

مرتضی به نظرم انتخاب خوبیه

مرجان IT جمعه 9 مرداد 1388 ساعت 23:58

"همه حق دارند تو دایراه ادب نظراتشون را بگند"
موفق باشید

هادی بدری‌زاده شنبه 10 مرداد 1388 ساعت 00:00

بسیار ممنونم از عباس آل‌طعمه عزیز..
لطف داری دوست من..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد